Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Rookie

Playlistbediener
20 nov 2016
13
0
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???

Zet daar UB40 ft. Ali en Astro voor en je hebt het duet tussen Chrissie Hynde en Ali Campbell (I Got You Babe) op je podium.
Of is dat iets té Classic gedacht? ;)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.181
5.515
Triggerfinger die met een aantal special guests hun 20jarig bestaan vieren op Boutique, zelfde weekend als Pinkpop... Toeval?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Triggerfinger die met een aantal special guests hun 20jarig bestaan vieren op Boutique, zelfde weekend als Pinkpop… Toeval?

2013,2015,2018.....ik zou dat echt overkill vinden
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Is helemaal niet bijgewerkt met 2018…

Klopt. Die lijst is verouderd. Ik moest het eerst opzoeken. Straks is Triggerfinger The Editors van Pinkpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.046
8.684
Triggerfinger die met een aantal special guests hun 20jarig bestaan vieren op Boutique, zelfde weekend als Pinkpop… Toeval?

De eerste special guests voor die Triggerfinger show zijn trouwens Fenne Kuppens van Whispering Sons en Henny Vrienten van Doe Maar.

The Pretenders zijn trouwens lang geen grote naam meer. Staan ook gewoon onder Triggerfinger en 2 jaar geleden stonden ze ze niet eens als laatste in de 'kleinste' tent op RW. Dus dat kan zeker niet die 'groter dan FM' naam zijn.
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
Oh ze doet alleen 15 shows in die maanden. Volgens mij zou ze kunnen komen als er 1 van de dagen vrij zijn van 8, 9 of 10 juni :-D :wink: :roll:

Trouwens, Neil Young Ziggodome 10 juli.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
...
Trouwens, Neil Young Ziggodome 10 juli.

Zag het ja, was een zware bevalling. Maar de data zijn eindelijk uitgepoept.
02. Juli 2019 - Dresden, Elbufer
03. Juli 2019 - Berlin, Waldbühne
05. Juli 2019 - Mannheim, SAP Arena
06. Juli 2019 - München, Olympiahalle

09. Juli 2019 - Antwerpen, Sportpaleis
10. Juli 2019 - Amsterdam, Ziggo Dome

echt jammer dat Pinkpop er naast pakt, maar blijkbaar qua data ook al veraf geen optie meer.

Hoorde toevallig wat meer Heart op radio.
Zal toch niet dat ze Europese data voor de Amerikaanse tour plakken.
Zou een mooie onverwachte zijn...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
The Pretenders zijn nu ook aangekondigd voor Werchter Boutique, dus kan niet missen voor Pinkpop. Zou dit dan echt de act zijn die misschien nog wel groter is dan FM zoals Jan dat aangaf???
Wat dat betreft, Novastar ook ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.250
4.524
Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken met betrekking tot de kaartverkoop.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.212
10.621
Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken met betrekking tot de kaartverkoop.

Dat zal je nog gaan verbazen denk ik. Ik zeg niet dat het hiermee gelijk in een dag uitverkocht is, maar hun fanbase is groot. Groter dan hier door veel mensen op het forum voor mogelijk gehouden wordt.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
echt jammer dat Pinkpop er naast pakt, maar blijkbaar qua data ook al veraf geen optie meer. (edit Neil Young)

Kom op Dennis, dat zou echt een overkill aan oudere acts zijn geweest. Ik denk ook niet dat het Pinkpoppubliek daar op zit te wachten. Ik denk dat NY veel beter tot zijn recht komt in de Ziggo. Ik kan het niet jammer vinden maar goed dit lag al in de lijn der verwachtingen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken met betrekking tot de kaartverkoop.

Dan zou er echt een dagprogramma moeten zijn zoals bijvoorbeeld in 2014.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.046
8.684
Volbeat zou wel meteen hun kleinste headliner in vele, vele jaren zijn. Misschien wel ooit.

Ik weet dat de band op veel bijval kan rekenen op het forum, want hier zitten veel rockfans, maar Volbeat blijft voor mij de perfecte IBA afsluiter. Max. Pinkpop is geen metalfestival waarop metalbands sneller een headlineplek krijgen. Ik blijf ervan uitgaan dat we met Mumford de kleine headliner hebben.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Volbeat zou wel meteen hun kleinste headliner in vele, vele jaten zijn. Misschien ooit? Ik weet dat de band op veel bijval kan rekenen op het forum, want hier zitten veel rockfans, maar Volbeat blijft voor mij de perfecte IBA afsluiter. Max. Ik blijf ervan uitgaan dat we met Mumford de kleine headliner hebben.

Dit is heel persoonlijk maar voor Pinkpop zou ik Volbeat niet als headliner zien. Een hele sterke sub of idd een IBA afsluiter. Bij Metal of (hard)rock festivals kan ik ze wel als headliner zien maar Pinkpop is toch een festival met 3 uitgesproken headliners. Ik zie M&S ook als de kleine headliner.

Als Volbeat headliner is dan is het een noodgreep. In ieder geval liever dan Kensington
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken