Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Eminems tour heeft misschien een andere naam maar op 2 a 3 nummers na ook vrijwel een identieke setlist als EU tour 2018....

Ik denk dat we de headliners Queen - David Bowie - Prince krijgen en op een van de dagen nog Nirvana als sub.

Op weg naar Slash, Miles Kennedy & The Conspirators. Misschien hebben ze nog een boodschap aan t einde van de show?!

Pim wrote:

pj wrote:
Of misschien toch Metallica? Het zou qua logistiek voor Metallica ideaal zijn omdat ze 11 juni in de Johan Cruijff Arena spelen. Lijkt me een goede naam ondanks dat ze ook in de arena spelen…

Die doen een stadion tour komende zomer. Ik verwacht ze in 2020 weer op festivals!

Ik reken in 2020 op Springsteen en Rammstein…

Springsteen/Rammstein/Metallica en ik ben er in 2020 voor het eerst in 7 jaar weer een weekend bij. Maar de tijd dat Pinkpop misschien de ballen zou hebben om 2 zulke harde headliners te boeken is lang voorbij denk.

Timmetje wrote:
Eminem deed zn EU tour vorig jaar….

Volbeat zou n gave sub zijn

klopt, deed een tour vorig jaar. Maar dit is een nieuwe tour hé
1f609.svg

Volbeat, daar verschillen hier de meningen over. Europees gezien, prima headliner om achter de hand te hebben naar mijn mening! Maar heb ik al vaak aangegeven…

Misschien een oogje houden bij de reünie van Heart.
De rock dames (of voor sommige hier misschien rock oma’s) zijn weer bij elkaar en starten hun tour in Noord Amerika begin juli doorlopend tot september.
imo een mooie act om door LiveNation naar Europa te halen!
Kans op Pinkpop en een EU tour lijkt me minimaal, maar ach, noem ze maar ff…
Volbeat als sub, prima toch? Heart gaf volgens mij 2 jaar geleden exclusief een optreden in Londen. Ergens begin juli was dat. Ik had ze toen wel op meer Europese festivals verwacht aangezien ze bijna nooit door Europa touren maar het bleef ook toen bij dat ene optreden in de royall albert hall.

Hahaha de perspresentatie voor 2019 is nog niet geweest en de hoge verwachtingen voor 2020 beginnen al. Geweldig!!!!

Tijd voor een 2020-topic lijkt me. Sowieso ga ik liever naar de racebaan om de hoek dan dat ik naar Landgraaf ga. Had net even een overzicht gemaakt en kwam uit op 28 namen die ik op RAR wil zien.

DennisvdBr wrote:

Pim wrote:

pj wrote:
Of misschien toch Metallica? Het zou qua logistiek voor Metallica ideaal zijn omdat ze 11 juni in de Johan Cruijff Arena spelen. Lijkt me een goede naam ondanks dat ze ook in de arena spelen…

Die doen een stadion tour komende zomer. Ik verwacht ze in 2020 weer op festivals!

Ik reken in 2020 op Springsteen en Rammstein…

Springsteen/Rammstein/Metallica en ik ben er in 2020 voor het eerst in 7 jaar weer een weekend bij. Maar de tijd dat Pinkpop misschien de ballen zou hebben om 2 zulke harde headliners te boeken is lang voorbij denk.
Met alle respect.. maar voor Rammstein en Metallica heb je toch echt weinig ballen nodig...

Dr. Hannibal wrote:

Met alle respect.. maar voor Rammstein en Metallica heb je toch echt weinig ballen nodig…

Oh het zijn absoluut niet de meest gewaagde metal acts nee, ieder op zich zijn ook een zeer veilige keuze. Zie het alleen niet gebeuren dat Pinkpop 2 headliners uit die hoek programmeert, aangezien dat het hele festival toch in een harder hoek trekt dan ze normaal zitten. Maar ik kan t fout hebben. Kom maar op!

Hij is er weer jongens!! Ik heb al familie gemobiliseerd en zijn er al meerdere emails verstuurd :-)

*WIN TICKETS PINKPOP PERSPRESENTATIE 2019*

Woensdag 13 maart vindt de traditionele Pinkpop Perspresentatie plaats in Paradiso Amsterdam!
Tussen 12:00 en 14:00 uur maken we bekend wie er naast Mumford & Sons, Fleetwood Mac, Tenacious D, George Ezra, Krezip, Bring Me The Horizon en Mt.Atlas zullen spelen op de 50ste editie van Pinkpop. Ook zullen er mini-optredens zijn van acts die in juni het podium zullen betreden in Landgraaf.

Wil jij dit niet missen en aanwezig zijn tijdens de Pinkpop Perspresentatie? Mail je antwoord op onderstaande vraag voor vrijdag 1 maart naar [email protected] en we laten je snel weten of jij (+1) er bij bent!

Vraag: In welk jaar vond de eerste Pinkpop plaats en op welke locatie was dit?

Ik heb hem ook ingevuld, maar weet nog niet zeker of het eventueel in mijn agenda zou passen. Mocht ik toegangsbewijzen krijgen en niet kunnen gaan, plaats ik ze hier!

Ik heb hem ook ingevuld, maar weet nog niet zeker of het eventueel in mijn agenda zou passen. Mocht ik toegangsbewijzen krijgen en niet kunnen gaan, plaats ik ze hier!

Kudos.

Zelfde geldt voor mij. Meestal scoor ik meerdere kaarten maar goed het is altijd afwachten. Mocht het zover zijn maken we wel een Perspresentatiekaartjestombola topic aan.

Users who are viewing this thread