Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.960
1.738
Is Volbeat een kleinere headliner dan The Killers? En zitten ze zover van Kings of Leon af, die het nota bene 2 keer waren?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Volbeat zou wel meteen hun kleinste headliner in vele, vele jaren zijn. Misschien wel ooit.

Ik weet dat de band op veel bijval kan rekenen op het forum, want hier zitten veel rockfans, maar Volbeat blijft voor mij de perfecte IBA afsluiter. Max. Pinkpop is geen metalfestival waarop metalbands sneller een headlineplek krijgen. Ik blijf ervan uitgaan dat we met Mumford de kleine headliner hebben.

Wil jij Arctic Monkeys in 2014 een grotere headliner noemen dan?
Ik denk dat Volbeat de ideale headliner voor Pinkpop zou zijn, spreek een zeer breed publiek aan namelijk, zowel pop als rock fans
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m'n ma, m'n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.037
3.715
Arctic Monkeys is véle malen groter (en kwalitatief beter) dan Volbeat. Volbeat gaat nooit Pinkpop headlinen, Concert at Sea niveautje.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Een Zwarte Cross headliner van 2018 moet je niet een jaar later op je jubileumjaar willen boeken. Al helemaal niet als de andere headliner die je hebt Mumford en Sons is.

Zou dat op FM na echt een gigazwak rijtje headliners vinden. Al helemaal voor een jubileum als deze.

Zelfs met Kensington en Armin combo zullen ze meer kaarten verkopen dan met Volbeat.

Die derde headliner moet gewoon een grote fantastische naam zijn anders hebben ze imo echt gefaals.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m’n ma, m’n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Ik zou er geen enkel nummer van kunnen meebrullen, eerlijk gezegd. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.

Je zegt het goed; JIJ kan geen enkel nr meebrullen
Dat zegt meer over jouw smaak, dan over de headlinerstatus van Volbeat
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Weet je wie ik weleens zou kunnen verwachten als heeeele grote naam: Billie Eilish. Mocht iémand nu roepen: 'wie' of 'grote naam??' of 'pff, tieneridool'...

Check even het demand voor haar shows in TivoliVredenburg, verleden week. Pinkpop zou echt iets heeeeel relevants binnenhalen met Billie!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
mattman wrote:
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m’n ma, m’n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Ik zou er geen enkel nummer van kunnen meebrullen, eerlijk gezegd. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.

Je zegt het goed; JIJ kan geen enkel nr meebrullen
Dat zegt meer over jouw smaak, dan over de headlinerstatus van Volbeat

Nee hoor. Volbeat is gewoon geen grote mainstream band. En grote mainstreams bands zijn bands die Pinkpop afsluiten.

Is eerder iets voor Fortarock.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
mattman wrote:
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m’n ma, m’n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Ik zou er geen enkel nummer van kunnen meebrullen, eerlijk gezegd. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.

Je zegt het goed; JIJ kan geen enkel nr meebrullen
Dat zegt meer over jouw smaak, dan over de headlinerstatus van Volbeat

:lol:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.186
4.339
Arctic Monkeys is véle malen groter (en kwalitatief beter) dan Volbeat. Volbeat gaat nooit Pinkpop headlinen, Concert at Sea niveautje.

Wat heeft Volbeat nou met Concert at Sea te maken? Optredens van Volbeat zijn in ieder geval een stuk beter dan Artic Monkeys, niveautje Appelpop.

En nooit Pinkpop headlinen? ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
mattman wrote:
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m’n ma, m’n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Ik zou er geen enkel nummer van kunnen meebrullen, eerlijk gezegd. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.

Je zegt het goed; JIJ kan geen enkel nr meebrullen
Dat zegt meer over jouw smaak, dan over de headlinerstatus van Volbeat

The Killers en KoL zijn ook niet bepaald mijn muzieksmaak, maar daar ken ik, en iedereen, nummers van. Wat zijn de grootste alomgekende Volbeat evergreens? Sad Man's Tongue? :roll:
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.200
3.027
mattman wrote:
Ja, Volbeat is zeer zeker een kleinere headliner dan AM (anno 2014), Kings Of Leon of The Killers. Komaan mensen. Van die laatste bands hebben tenminste (radiohits) die jij, ik, m’n ma, m’n zusje en jan met de pet kunnen meezingen.

Volbeat is perfect op maat van een metalfestival maar heeft op PP niets, maar dan ook niets als headliner te zoeken. Ik zou er geen enkel nummer van kunnen meebrullen, eerlijk gezegd. Dan kunnen ze beter, en dat meen in echt, die K-band boeken.

Je zegt het goed; JIJ kan geen enkel nr meebrullen
Dat zegt meer over jouw smaak, dan over de headlinerstatus van Volbeat
Ik denk dat jij Volbeat en vooral het algemene/mainstream publiek op Pinkpop overschat. Mattman maakt hier wel degelijk een goede analyse van het grote publiek, die graag voor de zoveelste keer Use Somebody of Mr Brightside meezingen. En Arctic Monkeys was in 2014 een van de hotste bands die een festival moest binnenhalen.
Ook akkoord met Timmetje dat een Zwarte Cross headliner en een Pinkpop headliner van een ander kaliber mogen zijn, zeker op een jubileum.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Weet je wie ik weleens zou kunnen verwachten als heeeele grote naam: Billie Eilish. Mocht iémand nu roepen: ‘wie’ of ‘grote naam??’ of ‘pff, tieneridool’…

Check even het demand voor haar shows in TivoliVredenburg, verleden week. Pinkpop zou echt iets heeeeel relevants binnenhalen met Billie!

Billie Eilish staat al op Lowlands, ergens in het midden van het affiche.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Arctic Monkeys is véle malen groter (en kwalitatief beter) dan Volbeat. Volbeat gaat nooit Pinkpop headlinen, Concert at Sea niveautje. Ik zou ze graag hebben op CAS lol.

 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.558
3.141
Laat ook maar in Biddinghuizen blijven. Ik ben allergisch voor die muziek van haar. Maar ik ga toch niet naar Pinkpop normaal gesproken en als ik erheen ga is er vast wel ergens een acceptabele spaghetti te scoren.

Edit: het gaat hard hier. Dit sloeg nog op Billie Eilish.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Nog twee weken tot de perspresentatie. Ik hoop iig dat ze met iets groters dan Volbeat komen aanzetten maar vind de enorme stilte echt opmerkelijk. Ik hoop niet dat ze de Earring en Rowwen Heze nog verborgen houden omdat dat straks de grotere namen zijn.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Waarom wordt Apocalyptica nooit geboekt......Dat zou ik wel eens willen zien.

Iemand eigenlijk al bericht over die treinprijsvraag van Pinkpop?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Ik hoop trouwens ook niet dat ze dat TVOH bandje te hoog op het affiche gaan zetten.... verschrikkelijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Die horen en passen echt niet hoger dan de tent imo. Die associatie met talentenjachten moet je als festival niet willen imo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken