Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Er is geen prijsverhoging geweest dus het lijkt er meer op dat mensen dit bedrag gewoon niet voor dit programma overhebben. Veel mensen die posten dat ze elk jaar gaan maar nu naar Werchter gaan. Of niet. Of op vakantie. Etc.

Het missen van die laatste klapper van een headliner gaat ze opbreken. Sneu, want niet eigen schuld, maar het laat wel zien dat Smeets misschien iets minder hard moet pochen als er nog niets te pochen valt. Nu krijgt ie het deksel op de neus.

P!nk ipv the Cure had imo het affiche er sterker doen uitzien.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.236
4.507
Succes allemaal, ik verwacht ook een van de rustigste vvk'en sinds tijdens. Desalniettemin, niet te vroeg juichen. Ben ook wel benieuwd wie van hier allemaal daadwerkelijk gaat
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ook hier geen cirkel. Wel problemen met inloggen bij Chrome. Hij geeft aan dat ik niet alles heb ingevuld (had al een account) maar het enige is gebruikersnaam en wachtwoord wat ik in kan vullen en dat is gebeurd. Gelukkig nog Edge en Explorer als backup. Verwacht zelf niet dat het uitverkoopt en is inderdaad niet erg. Afgelopen jaar was het wel ontzettend druk. Twee jaar geleden was ideaal (behalve de Bieber-dag).

EDIT: Ook hier een heel weekend.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Ook hier inderdaad geen cirkel, vorig jaar al wel vanaf uurtje of 8:30...
We gaan hier gewoon weer voor een weekend ticket.
Kort gezegd, de klapper miste we ook echt wel, maar de breedte van het programma was voor ons wel goed genoeg :)
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Gisteren abonnement op OOR afgesloten dus mijn ticket is "binnen"!

Het feit dat die actie er nu al is (andere jaren veel later) en dat je zo 30 euro korting krijgt op een ticket zegt denk ik ook al iets over de verwachtingen van de organisatie zelf over de kaartverkoop.
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Ik mis die "klapper" ook niet hoor. Ik ben juist superblij verrast door het dagprogramma. Mij hoor je niet klagen als 't makkelijk kaarten kopen is haha.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Voor de 11 keer voor een ticket gaan. Helaas geen fysieke verkoop punten meer in de buurt dus nu gewoon achter de laptop. Succes allemaal!
Het blijft toch spannend.

Edit: Gaat nog niet hard :)
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Gisteren abonnement op OOR afgesloten dus mijn ticket is “binnen”!

Het feit dat die actie er nu al is (andere jaren veel later) en dat je zo 30 euro korting krijgt op een ticket zegt denk ik ook al iets over de verwachtingen van de organisatie zelf over de kaartverkoop.

Ik ook! In 2016 was die actie al in februari, kreeg het toen voor mijn verjaardag (Rammstein was al bekendgemaakt toen). Nu een heel weekend, ik heb er zin in!
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Hier ook om 10:03u een weekend en een zondagticket voor vrienden. Ikzelf doe het via OOR.
Is volgens mij voor het eerst sinds 2013 dat de online verkoop zo soepel ging. Dat belooft een rustige editie te worden. Prima!
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
Got my tickets too! My first international festival, this should be fun.

My Airbnb is in Maastricht. Any advice on how to get to and from Pinkpop every day?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Ik zit nog in de cirkel des doods (zat wel al een uur vantevoren klaar). Let’s hope for the best

Ik zou even een incognito venster openen en de URL daar weer openen. Dat werkte bij mij. In de schermen die ik voor 10u opende stond de blauwe cirkel nog steeds.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Alle wachtrijen zijn nu weg als ik weer naar de site ga. Echt héél rustig dit. Terwijl het buiten de headliners een veel betere line-up is dan voorgaande jaren..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken