Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
DennisvdBr wrote:

jppp wrote:
Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt :cool:. Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.


Daaaaaagggg!!!!
Ja, doei
Ga ergens anders trollen dude!

RaR/RiP is niet in VS hé lolbroek

Wel ff goed begrijpend lezen heh Dennis. Hij zegt dat ze 8 en 9 juni al spelen, én dat, daarnaast, de VS toch meer hun markt is tegenwoordig. Nergens uit die tekst valt op te maken dat hij doet alsof RaR/RiP in de VS is.

Als je je als moderater dan toch zo kinderachtig wilt uitlaten, zorg dan op zn minst dat je de feiten correct hebt. Dit is gewoon sneu.
Hem aanpakken bij op zijn moderatorschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ik kon de Prodigy wel degelijk waarderen hoor, maar bij legendes en groten der aarde denk ik toch aan andere artiesten

The Prodigy heeft wel degelijk héél veel voor de electronische dansmuziek betekend. Ze hebben in hun beginjaren de ravemuziek tot kunst verheven, hun 2e album Music for the jilted Generation is het beste dancealbum ooit. Dance, Rock en Punk werd samengesmolten. The Prodigy is een genre op zichzelf geworden.
Liam Howlett mag dan wel het geniale muzikale brein zijn, Keith was het gezicht van The Prodigy.

The Prodigy is heel veel voor mij gaan betekenen, vanaf 1992.. Hun muziek heeft me door ups en downs geholpen, vele mooie herinneringen aan liveshows waar ik bij was..

Keith was op, leeg, zag geen uitweg meer.
"Warrior down"...
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Hem aanpakken bij op zijn moderat<strong class="d4pbbc-bold">orschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.

Oehh, het welbekende spelfouten-corrigeren-in-een-internetdiscussie moment. Altijd een sterk argument, en een hoogtepuntje in het niveau van de discussie.

Maar nee. Als moderator ben je niet gewoon één van de users. Dat is het hele punt. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie. Er wordt een bepaalde volwassenheid van je verwacht. Als een moderator dat niet altijd laat zien, is dat best iets waar ik een opmerking over mag maken. Hoge bomen vangen veel wind :wink:

uncleben.jpg
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Het komt vast “goed” met Pinkpop. Ook al zullen de BKS’ers en DTRH’ers en Werchter gangers het allemaal wel kut vinden.
Maar als je de vorige jaren niet tevreden was met Pinkpop dan zal men dat nu ook niet zijn.
Ok, count me out van dit statement. Ik ben fan van BKS EN Pinkpop. Ik denk nog steeds dat Pinkpop een speciaal plekje in mijn muziekhart heeft. Ik ga ook zowieso weer een kaartje scoren voor Pinkpop.
PP en BKS hebben twee totaal verschillende lineups,
De grote bands die ik niet op BKS kan zien staan op Pinkpop (Foos, Pearl Jam) , en de beginnende of kleinere acts op BKS en soms is er dan opeens die overlap (The 1975, of misschien ook Catfish and The Bottlemen) waar ik op BKS de kans heb om dit soort bands in een pril stadium te zien.
Nu alebei de festivals niet in 1 weekend vallen kan ik dus weer naar allebei, ook dankzij mn broer die lekker in de buurt van Megaland woont.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Indiaantje89 wrote:
Hem aanpakken bij op zijn moderat<strong class=”d4pbbc-bold”>orschap (correcte feiten please) is eveneens sneu. Laat hem lekker onder de users zijn.

Oehh, het welbekende spelfouten-corrigeren-in-een-internetdiscussie moment. Altijd een sterk argument, en een hoogtepuntje in het niveau van de discussie.

Maar nee. Als moderator ben je niet gewoon één van de users. Dat is het hele punt. Je hebt toch een soort voorbeeldfunctie. Er wordt een bepaalde volwassenheid van je verwacht. Als een moderator dat niet altijd laat zien, is dat best iets waar ik een opmerking over mag maken. Hoge bomen vangen veel wind
1f609.svg
Was idd erg makkelijk gezien je zelf over "bij de feiten" blijven begint. Was idd een inkoppertje.

Je gaat er volledig aan voorbij dat het een vrijwilliger is die hier ook voor zijn "plezier" is. Als je dit opmerkingen niet eens meer mag maken als mod dan zou dat echt te kansloos voor woorden zijn. Jaar in en jaar uit is men continu de confrontatie aan het opzoeken met Dennis omdat hij fanatiek Pinkpop aanhanger is... daar trekt nooit iemand zijn mond voor open.

Maar nu hij 1x roept "doei" of "ja daag" (ach ach wat erg zeg) sta je gelijk vooraan om hem op zijn "status" te wijzen. Ik begrijp niet waarom er altijd maar zo naar Dennis gezocht moet worden. Dat zal je straks ook weer zien als die jongen terecht enthousiast is over de line-up.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Rick wrote:
Ik kon de Prodigy wel degelijk waarderen hoor, maar bij legendes en groten der aarde denk ik toch aan andere artiesten


The Prodigy heeft wel degelijk héél veel voor de electronische dansmuziek betekend. Ze hebben in hun beginjaren de ravemuziek tot kunst verheven, hun 2e album Music for the jilted Generation is het beste dancealbum ooit. Dance, Rock en Punk werd samengesmolten. The Prodigy is een genre op zichzelf geworden.
Liam Howlett mag dan wel het geniale muzikale brein zijn, Keith was het gezicht van The Prodigy.

The Prodigy is heel veel voor mij gaan betekenen, vanaf 1992.. Hun muziek heeft me door ups en downs geholpen, vele mooie herinneringen aan liveshows waar ik bij was..

Keith was op, leeg, zag geen uitweg meer.
“Warrior down”…

Ik weet dat het een beetje offtopic, maar wou toch even zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben.
Ik had het op geen enkele manier beter kunnen verwoorden en hun muziek roept bij mij hetzelfde gevoel op.

Ik ben echt heel benieuwd naar de perspresentatie, maar imo denk ik dat het erg gaat tegenvallen. Maar ga pas zeuren als we meer weten.
Dus probeer met een positieve blik vooruit te kijken ;-)

Oh en wat betreft de moderator discussie moet ik Hannibal toch wel gelijk in geven. Maar denk dat Dennis door zijn Pinkpop liefde af en toe te enthousiast of snel reageert.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Dennis is een held. #teamdennis

Ja goed plan joh, laten we ons in twee teams verdelen en met een “wie niet voor ons is, is tegen ons” metaliteit elkaar het leven zuur gaan maken...

Nee. Gewoon normaal doen. Ik ben ook helemaal niet team anti-Dennis of wat dan ook. Ik ben het zeer zelden met hem eens, maar daar is een forum voor. Verder heb ik respect voor wat hij doet, en probeer ik te respecteren dat zijn festival beleving anders is. Nooit in het echt ontmoet maar vast een prima gozer.

Het enige waar ik over struikel, is dat die opmerking overkwam als kinderachtig kleineren, gebaseerd op een leesfout. Dat wilde ik even rechtzetten. En bovendien ben ik die toon hier op het forum niet zo gewend dus vond ik dat jammer om te zien. En dan zeker van een moderator, die juist een civiele omgang en dergelijke zou moeten waarborgen. Dus vind ik het absoluut niet sneu maar meer dan gerechtvaardigd die positie als moderator erbij te betrekken.

En nu ga ik het weer over muziek hebben. Peace out! Kusjes aan Dennis.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
"civiele omgang".. joh, het is echt maar een forum waar men hun vrije tijd in steekt. Neem het niet zo serieus.

Maar goed, idd op naar Pinkpop persconferentie. Ik ben zeer benieuwd wat er uit gaat rollen.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar.....dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is.... :) :)
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is….
1f642.svg
1f642.svg

Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
387
298
Lekker Ralph!!

Mijn hoop is dat het niet uitverkoopt, per weekend en per dag nog paar duizend tickets over lijkt me gewoon uitgaande van voorgaande edities reëel.

Ik hoop gewoon van harte dat iedereen die wil op 16 maart voorzien is voor het Pinkpop2019 ticket. Daarmee bedoel ik ook zeer zeker de mensen die nu voor de perspresentatie al weten dat ze willen gaan! Ondanks de namen die er nog bij komen…

Zeker een niet uitverkochte editie geeft ook meer ruimte voor mij en iedereen die gaat. Neem het jaar van the Stones
2014 toen was het echt veel te druk. Je kon nergens normaal lopen en bijna niet op veld zitten.

Maar het mooiste zolang er geen presale is, is dat de diehard Pinkpop fans (zoals ik die toch wel gaan wat de line-up ook is) is zonder stress aan kaartje kunnen komen. En als andere die graag willen gaan daarna ook hun kaartje easy hebben bemachtigd is iedereen blij.

En ja we maken elkaar elk jaar wel beetje gek? en ook ik ben benieuwd wie ze allemaal uit de hoge hoed toveren de 13e. Denk dat er best wel wat mooie verrassingen komen
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
festivalddictsam wrote:
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is….
1f642.svg
1f642.svg


Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.
Die George zou perfect op de donderdag van Werchter passen. :)
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
colint wrote:

festivalddictsam wrote:
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is….
1f642.svg
1f642.svg



Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.

Die George zou perfect op de donderdag van Werchter passen.
1f642.svg

Ruilen met Elbow?
Past nog in hun tourschema trouwens!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.969
2.015
Joe wrote:

colint wrote:

festivalddictsam wrote:
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is….
1f642.svg
1f642.svg



Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.


Die George zou perfect op de donderdag van Werchter passen.
1f642.svg


Ruilen met Elbow?
Past nog in hun tourschema trouwens!
Neen bedaknt. :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waar gaat dit over joh. Ben eens niet zo met elkaar bezig en zwets over muziek en festivals.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Joe wrote:

colint wrote:

festivalddictsam wrote:
Ik wil niet te vroeg juichen maar het feit dat George Ezra zowel op Pinkpop als Parklife staat vind ik een goed teken.
Als er meer artiesten van Parklife (in zelfde weekend als Pinkpop) naar Landgraaf komen word ik al erg enthousiast.
Onder andere Khalid, Solange, The Streets,Disclosure, Major Lazer, Mura Masa, Mark Ronson.etc. staan daaar…..dus genoeg moois in de buurt.
Dan heb je nog Rock Am Ring in hezelfde weekend en daar staan ook niet de meest verkeerde namen (The 1975, Bastille, Slash,etc.)
Met de reeds aangekondigde artiesten en deze artiesten op andere festivals en een Armin van Buuren, Miley Cyrus en Lost Frequencies die in de buurt staan lijkt het erop dat er genoeg moois in de buurt is….
1f642.svg
1f642.svg



Ik snap nog steeds de populariteit van George Ezra niet, ik vind het maar saaie, politiek correcte, zeikmuziek. Kan iemand mij uitleggen waarom deze artiest in grote zalen speelt en festivals in de U.K. headlined?

The 1975 mag zeker doorkomen! Nieuwe album is misschien wel het beste van 2018.


Die George zou perfect op de donderdag van Werchter passen.
1f642.svg


Ruilen met Elbow?
Past nog in hun tourschema trouwens!

Neen bedankt.

Elbow <3
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Misschien een rare/domme vraag, maar er is toch geen kans dat straks uiteindelijk Major Lazer in een constructie met Armin headlinet toch?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.996
Misschien een rare/domme vraag, maar er is toch geen kans dat straks uiteindelijk Major Lazer in een constructie met Armin headlinet toch?
Major Lazer en Armin is nogal een contrast verschil hoor. Een dance combi zou ik vreemd vinden. Denk dat een band + dj act beter werkt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Misschien een rare/domme vraag, maar er is toch geen kans dat straks uiteindelijk Major Lazer in een constructie met Armin headlinet toch?

ML is een goeie 3fm afsluiter voor Fleetwood Mac maar Armin zie ik eerder de main doen?
Major Lazer zou ik trouwens geen sterke boeking vinden anno 2019. Dit of 2018 was toch niet echt hun jaar? Diplo is heet nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken