Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Maurice wrote:
Ik vind het toch altijd leuk dat Festileaks met nieuws items komt, waar vandaan mag joost weten: 5 redenen waarom we Taylor Swift op de festivals willen zien.
Wie is we? Wil diegene zich dan even melden?

Yo! Hier!
1f600.svg
Waarom verbaast me dit niet!!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Timmetje wrote:
Golden Earring, Krezip en Rowwen Hezze hebben zichzelf bevestigd. Waar blijft Pinkpop met een nieuwsbericht?

Heeft Krezip zichzelf al bevestigd?

Volgens een link op de vorige pagina op Radio Veronica vanochtend dacht ik.

https://www.nu.nl/muziek/5709318/krezip-bereidt-reunie-op-pinkpop-voor.html

Overigems komt die aftelklok akelig dichtbij die van Downnload UK in de buurt.... dan toch The Who ook vanavond?

Timmetje wrote:

Maurice wrote:
Ik vind het toch altijd leuk dat Festileaks met nieuws items komt, waar vandaan mag joost weten: 5 redenen waarom we Taylor Swift op de festivals willen zien.
Wie is we? Wil diegene zich dan even melden?


Yo! Hier!
1f600.svg


Waarom verbaast me dit niet!!

Taylor Swift op PP zou geweldig zijn. Topboeking. De oudjes hebben dan FM, de banjoliefhebbers Mumford en de popliefhebbers Swift. :-D
 

catlantic

Nieuw lid
28 jan 2019
3
0
Taylor Swift op festivals is het wel waard. Ze heeft een mega fanbase (waaronder ik) en ze heeft een goede band met haar fans. Met de catchy nummers en hits zoals Blank Space, Shake It Off en I Knew You Were Trouble zal Swift er abosuluut geen probleem mee hebben om een festival op zijn kop te zetten. Ze heeft vorig jaar op The Biggest Weekend in Swansea als enige festival uitzondering van de Reputation tour gestaan. Ze heeft veel in petto en dat zal ze op een volledig gericht festival tournee zeker laten zien.

Clip van Swansea vorig jaar (Camerakwaliteit van sommige shots is heel vreemd):
https://www.youtube.com/watch?v=kInPawAX-tU
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Taylor Swift is één van de grootste popnamen, als Biebertje er mocht staan, dan heeft zij daar zeker ook recht op.
Met haar zou het wel een heel makke bedoeling worden wat headliners betreft (en dan ben ik absoluut niet eens van het harde(re) segment).

Volgens mij is er overigens ook nul aanleiding dat zij naar Pinkpop komt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja die gaat niet komen. Festileaks had gewoon een onderwerp nodig denk ik. :p

Maar als ik de keuze zou hebben tussen The Who of Swift dan werd het niet zo'n heel moeilijke. Voor wie zou jij gaan?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik zou zelf de voorkeur aan The Who geven. Ook hiermee zou ik het trio headliners niet grandioos vinden, maar heb hen nog nooit gezien en volgens mij zijn ze live nog erg sterk.
Mijn persoonlijke voorkeur zou (als ik het realistisch houd) uitgaan naar The Cure, al is het daarmee objectief gezien misschien ook geen geweldig trio.
Of nog liever, maar dat zal Pinkpop nooit durven een headlinespot voor Florence and the Machine of Tame Impala.

Misschien nog Arctic Monkeys?

Deze laatste vier genoemde zouden het voor mij wel een goed trio maken, maar again, zeer persoonlijk dus.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Die van Oasis vond ik helemaal erg…

De "5 redenen waarom.." of heb ik iets geks gezegd?

Maar die was inderdaad (ook) volledig uit de lucht gegrepen. Geeft dus inderdaad ook wel aan dat we zeker geen rekening hoeven te houden met Taylor Swift.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Ik blijf m'n geld ook nog steeds inzetten op The Cure hoor, als die derde headliner.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik blijf m’n geld ook nog steeds inzetten op The Cure hoor, als die derde headliner.
The Cure - The Who - Fleetwood Mac

Daar had ik denk ik een kaartje voor gekocht... (wel lekker oudbollig, I know).
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Wat betekent dit volgens jou voor wat betreft de kans dat ze op Pinkpop staan?
Ik zou zelf geneigd zijn te zeggen dat de kans kleiner is geworden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat betekent dit volgens jou voor wat betreft de kans dat ze op Pinkpop staan?
Ik zou zelf geneigd zijn te zeggen dat de kans kleiner is geworden.
Gat is groot. Moeten we meer data afwachten in juni. Denk wel dat de extra dag Mad Cool met potlood ingevuld kan worden? Zit vast nog wat qua festivals in voor Who en Vedder.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Begin juli is ver weg. Denk niet dat die dan naar PP komen.

Ik blijf toch mijn gok houden op The Cure of Kensington.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Oasiss wrote:
Wat betekent dit volgens jou voor wat betreft de kans dat ze op Pinkpop staan?
Ik zou zelf geneigd zijn te zeggen dat de kans kleiner is geworden.

Gat is groot. Moeten we meer data afwachten in juni. Denk wel dat de extra dag Mad Cool met potlood ingevuld kan worden? Zit vast nog wat qua festivals in voor Who en Vedder.

Vanwaar komt eigenlijk het idee dat Mad Cool een extra dag toevoegt? Dat ging om kleinschalige pre-shows die niet op het festivalterrein zelf plaatsvinden. Vorig jaar deed MGMT zo een los concert in Madrid met de sticker Mad Cool erop.
 

catlantic

Nieuw lid
28 jan 2019
3
0

Kaiser Chiefs op Pinkpop eventueel? Ze hebben op hun Spotify pagina een banner met daarop de tekst: KAISER CHIEFS COMING SOON. Misschien nieuwe muziek + tour?
KC op Pinkpop 2017 was ook een te gekke perfomance van de heren uit Leeds, dus ik zou ze graag zien terugkomen.

EDIT: Ze staan trouwens 25 mei in Utrecht en 30 mei op Dauwpop. Dus zou dit misschien een kanshebber zijn voor de Pinkpop affiche?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken