Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
Nee, Major Lazer en Armin van Buren heben beide een bepaalde succes en repetoire dat niet samen gaat. Armin van Buren en Hardwell kan weer wel, dat hebben ze op de laatste AMF / Aamsterdam Dance Event gedaan. Ze weten hun nummers met elkaar te combineren. Dat is wel leuk. Dan kan het buro keihard roepen dat Pinkpop 50 headliner Nederlands zal zijn. Wat ook kan en legendarisch zal zijn (voor de dj scene) Martin Garrix en Tiësto, denk. De nummer 1 met zijn jeugdheld. Die trekken vaak met elkaar op. kan als ze beschikbaar zijn.

Ik heb niet gecontroleerd op beschikbaar van de pinkpopdatum. Dit is even een snelle reactie op een combi-duo headliner mogelijkheid. Lijkt mij ook lastig hun beschikbaar te vinden, die DJ's zijn zo vaak ergens!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Dat gaat wel jammer zijn van Armin als die komt.. dan gaat het weer zo'n Tomorrowland, of Ultra Music Festival achtige set worden. Terwijl die man veel meer in zijn mars heeft. Tiësto was vroeger echt mijn absolute held, maar sinds hij van de trance is afgestopt is het 13 in een dozijn dj geworden, moet ik met echt alle pijn in mijn hart zeggen.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Tiësto, Armin en Major Lazer hebben gewoon data op hun site staan. Alledrie beschikbaar tijdens Pinkpop met ook alledrie op de 7e of 8e een show in Europa en daarna meerdere dagen niet. In principe kan een DJ natuurlijk heen en weer vliegen over de wereld, maar de megasterren hebben ook een enorme bijbehorende productie, die wat moeilijker reist. Bovendien is het voor de vermoeidheid toch fijner om niet continu heen en weer te gaan, tussen ver uit elkaar liggende tijdzones, dus als je in trek bent kun je je schema ook zodanig opbouwen dat je dat vermijdt.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Is er eigenlijk iets concreets waardoor iedereen verwacht dat Armin van Buuren komt?
Ik zie dat hij op meerdere festivals speelt deze zomer, maar daar zit nog geen enkel non-dance festival tussen.
In het jaar dat Martin Garrix naar Pinkpop kwam speelde hij ook op meerdere non-dance festivals (mede door JB).
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.589
4.940
We shall see. Niet zo lang om te wachten. Wij hebben het weer erover na persconferentie. Deal?
Waardeloze deal..
Het is natuurlijk veel makkelijker om te 'voorspellen' (ofwel raden) wie er niet staan dan wie er wél staan (een kleine 60 namen).
Probeer dat liever eens, zoals Dennis dat ook probeert.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia - Mumford & Sons - Fleetwood Mac
Bastille - Eddie Vedder - Lenny Kravitz - Tenacious D - Bring Me The Horizon - Elbow - Keane - George Ezra - The 1975 - Kylie Mingoue - Slash feat. Myles Kennedy - Krezip - Golden Earring - Rowen Hèze - De Jeugd van Tegenwoordig - The Pretenders - Davina Michelle - De Staat - Halestorm - Cage The Elephant - Eagles Of Death Metal - Kovacs - Miles Kane - Strand Of Oaks - Tamino - Yungblud - Zeal & Ardor - Bazart - PVRIS - Navarone - Joost & Donnie - Merol - Bizzey - Palale Royale - Eut - Mt. Atlas

Niet de grote headliners maar iets meer grote namen in de breedte. (en er komt een 4e dag op de camping..). Random, en uit de duim gezogen. Ik zou het niet eens een slecht affiche vinden voor Pinkpop begrippen ondanks niet echt super goede headliners.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Is er eigenlijk iets concreets waardoor iedereen verwacht dat Armin van Buuren komt?
Ik zie dat hij op meerdere festivals speelt deze zomer, maar daar zit nog geen enkel non-dance festival tussen.
In het jaar dat Martin Garrix naar Pinkpop kwam speelde hij ook op meerdere non-dance festivals (mede door JB).
Verschil is dat Martin Garrix wereldwijd aan de lopende band hits scoort, terwijl Van Buuren dat alleen in Nederland en België doet.
Dat is natuurlijk geen garantie dat Van Buuren komt, maar wel dat het kan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
colint wrote:
Is er eigenlijk iets concreets waardoor iedereen verwacht dat Armin van Buuren komt?
Ik zie dat hij op meerdere festivals speelt deze zomer, maar daar zit nog geen enkel non-dance festival tussen.
In het jaar dat Martin Garrix naar Pinkpop kwam speelde hij ook op meerdere non-dance festivals (mede door JB).

Verschil is dat Martin Garrix wereldwijd aan de lopende band hits scoort, terwijl Van Buuren dat alleen in Nederland en België doet.
Dat is natuurlijk geen garantie dat Van Buuren komt, maar wel dat het kan.
Wat.... Armin die geen hits scoort? Maar wel in Nederland en België....

Sorry maar daar sla je de plank totaal mis. Armin is juist gigantisch populair in het buitenland.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Hij is zeker populair, maar ik zie hem buiten Nederland en België niet in de reguliere hitlijsten staan, dan kan wel het verschil maken of hij wel of niet past op een festival als Pinkpop.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Hij is zeker populair, maar ik zie hem buiten Nederland en België niet in de reguliere hitlijsten staan, dan kan wel het verschil maken of hij wel of niet past op een festival als Pinkpop.
Sorry, maar dan ben je echt niet bekend met Armin hoor. Ja Garrix doet het leuk met zijn hitjes hoor, en heeft een prima status. Maar mag de veters van Armin nog niet strikken kwa status. Ga is op een Armin feestje kijken hoe ontzettend veel mensen van uit allerlei hoeken van de wereld op Armin afkomen om hem alleen te zien draaien. Geloof me, hij heeft veel meer "god status" dat een Garrix dat heeft. Maar op een of andere manier willen dat juist in NL vaak niet zien.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Ja, ik geloof best dat Armin populair is bij de bezoekers van een Armin-feestje. Maar dat is wat anders dan bij de bezoekers van een popfestival.

(Wel lief dat je je verontschuldigt voor je mening :p )
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Kunnen we niet gewoon Mental Theo en Charley Lownoise een setje in de tent laten doen? En dan Fatboy Slim op main
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ja, ik geloof best dat Armin populair is bij de bezoekers van een Armin-feestje. Maar dat is wat anders dan bij de bezoekers van een popfestival.

(Wel lief dat je je verontschuldigt voor je mening
1f61b.svg
)
Nouja, Armin is geen mening.

Going Wrong, Blablabla, Serenity, Love You More (Racoon Remix), Serenity, Another You, In & Out of Love (met Sharon den Adel). This Is What It Feels Like, Heading Up High, Not Giving Up, Sunny Days waren allen commercieele hits. En dan laat ik zijn trance klassiekers nog buiten beschouwing. Armin kan best op een commercieel festival, en al zeker in NL. En dan kunnen we het ook nog over zijn ASOT radio shows hebben.

Nee Armin is echt een grote namen hoor. Ook commercieel gezien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Rick Astley mag ook niet ontbreken eigenlijk (vandaag bekend gemaakt voor Tinderbox). En uiteraard eerst aankondigen als top secret 50 year Pinkpop act. Biggest Rickroll ever.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Rick Astley mag ook niet ontbreken eigenlijk (vandaag bekend gemaakt voor Tinderbox). En uiteraard eerst aankondigen als top secret 50 year Pinkpop act. Biggest Rickroll ever.

Moet dan eigenlijk wel aangekondigd worden alsof ze per ongeluk een dag voor de pers presentatie de hele line up lekken ofzo, maar dat je dan als je op de link klikt gerickrolled wordt. Dat zou wel legendarisch zijn. Marketing team van Pinkpop, get on it :wink:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

Niet de grote headliners maar iets meer grote namen in de breedte. (en er komt een 4e dag op de camping..). Random, en uit de duim gezogen. Ik zou het niet eens een slecht affiche vinden voor Pinkpop begrippen ondanks niet echt super goede headliners.

Dit lijkt me extreem karig, niet? Best realistisch, maar wel het minste scenario, in ieder geval.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Indiaantje89 wrote:
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

Niet de grote headliners maar iets meer grote namen in de breedte. (en er komt een 4e dag op de camping..). Random, en uit de duim gezogen. Ik zou het niet eens een slecht affiche vinden voor Pinkpop begrippen ondanks niet echt super goede headliners.

Dit lijkt me extreem karig, niet? Best realistisch, maar wel het minste scenario, in ieder geval.
Het is niet mijn droomlijstje nee, maar ik vind het een typische Pinkpop anno 2019 line-up. Ik verwacht niet dat ze met The Strokes aan komen zetten o.i.d. ;)
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

Niet de grote headliners maar iets meer grote namen in de breedte. (en er komt een 4e dag op de camping..). Random, en uit de duim gezogen. Ik zou het niet eens een slecht affiche vinden voor Pinkpop begrippen ondanks niet echt super goede headliners.

Leuke voorspelling! Kleine opmerkingen: Swedish House Mafia staat in Korea tijdens PP. En zowel Cage the Elephant als EoDM lijken qua tourschema ook nauwelijks kans te maken
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
mattman wrote:

Indiaantje89 wrote:
Ik verwacht ongeveer dit:

Swedish House Mafia – Mumford & Sons – Fleetwood Mac
Bastille – Eddie Vedder – Lenny Kravitz – Tenacious D – Bring Me The Horizon – Elbow – Keane – George Ezra – The 1975 – Kylie Mingoue – Slash feat. Myles Kennedy – Krezip – Golden Earring – Rowen Hèze – De Jeugd van Tegenwoordig – The Pretenders – Davina Michelle – De Staat – Halestorm – Cage The Elephant – Eagles Of Death Metal – Kovacs – Miles Kane – Strand Of Oaks – Tamino – Yungblud – Zeal & Ardor – Bazart – PVRIS – Navarone – Joost & Donnie – Merol – Bizzey – Palale Royale – Eut – Mt. Atlas

Niet de grote headliners maar iets meer grote namen in de breedte. (en er komt een 4e dag op de camping..). Random, en uit de duim gezogen. Ik zou het niet eens een slecht affiche vinden voor Pinkpop begrippen ondanks niet echt super goede headliners.


Dit lijkt me extreem karig, niet? Best realistisch, maar wel het minste scenario, in ieder geval.

Het is niet mijn droomlijstje nee, maar ik vind het een typische Pinkpop anno 2019 line-up. Ik verwacht niet dat ze met The Strokes aan komen zetten o.i.d.
1f609.svg

Je hebt Armin van Buuren en Major Lazer er niet tussen staan en die komen zeker!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken