Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
eloelo wrote:

festivalddictsam wrote:
Ik heb zin in aankomend weekend!
Met alle extra dingen die Pinkpop deze editie heeft toegevoegd (celebration show, zaterdag langer doorgaan, silent disco, Andy Summers aanwezig) vermoed ik een editie met veel leuke en kleine verrassingen hier en daar op het terrein!

Volgend jaar is Pinkpop 19,20 en 21 juni….vind ik erg positief want dan gaan ze een beetje gelijk zitten met Rock Werchter en dat betekent dat ze grote namen gaan delen (vermoed ik).

Ik ben verder wel benieuwd welke gasten Armin allemaal meegaat nemen maar heb wel mijn vermoedens….


Pinkpop is 12 tm 14 juni

19-21 is derde weekend, dat gaat hem worden
1f609.svg

YESSS! De datum is in ieder geval al goed vooruitzicht. Meestal stabieler weer....en al wat mooie namen in Europa ;)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
DennisvdBr wrote:

eloelo wrote:
Net even met een medewerker van Buro Pinkpop gesproken toen ik haar tegenkwam in de supermarkt. Ze gaan niet uitverkopen, geen enkele dag. Volgend jaar zelfde weekend als BKS. Armin neemt meer mensen mee dan alleen Roth.


Prima, lekker rustig.
Volgende jaar is toch 3de weekend? Of toch gelijk met BKS?

Ze zei, gelijk met BKS, dus ik neem aan 12 t/m 14. Of ze zit er naast, dat zitten ze namelijk wel vaker bij Buro PP

Guess what, ze zit er naast. (en ik neem nog een bekertje azijn)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:

rickhuissen wrote:

Timmetje wrote:
Roken is een doelbewuste eigen keuze. Je kiest er inderdaad voor om continu weggestuurd te worden.
Goed dat de tijden en regels daarin veranderen. Daar is een goede reden voor.

En roken essentieel voor je beleving. Laat me niet lachen zeg. Pfff.


Wat ben jij ontzettend bekrompen in het openstaan voor andermans gedachten, beleving of visie.

Laten we voorlopig de stadionheadliners vervangen voor Kendrick, Eminem en Taylor Swift, roken in heel Landgraaf verbieden en Jan Smeets eruit sodemieteren zodat Tim met zijn tweedehands Swap kaart van 160 euro ongestoord naar Pinkpop kan. Dat daarmee alle rockliefhebbers, trouwe pinkpopgangers, festivalliefhebbers die roken en vriendengroepen worden genaaid is slechts een bijkomende onhandigheid…


Wat is dit nou voor bizarre onzin?! We hebben het hier niet over een gedachtenuitwisseling waarbij je moeten open staan voor de argumenten van iemand anders maar over het vergiftigen van jezelf waarbij je mensen die dat bewust kiezen dat niet te doen de kanker er toch gratis bij geeft. En die er nog van gaan stinken ook. Het is niet raar en al helemaal niet bekrompen als mensen daar niet voor open staan. “Roken, daar komen we samen wel uit” was geen SIRE campagne over redelijkheid, maar een hele dure, zeer discutabele campagne van de grootste kankerverwekkers die de wereld ooit heeft gekend, Van jouw reactie wordt ik heel open minded om rokers spontaan bovengenoemde festivalsscheten verplicht een uur lang te laten inhaleren. En daar ga je ook niet aan dood, dus het lijkt me een milde benadering om het begrip redelijkheid beter uit te leggen.

Wow, dan gaat het punt echt geheel aan je voorbij. Volgens mij quote je hier trouwens sowieso het verkeerde stuk tekst t.o.v. van wat je wilt bespreken. Maar goed: het verwijt dat ik hier iemand bekrompen noem, sloeg puur en alleen erop dat diegene zich niet kon inleven in het idee dat er ook mensen zijn waarbij roken het plezier tijdens zo;n weekend verhoogt, en dat het roken bij hun dus aan bijdraagt aan de festivalbeleving…

Voor de duidelijkheid: Niemand zou in de situatie mogen verkeren dat hij tegen zijn wens in verplicht wordt de gore rook van een roker in te ademen of het zelfs maar te hoeven ruiken. Maar dat betekent niet automatisch dat zodra de situatie zich voordoet of dreigt voor te doen, dat de roker zich altijd maar moet aanpassen door de peuk uit te maken of weg te gaan. De roker kan al veel langer op die (vaste) plek staan. De roker kan daar met een (grote) groep staan of zitten. Twee voorbeelden waarin je gewoon iets verderop kan gaan staan als je last hebt van de roker. En DIT is wat ik bedoel met leven en laten leven. Rekening houden met elkaar dient van twee kanten te komen, waarbij de roker uiteraard de verantwoordelijkheid draagt anderen niet tot last te zijn, maar ook niet overal en altijd maar verbannen hoeft te worden…

Ok helder. Daar heb ik natuurlijk geen probleem mee.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Van mij mag Pinkpop in dat 3e weekend blijven zitten mocht dat betekenen dat ze een meer Werchter-wise LineUp kunnen neerzetten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Van mij mag Pinkpop in dat 3e weekend blijven zitten mocht dat betekenen dat ze een meer Werchter-wise LineUp kunnen neerzetten.
ik hoop dat ze juist meer afwijken omdat ze dichter in de buurt zitten.
Pinkpop kan gelukkig ook nog uit de Boutique, TW en Graspop lineup halen vanuit Belgische LiveNation.
Ook weer uit RaR/RiP graag zoals dit jaar.
Laat Pinkpop a.u.b. meer daar een mix van zijn.
Waar Werchter ook meer van BKS en DTRH overeenkomsten overneemt.
Zeker als ze slechts paar weken van elkaar zitten, zou het qua NL / BE lineup beter van elkaar moeten afwijken imo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
iemand al een idee wat de consumptiemunten kosten dit jaar?
Ik meen dat 2,80 euro al genoemd was, maar nog nergens een definitief bedrag gevonden.

Benieuwd ook naar de munten?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
Pinkpop
Helaas heeft @marcuskingband hun optreden op Pinkpop moeten cancellen, maar we hebben een meer dan waardige vervanger gevonden! Niemand minder dan @DeWolffMusic zal op maandag 10 juni Stage 4 afsluiten. Lees het statement vanuit de band op http://www.pinkpop.nl/themarcuskingband … #Pinkpop #PP19

DeWolff vind ik persoonlijk leuker dan The Marcus King Band. Al ga ik toch naar Bastille die op hetzelfde tijdstip spelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Heel jammer dit...
Nu wel een MEGACLASH voor mij, DeWolff / Bastille
Shit!!
Helaas ga ik dan maar voor Bastille op Main denk ik...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.607
11.235
Pinkpop
Helaas heeft @marcuskingband hun optreden op Pinkpop moeten cancellen, maar we hebben een meer dan waardige vervanger gevonden! Niemand minder dan @DeWolffMusic zal op maandag 10 juni Stage 4 afsluiten. Lees het statement vanuit de band op http://www.pinkpop.nl/themarcuskingband … #Pinkpop #PP19

DeWolff vind ik persoonlijk leuker dan The Marcus King Band. Al ga ik toch naar Bastille die op hetzelfde tijdstip spelen.

Ik heb het precies andersom. Marcus heeft een strot, ongelooflijk. DeWolff is zeker een waardige vervanger.
Zou zelf nooit naar Bastille zijn gegaan, dus was sowieso naar The Marcus King Band gegaan. Enorm zonde dat ze hebben moeten afzeggen, heel hun Europese tour overigens.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Dacht dat Dropkick Murphys de laatste band van de dag was die ik echt wilde zien. Maar yaaaasssss. Wat een heerlijke vervanging dit! Helemaal verdiend ook!
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
608
280
tom93 wrote:
Pinkpop
Helaas heeft @marcuskingband hun optreden op Pinkpop moeten cancellen, maar we hebben een meer dan waardige vervanger gevonden! Niemand minder dan @DeWolffMusic zal op maandag 10 juni Stage 4 afsluiten. Lees het statement vanuit de band op http://www.pinkpop.nl/themarcuskingband … #Pinkpop #PP19

DeWolff vind ik persoonlijk leuker dan The Marcus King Band. Al ga ik toch naar Bastille die op hetzelfde tijdstip spelen.

Ik heb het precies andersom. Marcus heeft een strot, ongelooflijk. DeWolff is zeker een waardige vervanger.
Zou zelf nooit naar Bastille zijn gegaan, dus was sowieso naar The Marcus King Band gegaan. Enorm zonde dat ze hebben moeten afzeggen, heel hun Europese tour overigens.

Smaken verschillen gelukkig!
Ik vind het iig een erg sterke vervanger. Op Rock Werchter moeten ze het doen met de winnares van The Voice als vervanger van The Marcus King Band.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.187
10.547
Heel jammer dit…
Nu wel een MEGACLASH voor mij, DeWolff / Bastille
Shit!!
Helaas ga ik dan maar voor Bastille op Main denk ik…

Meen je dit ja? Bastille is toch een enorm zouteloze eenheidsworst? Met Dewolff staat er een erg goed alternatief en erg fijn dat zij er nu wel staan! Het is ze gegund.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Dewolff was vorig jaar op lowlands fantastisch, die gasten kunnen zonder ook maar 1 radiohit een uur boeien!! Wat spelen die gasten strak!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
DennisvdBr wrote:
Heel jammer dit…
Nu wel een MEGACLASH voor mij, DeWolff / Bastille
Shit!!
Helaas ga ik dan maar voor Bastille op Main denk ik…

Meen je dit ja? Bastille is toch een enorm zouteloze eenheidsworst? Met Dewolff staat er een erg goed alternatief en erg fijn dat zij er nu wel staan! Het is ze gegund.
Ja meen ik. Sinds ik ze eerste keer zag in de tent op Pinkpop in 2013 een zwak voor deze band. Vind het een fijn geluid en zanger een fijne stem. Lekkere poppie nummers.

Ik ga Dennis nooit begrijpen.
Tja, wie wel...
Maar als je mijn spoorboekje had gezien, had je kunnen weten dat het één van mijn must see's was.
Sowieso die maandag mijn drukste en sterkste dag op Main en IBA.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik kijk ook erg uit naar Mumford & Sons....de live beelden van Bottle Rock festival van paar dagen geleden zien er geweldig uit!
Recente optredens van The 1975, The Cure, Armin van Buuren en Major Lazer zien er ook erg goed en sterk uit....
Belooft een top weekend te worden....

Aanraders. (hidden secrets als je het mij vraagt) ......
*Grace Carter (geweldige live zangeres en mooi nieuw album)
*SYML (mooie album is erg mooi en ook goede live vocals)
* Sam Fender
* San Holo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
nog even hopen dat het weer zich goed houden zal...

ik begin er wel meer vertrouwen in te krijgen.
Vrijdagavond kunnen er natte te tentjes zijn met mogelijk onweer, misschien dinsdagochtend vochtige tenten inpakken.
Tijdens het festival hoeft de poncho niet vaak aan, misschien maandag een keer.
Met beetje bewolking en temperatuur rond 20 graden.
Wel een verraderlijke UV kracht van 7, dus goed smeren en veel drinken.
Het weercijfer 7 a 8.

nog 4 dagen...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken