Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Ik kon de Prodigy wel degelijk waarderen hoor, maar bij legendes en groten der aarde denk ik toch aan andere artiesten

En mijzelf hier quoten is beetje goedkoop vind je niet?
Dat ging over een muzieksoort, met verschillende stromingen.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.654
814
Waarom zou je in hemelsnaam een cynisch bericht plaatsen op het moment dat er net iemand overleden is? Dit is gewoon een reactie vanuit emotie, laat iedereen dit voor zichzelf verwoorden.

Gaat om de plek waar die het plaatst, deze reactie hoort in het muziektopic thuis.
Ik vind het gewoon een vrij misplaatste opmerking hier.
De reden dat het hier stil is, lijkt mij dat iedereen nogal geschrokken is van de line up van Rock Werchter, als dat de voorbode moet zijn voor Pinkpop...........
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Als er 1 misplaatste opmerking is was dat die van jou hier Rick.... niet de plaats, tijd of het moment.

En mooi gezegd Rockbeer. Vond ook het statement van Lowlands erg mooi en raak.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
mijzelf hier quoten is beetje goedkoop vind je niet?
Dat ging over een muzieksoort, met verschillende stromingen.

Ach, ik vind dat als je anderen beticht van een arrogante, zelfs aanmatigende houding en je dan zelf zo'n comment plaats je hem ook terug kan verwachten.

Maar goed, terug naar het onderwerp; Pinkpop 2019.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Is er naast de 3fm wedstrijd nog een mogelijkheid om tickets te krijgen voor volgende week? Lijkt me best leuk eens mee te maken.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Inderdaad heel triest nieuws over Flint RIP.

Wat PP betreft. Maar een paar wensen doorstrepen:
Iggy Pop = nope
Slash = nope
The Kooks = nope
The Struts = nope
Biffy Clyro = nope
Volbeat = nope
Robert Plant = nope
Slayer = nope

Tot zover.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Inderdaad heel triest nieuws over Flint RIP.

Wat PP betreft. Maar een paar wensen doorstrepen:
Iggy Pop = nope
Slash = nope
The Kooks = nope
The Struts = nope
Biffy Clyro = nope
Volbeat = nope
Robert Plant = nope
Slayer = nope

Tot zover.

Wat bedoel je precies?
Iggy Pop, Slash en The Struts zouden tourtechnisch nog prima op PP kunnen staan.
Ook Volbeat zou in theorie nog kunnen (al zie ik dat niet gebeuren)
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Die komen echt niet. Trust me on this one. Bijvoorbeeld denk je serieus dat Slash na 7 en 9 juni in Duisland eventjes op 10 juni op PP gaat spelen. In your dreams. :wink:
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Die komen echt niet. Trust me on this one. Bijvoorbeeld denk je serieus dat Slash na 7 en 9 juni in Duisland eventjes op 10 juni op PP gaat spelen. In your dreams. ?

Ja. Slash speelt wel vaker twee dagen achter elkaar. Zo ver is Duitsland niet van PP ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Wat PP betreft. Maar een paar wensen doorstrepen:
Iggy Pop = nope
Slash = nope
The Kooks = nope
The Struts = nope
Biffy Clyro = nope
Volbeat = nope
Robert Plant = nope
Slayer = nope

Tot zover.

...en jij denkt dit?...

of jij weet dit, omdat?!?
een beargumenteerd statement of verklaring van je bevindingen zou fijn zijn dan!
komt mij over als een "roep maar wat" reactie...
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
We shall see. Niet zo lang om te wachten. Wij hebben het weer erover na persconferentie. Deal?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Bijvoorbeeld denk je serieus dat Slash na 7 en 9 juni in Duisland eventjes op 10 juni op PP gaat spelen. In your dreams. ?

Ja. Slash speelt wel vaker twee dagen achter elkaar. Zo ver is Duitsland niet van PP ?
Bijvoorbeeld Slash, kan 8 juni en 10 juni. Nog geen NL datum tijdens die tourleg.
Ziet er voor mij naar uit dat de kans vrij hoog is.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
En waar spelen ze op 12 juni?
Er zijn ook een paar logistieke vraagstukken, rust enz. Maar goed.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt :cool:. Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Data van Volbeat met Slipknot vallen goed.
Juni ligt Europa aan hun voeten.
Daar kan zomaar nog wel een datum bij imo...

Iggy Pop, The Struts, Robert Plant lijken mij ook wel grote kanshebbers

Wanneer is dat Groningen festival eigenlijk jppp? Gaat zeker niet door hé
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt :cool:. Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.
Daaaaaagggg!!!!
Ja, doei
Ga ergens anders trollen dude!

RaR/RiP is niet in VS hé lolbroek
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Is goed. Denk niet dat ik naar PP ga. Graspop is vele malen beter voor mijn persoonlijke smaak eerlijk gezegd. En daar is zeker dat Slash speelt :cool:. Trouwens, The Struts vind ik zelf ook steengoed, maar die komen niet. Spelen 8 en 9 juni al en VS is veel meer hun markt tegenwoordig.

The Struts hebben in de VS in mei een week waarin ze vier dagen achter elkaar in vier verschillende staten spelen. Dan moet twee keer Duitsland en PP toch geen probleem zijn!
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Sorry Dennis ik zie nu dat het vreemd overkwam. Inderdaad enige 2 Eurpese data in Duitsland.

Maar ik bedoelde ernaast dat ze zijn veel meer bezig om in VS carrière te maken. Dus vandaar dat ze veel meer data (als losse concerten dan) in de VS doen. Ook achter elkaar. Dat is iets heel anders dan festivals spelen.

Ze hebben ook RW vorig jaar gecancelled omdat ze als support voor The Stones, dacht ik, waren voor een deel van hun tour. Dus ze maken echt andere keuzes.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken