Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Heel veel plezier vandaag allemaal. Als enige hier heb ik geen kaarten gewonnen, maar aangezien ik ze toch maar zou weggeven, is dat een prima zet van Buro Pinkpop. Ik hoop dat hun volgende zet later vandaag nog veel beter zal zijn.

Alvast bedankt voor de geweldige speculaties van de afgelopen 270 pagina's!

May Rock be with you today!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Oh, en DennisvdBr, ik vind het echt geweldig dat je, na zoveel botsingen met de pessimisten, verhitte discussies, eeuwige herhalingen, valse orakels, een paar trollen en ook een hoop erg leuke discussies, nu eindigt met "ik ken de line-up, maar ik houd mijn bek"

Wie het laatst lacht...

 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
180
98
Ik ben er niet bij vanmiddag maar zal de stream zeker opzetten. De 3e headliner kan toch niks anders zijn dan een headliner die niemand verwacht? Anders sla je wel een heel raar figuur!

Veel plezier allemaal....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Have fun allemaal. Zowel hier als in de Paradiso.

Ben benieuwd. Ga het helaas niet live kunnen meevolgen (bedankt meeting van 5 uur!), maar lees vanavond met veel plezier de ongetwijfeld smakelijke discussies na.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Na een prachtig concert van de Twenty One Pilots vandaag op naar Paradiso voor de presentatie! Heerlijke week tot dusver.

Veel plezier allen! Laten we hopen op een prachtig programma.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Ach, in een grijs verleden heeft Willem II zich ook geplaatst voor de Champions League... En zo zit er wel vaker een zwakke broeder tussen.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
emmers met glijmiddel wrote:
Armin van Buuren: prima kerel, maar gezien dat hij zijn liedjes kiest gebaseerd op de energie uit het publiek, zal hij vast wel teveel lame hitjes spelen i.p.v. echt een dikke main stage set geven die de diepte in gaat en waar je kk hard van je plaat kan gaan met wat goedjes op.

En zijn boeking houdt dus ook in dat PP die incelband van een Kensington heeft geregeld. Daar sta je dan, in de zogenaamde Champions League.

Ach, in een grijs verleden heeft Willem II zich ook geplaatst voor de Champions League… En zo zit er wel vaker een zwakke broeder tussen.

erm beetje scheve vergelijking want op dat moment was het geen "zwakke"broeder ;) maar laten we het maar weer snel over muziek hebben :D
 

Dennis

Playlistbediener
1 apr 2014
12
0
Heb helaas geen kaartje kunnen bemachtigen, dus voor het eerst in 4 jaar ben ik er niet bij. Veel plezier allemaal! Mocht iemand een +1 over hebben, let me know!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Heb helaas geen kaartje kunnen bemachtigen, dus voor het eerst in 4 jaar ben ik er niet bij. Veel plezier allemaal! Mocht iemand een +1 over hebben, let me know!

Popijn heeft er nog twee. Deze pagina, vierde bericht van boven...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Heb helaas geen kaartje kunnen bemachtigen, dus voor het eerst in 4 jaar ben ik er niet bij. Veel plezier allemaal! Mocht iemand een +1 over hebben, let me know!

Volgens mij zijn er hier op het forum nog wel wat tickets in omloop. Ik heb ook voor het eerst in jaar geen kaartjes gewonnen (je bent niet alleen Rick!). Maar ook ik was waarschijnlijk niet gegaan. Ik werk op een kwartiertje van Paradiso dus twijfelde nog wel lang of ik hier een kaartje zou scoren, maar het past qua werk niet heel lekker, dus ga hem online volgen.

Vanavond ook nog op tijd van werk vanwege Ajax, dat is sowieso CL-waardig ;-).
 

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Frank van der Lende mocht als pinkpopexpert vijf acts voorspellen, noemt deze 'expert' U2 en The Police :-D

Veel plezier allen vandaag, ik volg het schema van Oasiss qua evenementen vandaag ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Frank van der Lende mocht als pinkpopexpert vijf acts voorspellen, noemt deze ‘expert’ U2 en The Police
1f600.svg


Veel plezier allen vandaag, ik volg het schema van Oasiss qua evenementen vandaag
1f609.svg
Laatst tweete hij dit nog: Volgens mij komen @GoldenEarringNL op @pinkpopfest! Heb ik vernomen uit een betrouwbare bron: #JanSmeets#pinkpop #debende

Terwijl dit al lang op de website van de Golden Earring stond...
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Sander Hoogendoorn was iets beter ingelicht, hij voorspelde Bastille, Rowen Heze, Armin, Andre Hazes jr en Beyonce.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Mijn 'beter ingelicht' doelde vooral op Bastille, RH en Armin. Maar Beyonce zou zeker een heel onverwachts konijn zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.554
De grote zaal van Paradiso wordt inmiddels klaargestoomd, ik stond lekker de bar te poetsen en The Doors door de speakers te knallen terwijl de Pinkpop crew binnendruppelde. Gezellige jongens wel hoor! Ben benieuwd of ze ook gezellig nieuws brengen ?

Fototje: https://imgur.com/gallery/XJfCNJS
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Mijn ‘beter ingelicht’ doelde vooral op Bastille, RH en Armin. Maar Beyonce zou zeker een heel onverwachts konijn zijn.
Wie is RH? Toch niet Radiohead? xD Ah, nevermind. Rowwen Hèze.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken