Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Wat PP betreft. Maar een paar wensen doorstrepen:
Iggy Pop = nope
Slash = nope
The Kooks = nope
The Struts = nope
Biffy Clyro = nope
Volbeat = nope
Robert Plant = nope
Slayer = nope

Tot zover.
Dus deze lijst is gebaseerd op "data achter elkaar spelen"
nou, goed verhaal lekker kort
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Sorry Dennis ik zie nu dat het vreemd overkwam. Inderdaad enige 2 Eurpese data in Duitsland.

Maar ik bedoelde ernaast dat ze zijn veel meer bezig om in VS carrière te maken. Dus vandaar dat ze veel meer data (als losse concerten dan) in de VS doen. Ook achter elkaar. Dat is iets heel anders dan festivals spelen.

Ze hebben ook RW vorig jaar gecancelled omdat ze als support voor The Stones, dacht ik, waren voor een deel van hun tour. Dus ze maken echt andere keuzes.

In mijn optiek zou het juist raar zijn als je als band bepakt en al helemaal naar Europa komt om maar op twee festivals te spelen. Zou toch logisch zijn als daar nog wat data aan vast worden geplakt?
(Even los van het feit dat ze zich vooral op de VS richten, daar kan je best gelijk in hebben)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
En Coldplay, Iron Maiden, The Who enz. enz. was gebaseerd op?
Coldplay op verwachte tour, die niet door ging.
Iron Maiden op verwachte tour, waar er geen EU leg kwam maar wel intensieve Amerikaanse tour.
The Who, op basis van data en geruchten over meerdere shows inclusief festivaldata. Waar het gat in juni en juli veruit achteraf Wembley weken na de aankondiging plotseling ineens EU exclusief is geworden.
Verder puur op speculeren...
Coldplay vrij hard "speculeren", Iron Maiden vrij vroeg met persoonlijke wens en The Who paste qua specificaties exact op dat moment in mijn beeldvorming. Dat is mijn dingetje zo zeg maar
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Geeft niet. Ik hoop bijvoorbeeld dat AIC op Graspop komt. Gaat niet gebeuren, technisch zou het kunnen maar dat is niet de werkelijkheid van toeren tegenwoordig. Niet meer in een minibusje even erheen rijden en spelen.

Maar is goed. Wij wachten het af.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Volbeat zou passen. Als die als sub zouden komen dan teken ik ervoor.

Maar Slipknot? Dat past toch niet op Pinkpop? Zie die niet op main voor Mumford spelen oid. Dat valt echt uit de toon. :lol:

Coldplay kwam trouwens idd echt uit de lucht gevallen, net als Eminem. Nooit aanwijzingen voor EU tour 19 geweest

Blijft jammer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Volbeat zou passen. Als die als sub zouden komen dan teken ik ervoor.

Maar Slipknot? Dat past toch niet op Pinkpop? Zie die niet op main voor Mumford spelen oid. Dat valt echt uit de toon. ?

Slipknot kan sowieso niet, ik noemde ze omdat Volbeat als support met ze door VS gaat in augustus. Vandaag aangekondigd. Eind mei en juni nog geheel open voor Volbeat buiten Tons of Rock festival en de gig in Aarhus. Dus imo kan het nog best... ( Als headliner meer, niet sub ;) )
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hahaha die discussie ga ik niet meer aan. :p

Ik blijf op een konijntje hopen. Een Robbie Williams, Christina Aguilera of Post Malone oid zou ik leuk vinden.

Nog een weekje. Laat de perspresentatie maar komen!!!!
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Hahaha die discussie ga ik niet meer aan.
1f61b.svg


Ik blijf op een konijntje hopen. Een Robbie Williams, Christina Aguilera of Post Malone oid zou ik leuk vinden.

Nog een weekje. Laat de perspresentatie maar komen!!!!

Toch maar snel aangepast omdat je Miley Cyrus ook k*t vindt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja ik zag het staan en ik dacht fuck it, als sub grappig maar als main echt niet. :lol:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
even een kleine gedachten spinsel...

de tickets voor de perspresentatie komen apart via Ticketmaster?
hoe ongelooflijk onwaarschijnlijk te gek zou het zijn als via die weg je ook kan deelnemen aan een presale om voor 16 maart al tickets aan te schaffen voor het jubileum?
Of de mogelijkheden om in Paradiso je tickets te kunnen aanschaffen (al zal dat laatste organisatorisch lastig zijn)

Je weet als organisatie wel dat een paar Lucky ones wel grote Pinkpop fans zijn.

Ik blijf het "geen presale beleid" nog altijd een groot mankement aan Pinkpop vinden...
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
even een kleine gedachten spinsel…

de tickets voor de perspresentatie komen apart via Ticketmaster?
hoe ongelooflijk onwaarschijnlijk te gek zou het zijn als via die weg je ook kan deelnemen aan een presale om voor 16 maart al tickets aan te schaffen voor het jubileum?
Of de mogelijkheden om in Paradiso je tickets te kunnen aanschaffen (al zal dat laatste organisatorisch lastig zijn)

Je weet als organisatie wel dat een paar Lucky ones wel grote Pinkpop fans zijn.

Ik blijf het “geen presale beleid” nog altijd een groot mankement aan Pinkpop vinden…

die toegang tot de presale zou dus ontzettend k*t zijn.. ik weet namelijk dat ik volgende week woensdag niet naar de perspresentatie kan dus ook niet meegedaan aan zo'n actie om kaartjes te winnen. Dan wordt ik dus ernstig benadeeld om anderen meer kans te gunnen..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Timmetje wrote:
Hahaha die discussie ga ik niet meer aan.
1f61b.svg


Ik blijf op een konijntje hopen. Een Robbie Williams, Christina Aguilera of Post Malone oid zou ik leuk vinden.

Nog een weekje. Laat de perspresentatie maar komen!!!!

Toch maar snel aangepast omdat je Miley Cyrus ook k*t vindt?

Eerste album van Miley Cyrus was heel degelijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Dat klopt ook wel weer erik90...

Ik moet wel zeggen, ben wel al beetje bezorgd om de voorverkoop.
Al is dat ook weer bangmakerij natuurlijk, zo vooraf...
Maar de onwetendheid hoe de lineup uitpakt is inmiddels killing!
Voor je het weet komt er een enorme populaire set namen bij. Ik blijf er bijvoorbeeld bij, zo'n dag met Ezra en Mumford kan je toch in een mum als uitverkocht zien?
Voor Boutique zijn nog kaarten te krijgen, dus wat betreft de Fleetwood-dag zijn we afhankelijk van de andere namen van die dag om daar iets zinnigs over te zeggen.
De zondag, tja, hoe je het ook draait. Komt Pinkpop met een verrassing of met een op het forum minder populaire naam? Ben ik bang dat we daar een rake klap krijgen.
Maar, kan allemaal bangmakerij zijn. Afgelopen jaren was er geen reden meer tot paniek. Zelfs het jaar met McCartney, Bieber, of Pearl Jam raakte niet direct uitverkocht.
Toch blijft er een angst als bij het Stones jaar, of als bij andere populaire events om in de Ticketmaster donut vast te lopen... Hopelijk onterecht!?!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Als die derde headliner geen fantastisch grote naam is dan hoef je je over de verkoop geen zorgen te maken.

Op dit moment is er imo iig nog geen dag die meteen gaat uitverkopen en alle signalen wijzen erop dat de lineup daar geen verandering in gaat brengen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Het komt vast "goed" met Pinkpop. Ook al zullen de BKS'ers en DTRH'ers en Werchter gangers het allemaal wel kut vinden.

Met The 1975 gaan ze al best een toffe en relevante naam pakken. Tenacious D is erg vermakelijk, Bring Me The Horizon doet zijn. Blijkbaar zit er iets dans achtigs aan te komen, en komt er een leuk extratje voor de camping gasten.

Maar als je de vorige jaren niet tevreden was met Pinkpop dan zal men dat nu ook niet zijn.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
even een kleine gedachten spinsel…

de tickets voor de perspresentatie komen apart via Ticketmaster?
hoe ongelooflijk onwaarschijnlijk te gek zou het zijn als via die weg je ook kan deelnemen aan een presale om voor 16 maart al tickets aan te schaffen voor het jubileum?
Of de mogelijkheden om in Paradiso je tickets te kunnen aanschaffen (al zal dat laatste organisatorisch lastig zijn)

Je weet als organisatie wel dat een paar Lucky ones wel grote Pinkpop fans zijn.

Ik blijf het “geen presale beleid” nog altijd een groot mankement aan Pinkpop vinden…

Een presale is en blijft ook mijn grootste wens, maar denk dat het een droom blijft.
Heb het al zo vaak gevraagd via mail en op perspresentatie maar nog steeds niks mee gedaan.

Op de perspresentatie kun je ze alleen winnen. Bij binnenkomst Paradiso krijg je een Brand dop en als je de goede hebt win je 2 weekend tickets.

Kan er helaas woensdag ook niet bij zijn, maar zit zeker weten de 16e klaar, heb gelukkig hulp en de laatste jaren is het me altijd gelukt. Op naar mijn 20e Pinkpop

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Lekker Ralph!!

Mijn hoop is dat het niet uitverkoopt, per weekend en per dag nog paar duizend tickets over lijkt me gewoon uitgaande van voorgaande edities reëel.

Ik hoop gewoon van harte dat iedereen die wil op 16 maart voorzien is voor het Pinkpop2019 ticket. Daarmee bedoel ik ook zeer zeker de mensen die nu voor de perspresentatie al weten dat ze willen gaan! Ondanks de namen die er nog bij komen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zal wel los lopen. :wink:

Ik hoop iig op (en ja, niet alles is realistisch maar hopen mag altijd :p ) Keane, Die Antwoord, Alter Bridge zonder Slash, Paloma Faith, Miley Cyrus, Doe Maar, The Specials, Anouk, Robyn, The Streets en dan Post Malone, en of Robbie als laatste headliner.

En ik hoop dat Lily Allen na die afschuwelijke show in Tivoli ver van de weide afblijft. :lol:
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
jppp wrote:
Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt :cool:. Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.

Daaaaaagggg!!!!
Ja, doei
Ga ergens anders trollen dude!

RaR/RiP is niet in VS hé lolbroek

Wel ff goed begrijpend lezen heh Dennis. Hij zegt dat ze 8 en 9 juni al spelen, én dat, daarnaast, de VS toch meer hun markt is tegenwoordig. Nergens uit die tekst valt op te maken dat hij doet alsof RaR/RiP in de VS is.

Als je je als moderater dan toch zo kinderachtig wilt uitlaten, zorg dan op zn minst dat je de feiten correct hebt. Dit is gewoon sneu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken