Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

tja, inderdaad...

via 1Limburg : Advocaat slachtoffers Pinkpopdrama: 'Vervolging logisch'

"Op zich geen verrassing. Meerdere bestuurders die de groep waren gepasseerd, zagen de groep duidelijk zitten. Daarom is er volgens de officier van justitie sprake van onoplettendheid met deze ernstige gevolgen van dien", vertelt de advocaat aan L1.

De verdachte, Danny S., wordt officieel verdacht van het veroorzaken van een ongeluk met een dodelijk slachtoffer, het veroorzaken van een ongeluk met meerdere slachtoffers met zwaar lichamelijk letsel én doorrijden na het ongeluk. Volgens justitie heeft Danny onvoorzichtig of onoplettend gereden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Ondertussen is er een Facebook event van “Monument Pinkpop Geleen” met een soort vraag om DeWolff op de 50ste Pinkpop.
Inmiddels ook gedeeld door de band zelf.
https://www.facebook.com/events/1137573796449551/?ti=as

Zou idd een mooie zijn. Staan helaas in zelfde weekend ook al op Hello.
Ik stem voor. Als een bandje uit de regio waar Pinkpop gestart is die toch een muziek maakt voor een heel breed publiek lijkt het me geen slechte boeking. Er zijn genoeg mensen die deze band wel willen zien!
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
DennisvdBr wrote:
Ondertussen is er een Facebook event van “Monument Pinkpop Geleen” met een soort vraag om DeWolff op de 50ste Pinkpop.
Inmiddels ook gedeeld door de band zelf.
https://www.facebook.com/events/1137573796449551/?ti=as

Zou idd een mooie zijn. Staan helaas in zelfde weekend ook al op Hello.

Ik stem voor. Als een bandje uit de regio waar Pinkpop gestart is die toch een muziek maakt voor een heel breed publiek lijkt het me geen slechte boeking. Er zijn genoeg mensen die deze band wel willen zien!
Helaas...

https://twitter.com/Vodeb/status/1098122588000276480
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Nouja.. ze hebben Rowwen Heze in dat kader al geboekt, en Golden Earring ook als klassieke pinkpopact vanaf het eerste uur, dan heb je nog de Krezip reünie. Er moeten ook weer niet te veel "gun" spots komen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.344
5.889
Nouja.. ze hebben Rowwen Heze in dat kader al geboekt, en Golden Earring ook als klassieke pinkpopact vanaf het eerste uur, dan heb je nog de Krezip reünie. Er moeten ook weer niet te veel “gun” spots komen.

DeWolff is geen “gun” artiest joh... schitterende liveband, zou een sterke boeking zijn voor elk festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.650
Ja leuk. Laten we de hele lineup volsmeren met lokale bands!

Nee, vind dat PP er goed aan doet om niet elke NL-act op die lineup te pleuren. Met Earring, Rowwen, Krezip, waarschijnlijk Van Buuren en eigenlijk ook Bazart (niet NL natuurlijk, maar ook een 'lokale' act, zijn er al genoeg potentieel hoge internationale plekken ingepikt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Indiaantje89 wrote:
Nouja.. ze hebben Rowwen Heze in dat kader al geboekt, en Golden Earring ook als klassieke pinkpopact vanaf het eerste uur, dan heb je nog de Krezip reünie. Er moeten ook weer niet te veel “gun” spots komen.

DeWolff is geen “gun” artiest joh… schitterende liveband, zou een sterke boeking zijn voor elk festival.
Hebben hun hoogtepunt ook wel weer achter de rug. Was erg saai op Lowlands vorig jaar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
Een forum waar meer commentaar komt op de eventuele komst van DeWolff dan op de komst van een eentonige creativiteitsloze band als Bazart.... Wat een zouteloze boeking.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
DeWolff is een topband. Die had zijn plaatsje op PP echt wel verdient.

Laten we hopen dat ze niet geboekt zijn omdat ze al teveel andere goede bands hadden en niet omdat het gewoon niet paste en je straks alsnog een hoop crappy Nederlandse artiesten ertussen hebt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Nouja.. ze hebben Rowwen Heze in dat kader al geboekt, en Golden Earring ook als klassieke pinkpopact vanaf het eerste uur, dan heb je nog de Krezip reünie. Er moeten ook weer niet te veel “gun” spots komen.


DeWolff is geen “gun” artiest joh… schitterende liveband, zou een sterke boeking zijn voor elk festival.

Hebben hun hoogtepunt ook wel weer achter de rug. Was erg saai op Lowlands vorig jaar.

Eens. Het is enorm goede voortkabbelende muziek en de nummers zijn absoluut van uitstekend niveau. Ik heb ze nu ook een keer of 3 gezien omdat ik er toevallig stond en geen van de keren is een nummer blijven hangen. Voor op de achtergrond echt dikke prima, maar verder een saaie bedoeling.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Bazart.....Waardeloze slaapverwekkende opvulling wat waarschijnlijk niks mag kosten...Nog zo'n band uit het rijtje "op volle toeren".
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Een forum waar meer commentaar komt op de eventuele komst van DeWolff dan op de komst van een eentonige creativiteitsloze band als Bazart…. Wat een zouteloze boeking.
Het is beide niks... beat that.

Typische namen voor Pinkpop, dat wel.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Mensen. Hou eens op met dat afkraken van bands. Het maakt namelijk echt geen fuck uit wat JIJ ervan vindt. Ik heb bijveurbeeld niets met de Editors. Maar meer dan 50.000 mensen gingen totaal uit hun dak vorig jaar. Met andere woorden: het is totaal niet belangrijk wat een individu ervan vindt. Dus hou op over DeWolff, hou op over Bazart. Ze hebben genoeg fans. Duidelijk zitten die hier niet op dit forum. En dat is dus gewoonweg prima! Een band kan een keer tegenvallen, een band kan een keer het dak eraf spelen. En zelfs dat is hoe het individu het ervaart. Ik sprak laatst iemand die Bruce Springsteen op Pinkpop 2009 'saai' vond. Om maar iets te noemen. Daar vind ik vanalles van, maar dat is niet belangrijk.

Catch my drift?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Mensen. Hou eens op met dat afkraken van bands. Het maakt namelijk echt geen fuck uit wat JIJ ervan vindt. Ik heb bijveurbeeld niets met de Editors. Maar meer dan 50.000 mensen gingen totaal uit hun dak vorig jaar. Met andere woorden: het is totaal niet belangrijk wat een individu ervan vindt. Dus hou op over DeWolff, hou op over Bazart. Ze hebben genoeg fans. Duidelijk zitten die hier niet op dit forum. En dat is dus gewoonweg prima! Een band kan een keer tegenvallen, een band kan een keer het dak eraf spelen. En zelfs dat is hoe het individu het ervaart. Ik sprak laatst iemand die Bruce Springsteen op Pinkpop 2009 ‘saai’ vond. Om maar iets te noemen. Daar vind ik vanalles van, maar dat is niet belangrijk.

Catch my drift?
Meen je nu dat deze 222 pagina's ook in 2 pagina's samengevat hadden kunnen worden? :)
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Laten we dan meteen het forum sluiten als we niks meer over bands mogen zeggen :oops:
Zijn we van elke discussie af ...
Oke zonder dollen, natuurlijk mag iedereen gewoon zeggen wat die van welke band dan ook vind, zolang het op een normale manier gaat en niemand tegen het zere been stoot is het toch prima.

Ik vind Dewolff een betere boeking als Krezip, Bazart pf Rowwen Heze, maar Hé smaken verschillen he :)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.180
3.000
Het maakt namelijk echt geen fuck uit wat JIJ ervan vindt.
Sure, laten we vanaf nu helemaal nooit meer onze mening geven over de acts op de lineup van festivals?
Dat en speculeren zijn toch de 2 redenen voor het bestaan van dit forum of zit ik hier al een paar jaar op de verkeerde site?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken