Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik heb ook meegedaan, terwijl ik sowieso al weet dat ik niet kan. Als ik kaartjes win gaan ze naar een van jullie die achter het net heeft gevist...
 

mika

Playlistbediener
15 jan 2019
41
0
Als je kaartjes wint, staan die dan niet op naam?
Ik kan namelijk zelf niet, maar zou wel mee willen doen om ze dan weg te geven.
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Als je kaartjes wint, staan die dan niet op naam?
Ik kan namelijk zelf niet, maar zou wel mee willen doen om ze dan weg te geven.

2 jaar geleden was het zo dat je alleen een naam hoefde te noemen die op de lijst stond en dan kon je naar binnen lopen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb inmiddels het Topic Pinkpop Persconferentie Kaartjes Aanbied Thread 2019 aangemaakt. Mocht iedereen die de kaarten kwijt wil deze hier inzetten dan houden we het centraal.
 

Danielle1617899608

Playlistbediener
8 mrt 2017
49
0
Hij is er weer jongens!! Ik heb al familie gemobiliseerd en zijn er al meerdere emails verstuurd
1f642.svg


*WIN TICKETS PINKPOP PERSPRESENTATIE 2019*

Woensdag 13 maart vindt de traditionele Pinkpop Perspresentatie plaats in Paradiso Amsterdam!
Tussen 12:00 en 14:00 uur maken we bekend wie er naast Mumford & Sons, Fleetwood Mac, Tenacious D, George Ezra, Krezip, Bring Me The Horizon en Mt.Atlas zullen spelen op de 50ste editie van Pinkpop. Ook zullen er mini-optredens zijn van acts die in juni het podium zullen betreden in Landgraaf.

Wil jij dit niet missen en aanwezig zijn tijdens de Pinkpop Perspresentatie? Mail je antwoord op onderstaande vraag voor vrijdag 1 maart naar [email protected] en we laten je snel weten of jij (+1) er bij bent!

Vraag: In welk jaar vond de eerste Pinkpop plaats en op welke locatie was dit?

Antwoord: 1970, Burgemeester Damen Sportpark in Geleen

Zou tof zijn als we elkaar weer aan kaartjes kunnen helpen. Vorig jaar had ik dubbel en zo ook iemand van hier blij kunnen maken. :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.962
538
Als lid van OOR kun je toch ook altijd kaarten bestellen? Heb nog niets daarover langs zien komen namelijk.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als lid van OOR kun je toch ook altijd kaarten bestellen? Heb nog niets daarover langs zien komen namelijk.

Niet voor de Perspresentatie. Oor heeft we een actie gehad dat je kaarten kon krijgen voor Pinkpop zelf als je een abonnement afsloot. Geloof dat @Dennisvdbr dat gedaan heeft in 1 van de voorgaande jaren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik ben Sportpark vergeten….1970 in Geleen word die goedgekeurd denk je?

Vast wel, de ervaring leert dat je sowieso vrijwel zeker kaarten krijgt als je reageert. Dat zal dit jaar niet anders zijn en ik denk dan ook dat enkel Geleen voldoende is. Had ik zelf ook.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.962
538
Als lid van OOR kun je toch ook altijd kaarten bestellen? Heb nog niets daarover langs zien komen namelijk.

Niet voor de Perspresentatie. Oor heeft we een actie gehad dat je kaarten kon krijgen voor Pinkpop zelf als je een abonnement afsloot. Geloof dat @dennisvdbr dat gedaan heeft in 1 van de voorgaande jaren.
Ik moest mijn inbox er even op naslaan, maar nota bene jij bent in 2017 met mijn clubOOR kaartjes naar de perspresentatie geweest! :)
Vorig jaar heb ik hier ook nog iemand blij kunnen maken, maar heb nu vooralsnog niets van OOR vernomen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@visdave34 HAHAHAHAHA LOL.

Ik wist niet dat OOR die actie had gehad. Ik geloof dat die kaartjes van jou toen nog weer naar een ander forumlid zijn gegaan omdat ik op het laatste toch nog kaartjes in mijn inbox had.

@oasiss ik heb pinkpop al gesproken.....ze hebben mijn mail ontvangen (dik knipoogje erachter) dus dat gaat inderdaad wel goed
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
@visdave34 HAHAHAHAHA LOL.

Ik wist niet dat OOR die actie had gehad. Ik geloof dat die kaartjes van jou toen nog weer naar een ander forumlid zijn gegaan omdat ik op het laatste toch nog kaartjes in mijn inbox had. Had de kaartjes van jou gekregen

@oasiss ik heb pinkpop al gesproken…..ze hebben mijn mail ontvangen (dik knipoogje erachter) dus dat gaat inderdaad wel goed
had de kaartjes van jou vorig jaar
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Als lid van OOR kun je toch ook altijd kaarten bestellen? Heb nog niets daarover langs zien komen namelijk.

Niet voor de Perspresentatie. Oor heeft we een actie gehad dat je kaarten kon krijgen voor Pinkpop zelf als je een abonnement afsloot. Geloof dat @dennisvdbr dat gedaan heeft in 1 van de voorgaande jaren.
Klopt, was 2016.
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Ook meegedaan!
Kan zelf helaas niet maar gun hier iemand de kaarten ??

Zelf hoop ik trouwens op de volgende artiesten:
Die Antwoord
Example
Good Charlotte
Hollywood Undead
Limp Bizkit
Major Lazer
The Prodigy
Royal Republic
Slipknot

Tis een beetje van alles wat qua muziek.
Maar of ze in het schema passen??? Geen idee.



 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???

Ja. Heb het ook even opgezocht: Chrissie Hynde is 1m73, Stevie Nicks is 1m56.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik draai ook een bandje af, maar kom aan mensen, laten we gewoon negeren wat Jan te melden heeft. Er komt amper een zinnig woord uit. Ik hoop ook van harte dat hij na dit jaar beperkt blijft tot met een roze hoedje over het terrein lopen en foto's maken.

Dat gezegd hebbende, vind ik de redenatie van Bartjuh wel leuk!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.342
5.034
T. Roses wrote:
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???

Ja. Heb het ook even opgezocht: Chrissie Hynde is 1m73, Stevie Nicks is 1m56.
Dat is niet heel groot... misschien toch wat lager op het affiche zetten dan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???

Ik denk dat Jan vroeger wat teveel acid heeft gehad. Leuk voor op het podium maar dat is het dan ook wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken