Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Mensen, lees nou eens wat beter tussen de regels door. Ik zei - vrij duidelijk - hou eens op met het AFKRAKEN van bands. Een mening is iets hééééééél anders.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
... en kom nou niet aan met 'okee, ik VIND Bazart een zaadband', want dat noem ik geen mening. Denk liever over relevantie, nieuwe albums, eerdere optredens, steekhoudende argumenten etc. Dán hebben we een gesprek.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
"sjeisse"... De stiekeme hoop dat Chemical Brothers de 0:00 - 2:00 spot zou krijgen, is vervlogen. Net aangekondigd dat ze op WAE staan :(
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
… en kom nou niet aan met ‘okee, ik VIND Bazart een zaadband’, want dat noem ik geen mening. Denk liever over relevantie, nieuwe albums, eerdere optredens, steekhoudende argumenten etc. Dán hebben we een gesprek.
Mijn mening is dat ik het geen mening vind, dus moeten jullie mijn mening maar volgen?

Bedoel je dat?
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
...wat ik vooral bedoel is dat de toon zó vaak afkeurend/afkrakend is. En dat stoort me. Natúúrlijk moet je op een forum je mening geven over bands. Natúúrlijk mag, nee móet je kritisch zijn; daar is het immers een forum voor. Ik heb uiteraard zelf ook bands die me minder boeien of waar ik zelfs aan hekel aan heb. Maar wat hebben we met z'n allen aan 'meningen' zoals 'Bazart is een zaadband'. Dat is - voor mij - vooral iets roepen, en afkraken en erop zeiken. Argumentatie is daarbij vaak simpelweg niet aanwezig; en dat is jammer, imo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
…wat ik vooral bedoel is dat de toon zó vaak afkeurend/afkrakend is. En dat stoort me. Natúúrlijk moet je op een forum je mening geven over bands. Natúúrlijk mag, nee móet je kritisch zijn; daar is het immers een forum voor. Ik heb uiteraard zelf ook bands die me minder boeien of waar ik zelfs aan hekel aan heb. Maar wat hebben we met z’n allen aan ‘meningen’ zoals ‘Bazart is een zaadband’. Dat is – voor mij – vooral iets roepen, en afkraken en erop zeiken. Argumentatie is daarbij vaak simpelweg niet aanwezig; en dat is jammer, imo.
Welkom op het internet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
“sjeisse”… De stiekeme hoop dat Chemical Brothers de 0:00 – 2:00 spot zou krijgen, is vervlogen. Net aangekondigd dat ze op WAE staan
1f641.svg

Crap. Dat is een teleurstelling.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Het wordt tijd dat 13 maart snel in zicht komt want langzamerhand worden sommige een beetje nukkig. Nergens voor nodig want iedereen heeft een andere smaak of mening.

Laten we de boel even omdraaien.

Wat moet er komen van de nog niet bevestigde bands/artiesten om een succesvol Pinkpop te hebben. Puur je eigen mening of de artiest. Maakt niet uit of het ruk of goed is.

Ik zou tevreden zijn als de volgende artiesten bevestigd zouden worden:

Ed Sheeran (headliner)
Robert Plant
Slash en Miles Kennedy
Lenny Kravitz
Greta van Fleet
Swedisch House Maffia
Anouk

Ik zou dit helemaal top vinden!!!
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Fornax wrote:
“sjeisse”… De stiekeme hoop dat Chemical Brothers de 0:00 – 2:00 spot zou krijgen, is vervlogen. Net aangekondigd dat ze op WAE staan
1f641.svg


Crap. Dat is een teleurstelling.

Dit is inderdaad balen. Had gehoopt een afsluiter op de maandag op het noordpodium. Mooie booking voor WAE.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.342
5.882
Wat apart dat mensen DeWolff zien als "over hun hoogtepunt heen" en "een saai voortkabbelende liveband" joh. Vind hun laatste album eigenlijk het beste wat ze tot nu toe gemaakt hebben, de release party daarvan in een uitverkocht Paradiso was een van mijn live hoogtepunten van afgelopen jaar. Ook op ITGWO nog een stukje van gezien, wederom heerlijk optreden in de zomerzon op Vlieland.

Maar goed, als dat over het algemeen anders beleefd wordt dan is het misschien niet de beste boeking nee. Hou ik het erbij dat ik ze heel tof vindt haha :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Had ook geen schande geweest hoor :p, ik vond ze periode 2011 toen ook erg tof. Maar ze vielen me keihard tegen op Lowlands en dat laatste album was mijn ding ook niet. Maar het zal prima overeind staan op Pinkpop, liever dat dan Ronnie Flex of Lil Kleine.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
“sjeisse”… De stiekeme hoop dat Chemical Brothers de 0:00 – 2:00 spot zou krijgen, is vervlogen. Net aangekondigd dat ze op WAE staan ?
Ook uit mijn voorstelling...
 

jppp

Campingartiest
19 okt 2018
86
0
In de woorden van Sherlock Holmes "When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth". Denk eraan met de line up :-D
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.073
In de woorden van Sherlock Holmes “When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth”. Denk eraan met de line up
1f600.svg
True. :)
Er worden hier echter wel veel bands veel te snel weggezet als 'onmogelijk', met te zwakke of zelfs geen argumentatie.
Dat zou Sherlock toch anders doen.. :wink:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
jppp wrote:
In de woorden van Sherlock Holmes “When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth”. Denk eraan met de line up
1f600.svg


True.
1f642.svg

Er worden hier echter wel veel bands veel te snel weggezet als ‘onmogelijk’, met te zwakke of zelfs geen argumentatie.
Dat zou Sherlock toch anders doen..
1f609.svg

Ik zie hier alleen maar goede en sterke argumentatie wanneer het om bands gaat die afvallen eigenlijk....
 

degrotegeneraal

Playlistbediener
20 feb 2019
49
0
Hé stelletje azijnzeikers;
Wat een heerlijke namen zijn er al bevestigd!!!
Wat een verschil zeg; reacties op LL of PP.
Is het toch waar dan dat ouderdom verbittert?!!

Het wordt vast weer een zeer mooie affiche; enjoy!!

You need a taste of your own medicine
'Cause I'm sick to death of swallowing
Watch me take the wheel like you, not feel like you
Act like nothing's real like you
So, I'm sorry for this
It might sting a bit
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Neuh. Lowlands heeft een groot gedeelte van zijn lineup gedropt en die valt gewoon bij velen in de smaak.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken