Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ook al is het merendeel van de bezoekers niet helemaal tevreden met de lineup, het is wel de 50e Pinkpop, daar willen mensen gewoon bij zijn. Ik verwacht dat het in een weekje wel uitverkocht is.

Gezien de reacties etc verwacht ik geen uitverkoop. Ook al is het een jubileum. Met 4 dagen en Coldplay en Eminem wel. Nu hoop ik dat de opkopers zich in de voet schieten
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Geen idee wat de verdeling weekendtickets / dagtickets is?

45.000 weekend en 25.000 dag per dag


Ik vind het nogal veel. Vooral de weekendkaarten. Bij uitverkoop is dat echt niet leuk 70.000. dan heb je hetzelfde als toen op de Bieberdag
Dat was nog niets, De Pearl Jam dag afgelopen editie overtrof het aantal bezoekers behoorlijk
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ah ik zie hem nu ook op de OOR site. Daar staat:

Het welkomst­geschenk wordt meteen na betaling verzonden (behalve als het niet nog geleverd kan worden ivm release­datum of voorradig­heid).

Meteen betalen dus.

Koopje eigenlijk. 30 euro goedkoper dan via Ticketmaster en gratis drie jaar OOR!!!!

Ik vrees er een beetje voor dat ik een abonnement afsluit en dat het geschenk (3 dagen) op is. Zit ik en zonder kaarten en met een abonnement.
Hoe zijn de ervaringen hiermee?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ah ik zie hem nu ook op de OOR site. Daar staat:

Het welkomst­geschenk wordt meteen na betaling verzonden (behalve als het niet nog geleverd kan worden ivm release­datum of voorradig­heid).

Meteen betalen dus.

Koopje eigenlijk. 30 euro goedkoper dan via Ticketmaster en gratis drie jaar OOR!!!!

Dus morgenvroeg automatische incasso?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Timmetje wrote:
Ah ik zie hem nu ook op de OOR site. Daar staat:

Het welkomst­geschenk wordt meteen na betaling verzonden (behalve als het niet nog geleverd kan worden ivm release­datum of voorradig­heid).

Meteen betalen dus.

Koopje eigenlijk. 30 euro goedkoper dan via Ticketmaster en gratis drie jaar OOR!!!!

Ik vrees er een beetje voor dat ik een abonnement afsluit en dat het geschenk (3 dagen) op is. Zit ik en zonder kaarten en met een abonnement.
Hoe zijn de ervaringen hiermee?

Ik kan me herinneren dat dit altijd heeft gewerkt. Wanneer betaling/tickets weet ik niet maar voorheen kon je via oor nog oooit kaartjes halen terwijl sat via de reguliere verkoop niet meer kon. Dat Rolling stones jaar dacht ik.
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Weet iemand misschien nog hoe lang het voorgaande jaren duurde voordat de weekendkaart uitverkocht waren?
En dat van Oor, zal je er dan nog na die drie jaar aan vast zitten? (Het klinkt naar mijn mening eigenlijk iets te mooi om te geloven)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Timmetje wrote:
Ah ik zie hem nu ook op de OOR site. Daar staat:

Het welkomst­geschenk wordt meteen na betaling verzonden (behalve als het niet nog geleverd kan worden ivm release­datum of voorradig­heid).

Meteen betalen dus.

Koopje eigenlijk. 30 euro goedkoper dan via Ticketmaster en gratis drie jaar OOR!!!!

Dus morgenvroeg automatische incasso?

Over het algemeen is dat dan of een directe afschrijving of gebeurt het binnen 7 werkdagen. Dus niet verspreid of maandelijks zoals Laura vroeg.

Ik kan alleen nergens vinden of je dat meteen moet betalen, of dat je dat ook maandelijks kan doen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Je krijgt ook meteen een accountcode. Na inloggen kun je onbeperkt artikelen lezen. Lijkt met ook wel je aankoop te bevestigen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
Weet iemand misschien nog hoe lang het voorgaande jaren duurde voordat de weekendkaart uitverkocht waren?
En dat van Oor, zal je er dan nog na die drie jaar aan vast zitten? (Het klinkt naar mijn mening eigenlijk iets te mooi om te geloven)
Heb ik drie jaar geleden gedaan.
2016 naar Pinkpop geweest, 3 jaar oor en een paar gratis concerten bezocht met Club OOR.
Die 200 euro is er dubbel en dwars uit!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.697
Dennis, wat vind jij nu precies van de Line Up? Ik merk dat je volgensmij niet laaiend enthousiast bent? Waar de tendens op het forum best positief is, merk ik dat je toch een aantal acts (volbeat) mist?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Na in alle rust naar alle acts te hebben geluisterd zijn mijn vriendin en ik tot de conclusie gekomen dat we toch morgen voor een weekendticket gaan. Er zijn zoals het op de Clashfinder lijkt zelfs zoveel clashes dat we moeten gaan kiezen:

Jacob Banks of Halestorm
Golden Earring of Yungblud
Tenacious D of the Pretenders
Dropkick Murphy's of First Aid Kit
Slash, Palaye Royal of David Keenan
Bastille of de Marcus King Band

Da's echt voor het eerst in jaren op Pinkpop het geval.

Lenny Kravitz en Jamiroquai zijn daarbij echt gave verrassingen en kijk echt naar hun optreden uit.

Maf, had dat echt niet verwacht na weken zeuren. Maar wel super leuk! :-D
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
596
569
Is idd een tijdje geleden die clashes, en zo te lezen heeft iedereen ook nog es dezelfde ?
Heb een abo op OOR afgesloten, ben benieuwd, zie in de bevestiging echter niks van een welkomstgeschenk staan... ?
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Zit genoeg leuks tussen om er een gezellig weekend van te maken!
Artiesten waar ik nieuwsgierig naar ben maar niet een los concertkaartje voor zal kopen.
Ga dus morgen voor de weekendkaarten ?

En m'n schoonzus en ik gaan dit jaar met de trein.
Geen auto meer tot de beschikking dus ben reuze benieuwd hoe dat zal gaan.
Niemand Van ons 2 hoeft iig de BOB te zijn ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.459
6.124
Verbaast me trouwens dat je Coely noemde! Had niet verwacht dat je dat leuk zou vinden haha.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Dennis, wat vind jij nu precies van de Line Up? Ik merk dat je volgensmij niet laaiend enthousiast bent? Waar de tendens op het forum best positief is, merk ik dat je toch een aantal acts (volbeat) mist?
Zijn Clashfinder/spoorboekje niet gezien?
Alles groen.. :wink:
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.010
Na in alle rust naar alle acts te hebben geluisterd zijn mijn vriendin en ik tot de conclusie gekomen dat we toch morgen voor een weekendticket gaan. Er zijn zoals het op de Clashfinder lijkt zelfs zoveel clashes dat we moeten gaan kiezen:

Jacob Banks of Halestorm
Golden Earring of Yungblud
Tenacious D of the Pretenders
Dropkick Murphy’s of First Aid Kit
Slash, Palaye Royal of David Keenan
Bastille of de Marcus King Band

Da’s echt voor het eerst in jaren op Pinkpop het geval.

Lenny Kravitz en Jamiroquai zijn daarbij echt gave verrassingen en kijk echt naar hun optreden uit.

Maf, had dat echt niet verwacht na weken zeuren. Maar wel super leuk!
1f600.svg
Mooie reactie! :-D
Zo zie je maar weer, het kan raar lopen.. :wink:
 

lau24

Campingartiest
15 jan 2019
71
0
Na in alle rust naar alle acts te hebben geluisterd zijn mijn vriendin en ik tot de conclusie gekomen dat we toch morgen voor een weekendticket gaan. Er zijn zoals het op de Clashfinder lijkt zelfs zoveel clashes dat we moeten gaan kiezen:

Jacob Banks of Halestorm
Golden Earring of Yungblud
Tenacious D of the Pretenders
Dropkick Murphy’s of First Aid Kit
Slash, Palaye Royal of David Keenan
Bastille of de Marcus King Band

Da’s echt voor het eerst in jaren op Pinkpop het geval.

Lenny Kravitz en Jamiroquai zijn daarbij echt gave verrassingen en kijk echt naar hun optreden uit.

Maf, had dat echt niet verwacht na weken zeuren. Maar wel super leuk! ?

Wow, dat had ik nou echt nooit verwacht na maanden dit forum lezen! Mooi man.
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Weet iemand misschien nog hoe lang het voorgaande jaren duurde voordat de weekendkaart uitverkocht waren?
En dat van Oor, zal je er dan nog na die drie jaar aan vast zitten? (Het klinkt naar mijn mening eigenlijk iets te mooi om te geloven)

Vorig jaar duurde het precies 2 maanden tot de weekend kaarten uitverkocht raakte.

Ook ik ben er dit jaar bij!! Vergeleken met vorig jaar een betere dag programmering.

Acts ik zeker wil gaan zien: Jamiroquai, Golden Earring, Cage The Elephant, Anouk, The Cure, Lenny Kravitz, Krezip, Miles Kane, Fleetwood Mac, Bastille, Bring me to Horizon, Dropkick Murphy’s, The Pretenders, The 1975, Coldrain.
De rest ga ik nog allemaal nog rustig beluisteren om later een spoorboekje van te maken.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Is idd een tijdje geleden die clashes, en zo te lezen heeft iedereen ook nog es dezelfde
1f609.svg

Heb een abo op OOR afgesloten, ben benieuwd, zie in de bevestiging echter niks van een welkomstgeschenk staan…
1f914.svg

Nee dat klopt bij mij het zelfde maar heb even contact gehad met oor, en de bevestiging van de tickets worden aankomende week verstuurd.

Alleen bij mij werkt de code ook nog niet daar moet ik maandag voor terug bellen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken