Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Krezip staat op de site van Pinkpop echt helemaal bovenin, voor de headliners. Bring me the Horizon verder naar beneden. Zou Krezip dan de grote naam/verrassing zijn?
Vind Krezip een prima band voor Nederlandse begrippen, maar om nou te zeggen dat het echt een grote naam is gaat me wat te ver.
Lekker in de middag in het zonnetje zetten.
BMTH ook leuke band, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ik zou Dean Lewis ook nog in de gaten houden. Staat niet op de poster van Isle of Wight, maar op de site van IoW en Dean Lewis zelf staat dat hij er zelf speelt.
Met Be Alright heeft hij wel een grote hit te pakken en is dus in de buurt!
Ik zal er niks van verschieten dat ze dit jaar een exclusieve pinkpop show, geen andere festivals in Nederland, en daarom de lang verwachte headliner zullen zijn.
Golden Earring, Rowwen Hèze en Krezip pakken de 2e of 3e spot Mainstage gok ik (spot Blof afgelopen editie)
George Ezra op de 8e, Tenacios D op de 9e en BMTH op de 10e pakken sub spots. Al denk ik dat enkel Ezra een Mainstage spot heeft.
Je ziet precies hetzelfde bij Werchter en Graspop gebeuren. Graspp veel breder dit jaar. Veel meer classic rock en niet meer alleen metal enz. Volgend jaar heeft Graspop grootste evenement terrein in België. Werchter gaat veel meer richting 'bubbel gum pop'. Veel rock die op Werchter zouden kunnen staan is op Graspop te vinden. Volgend jaar zal de trend doorzetten.
Bij Pinkpop ook. DTRH, BKS en Bospoo bijvoorbeeld nemen de 'vertrouwde plaats langzaam maar zeker over. Ik schat over 5 jaar is het 90% 'bubbel gum pop, hiphop en rap bij Pinkpop.