Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

misschien een idee om deze lijst die zeer realistisch is, de komende week als standaart te gebruiken en her en der aan te passen met zo realistisch mogelijke namen.
zo hebben we over een week onze eigen voorspelling en kunen we kijken hoe ver we er van af zitten.

"Leuke voorspelling! Kleine opmerkingen: Swedish House Mafia staat in Korea tijdens PP. En zowel Cage the Elephant als EoDM lijken qua tourschema ook nauwelijks kans te maken"

"Je hebt Armin van Buuren en Major Lazer er niet tussen staan en die komen zeker!! "

eddie vedder gaat ook zeker niet komen dus die haal ik er uit

dan hebben we tot nu toe;
Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Lenny Kravitz – Tenacious D – Major Lazer - Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
- keane en lenny kravitz
+ die antwoord


Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Die Antwoord - Tenacious D – Major Lazer – Bring Me The Horizon – Elbow – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
Ja, maar Van Buuren is natuurlijk niet je derde headliner. In dat opzicht zou Martin Garrix ook de headliner geweest zijn, op het jaar dat Justin Bieber - Green Day - Kings Of Leon er stond. Heel gek dat we nog altijd geen flauw idee hebben wie ze uit de hoge hoed gaan toveren voor die derde headliner.

Mager lijstje trouwens hoor. Bijna heel dat tweede rijtje zijn Nederlandse acts. Het mag toch echt iets méér zijn.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Lenny Kravitz en Keane staan al op Hello, ik verwacht die niet op Pinkpop.


Ik denk niet dat het deze editie uitmaakt of een band al ergens anders een optreden heeft. Dus ik zou ze lekker op de lijst laten staan...
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ik hoorde al ergens van iemand die zei dat hij al wist dat keane op dat andere festival zou spelen.
kans is aanwezig dat ze op pinkpop spelen, maar heel waarschijnlijk is het niet,

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Ja, maar Van Buuren is natuurlijk niet je derde headliner. In dat opzicht zou Martin Garrix ook de headliner geweest zijn, op het jaar dat Justin Bieber – Green Day – Kings Of Leon er stond. Heel gek dat we nog altijd geen flauw idee hebben wie ze uit de hoge hoed gaan toveren voor die derde headliner.

Mager lijstje trouwens hoor. Bijna heel dat tweede rijtje zijn Nederlandse acts. Het mag toch echt iets méér zijn.

heb je suggesties?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Ik zie Kravitz niet de enige dag op een festival headlinen en een dag daarvoor of daarna ineens subben. En volgens mij hebben we alle subs al (Tenacious, Krezip, Ezra)
 

theArchman

Playlistbediener
31 jan 2014
9
0
Hallo Luitjes,

Ben niet nieuw hier maar ben wel een paar jaar afwezig geweest. Moet ook bekennen dat ik niet alles heb teruggelezen maar wel ongeveer de laatste 50 pagina’s.

Omdat het om een jubileum editie gaat had ik wat meer ‘oude’ bands verwacht die nog niet eerder genoemd zijn. Wat zijn jullie gedachten/meningen over de volgende bands:
Status quo
UB40
Doe Maar
Simple Minds
Phil Collins

Zomaar een gedachten spinsel. Nergens op gebaseerd.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Hallo Luitjes,

Ben niet nieuw hier maar ben wel een paar jaar afwezig geweest. Moet ook bekennen dat ik niet alles heb teruggelezen maar wel ongeveer de laatste 50 pagina’s.

Omdat het om een jubileum editie gaat had ik wat meer ‘oude’ bands verwacht die nog niet eerder genoemd zijn. Wat zijn jullie gedachten/meningen over de volgende bands:
Status quo (Fri 14th June Strijen Rocks Festival, Nederlands)
UB40 (geen idee, zou op zich wel leuk zijn ,maar volgens mij zijn er tegenwoordig 2 ub40's)
Doe Maar (geen tourplannen voor 2019)
Simple Minds ( geen tourplannen in 2019)
Phil Collins ( staat in t goffertpark 20 juni 2019)

Zomaar een gedachten spinsel. Nergens op gebaseerd.

Status quo (Fri 14th June Strijen Rocks Festival, Nederlands)
UB40 (geen idee, zou op zich wel leuk zijn ,maar volgens mij zijn er tegenwoordig 2 ub40's)
Doe Maar (geen tourplannen voor 2019)
Simple Minds ( geen tourplannen in 2019)
Phil Collins ( staat in t goffertpark 20 juni 2019)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
mattman wrote:
Ja, maar Van Buuren is natuurlijk niet je derde headliner. In dat opzicht zou Martin Garrix ook de headliner geweest zijn, op het jaar dat Justin Bieber – Green Day – Kings Of Leon er stond. Heel gek dat we nog altijd geen flauw idee hebben wie ze uit de hoge hoed gaan toveren voor die derde headliner.

Mager lijstje trouwens hoor. Bijna heel dat tweede rijtje zijn Nederlandse acts. Het mag toch echt iets méér zijn.

heb je suggesties?

Ik blijf bij The Cure. :)
 

theArchman

Playlistbediener
31 jan 2014
9
0
Hmmm oké. Phil Collins zal m ook echt niet worden. Te groot en doet geen festivals dacht ik. Jammer. Zat ook nog te denken aan
Level42
Toto
Journey
Depeche Mode
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.614
is een kleine mogelijkheid,maar is ontkend door jan smeets.
dus vrij onrealistisch

Toen lagen de kaarten misschien anders hé. The Cure is in ieder geval de enige serieuze headliner-kanshebber die niet ver gezocht lijkt tot nu toe.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Level42 (festival in drenthe)
Toto( north sea jazz)
Journey (geen tourplannen)
Depeche Mode (geen tourplannen)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Kesselman wrote:
is een kleine mogelijkheid,maar is ontkend door jan smeets.
dus vrij onrealistisch

Toen lagen de kaarten misschien anders hé. The Cure is in ieder geval de enige serieuze headliner-kanshebber die niet ver gezocht lijkt tot nu toe.

de verwachting is toch dat ze naar dat festival in groningen gaan
 

theArchman

Playlistbediener
31 jan 2014
9
0
@kesselman damn jij bent snel.
Had gehoopt op 1 van deze 8. Kan natuurlijk altijd nog maar als ik je goed begrijp lijkt de kans nihil. Thanx ??
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
dat kun je zelf toch ook
je typt een bandnaam in op google - je kijkt op de site van de band - tour - klaar

 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
+ royal republic ( spelen op sweden rock)
+ first aid kit ( spelen op northside)
+ the struts (rock am ring)



Armin van Buuren – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Die Antwoord – Tenacious D – Major Lazer – Bring Me The Horizon – Elbow – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Royal Rupublic - Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – First Aid Kit - The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Kovacs – Miles Kane – The Struts - Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken