Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wolf Mother speelt in Tivoli dus die valt af voor Pinkpop (in hoe verre die op Pinkpop hadden gestaan)

Aparte zet van MOJO.
Halestorm staat in november in de AFAS (Wat een te grote zaal is voor die band)

Waarom denk je dat ? Ik denk dat ze hem makkelijk uit verkopen..
Vond het inderdaad wel een goede toevoeging aan Pinkpop.

Onder andere Toto en Rag n Bone Man naar North Sea Jazz, jammer die had ik graag op Pinkpop gezien...

Pim wrote:
Aparte zet van MOJO.
Halestorm staat in november in de AFAS (Wat een te grote zaal is voor die band)

Waarom denk je dat ? Ik denk dat ze hem makkelijk uit verkopen..
Vond het inderdaad wel een goede toevoeging aan Pinkpop.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme fan. Maar volgens mij kregen ze de 013 ook pas last minute uitverkocht.

Also, ik had de special guests niet gezien bin Halestorm. Die zie ik nu en ja, dit gaat wel uitverkopen!

Voor mij wordt het dus een weekend kaart Werchter.
Alle artiesten die daar samen te zien zijn, heeft MOJO verspreid over alle festivals/venues van Nederland.
Janelle Monae naar North Sea Jazz, P!Nk Malieveld, Muse Goffertpark, Mumford& Sons Pinkpop...dan is 240 euro een meevaller voor een weekend ticket Werchter!

Moet wel zeggen dat North Sea Jazz sterk programma heeft nu al!
Urban zangeres Janelle Monáe en neo-blues- en soulzanger Rag’n’Bone Man. En jazz-grootheden Diana Krall en Jamie Cullum, muzikale duizendpoot Joe Jackson en de Amerikaanse band Toto. Ms. Lauryn Hill viert de twintigste verjaardag van haar solodebuut ‘The Miseducation of Lauryn Hill’.

Urban zangeres Janelle Monáe en neo-blues- en soulzanger Rag’n’Bone Man. En jazz-grootheden Diana Krall en Jamie Cullum, muzikale duizendpoot Joe Jackson en de Amerikaanse band Toto. Ms. Lauryn Hill viert de twintigste verjaardag van haar solodebuut ‘The Miseducation of Lauryn Hill’.

Die hebben gewoon Janelle Monae, Chance The Rapper, Lauryn Hill en Kamasi Washington op één dag! Bizar.

Ja goed gedaan daaro. Wel weer veel afvallers voor PP vandaag. Word steeds nieuwsgieriger naar het affiche.

Is het een zekerheidje dat Toto niet komt op Pinkpop i.v.m. North Sea Jazz? Had ze graag gezien op Pinkpop. Vorig jaar nog gezien in de Ziggo Dome, spelen echt goed!

Ja goed gedaan daaro. Wel weer veel afvallers voor PP vandaag. Word steeds nieuwsgieriger naar het affiche.

hahaha ben echt benieuwd waar Pinkpop mee gaat komen...alle artiesten spelen zowat op andere festivals/venues of touren niet hahaha!
Miss gewoon The Cure als laatste headliner haha

festivalddictsam wrote:

Die hebben gewoon Janelle Monae, Chance The Rapper, Lauryn Hill en Kamasi Washington op één dag! Bizar.

Jammer dat drie dagen tickets zijn uitverkocht.... :(

festivalddictsam wrote:
Voor mij wordt het dus een weekend kaart Werchter.

festivalddictsam wrote:
Ben benieuwd waar Pinkpop in maart mee komt misschien haalt het me nog over om daar een weekendkaart voor te komen.

Wat is het nou?
1f609.svg

Werchter + Pinkpop
Of alleen Werchter ;)

Is het een zekerheidje dat Toto niet komt op Pinkpop i.v.m. North Sea Jazz? Had ze graag gezien op Pinkpop. Vorig jaar nog gezien in de Ziggo Dome, spelen echt goed!
Dikke streep idd

DennisvdBr wrote:
Nog 130 dagen tot Pinkpop en nog 7 weken tot de perspresentatie.
Tot nu…

DennisvdBr wrote:
Zaterdag
Mt. Atlas – Golden Earring – George Ezra – Mumford and Sons
Zondag
Tenacious D – (ik denk The Who)
Maandag
The Pretenders – Bring Me The Horizon – Fleetwood Mac

Dag onbekend : Rowwen Hèze, Krezip
Sterke geruchten : Armin van Buuren

Mijn verwachtingen nog: ik zie nog altijd plek voor Disturbed en Status Quo op de 9e. Nielson verwacht ik wel. Op Pinkstermaandag lijkt me Janse Bagge een mooie tent opener.
Slash hoop ik nog op.

Waar liggen nog meer verwachtingen?
Roept u maar…

Bastille en The 1975 lijken me ook zeker. Dan heb je de mainstage alweer aardig vol zitten voor het gehele weekend.
idd... 1975 kan sowieso met stift opgeschreven worden gok ik.

Op 10 juni heeft Slayer nog een gaatje. Maar ik denk niet dat Mojo/Pinkpop het aandurven zal ze als IBA/Noord afsluiter te zetten met BMTH er voor. En dan 1975 op Mainstage als sub voor Fleetwood.

Users who are viewing this thread