Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
DennisvdBr wrote:


Kaiser Chiefs op Pinkpop eventueel? Ze hebben op hun Spotify pagina een banner met daarop de tekst: KAISER CHIEFS COMING SOON. Misschien nieuwe muziek + tour?
KC op Pinkpop 2017 was ook een te gekke perfomance van de heren uit Leeds, dus ik zou ze graag zien terugkomen.
Staan op Vestrock (Zeeland) en vandaag ook bekend gemaakt voor City Park in Utrecht.

Kan altijd nog natuurlijk, maar verwacht het niet.
 

roydaly

Playlistbediener
21 nov 2018
8
0
KC Staan ook al op pop on top in mei in Valkenburg a/d geul of all places. En Krezip , met alle respect voor de prachtige muziek die jaqueline govaert nu maakt. Dit heeft toch totaal geen enkele relevantie meer. Daar gaan mijn 200 euro vooralsnog niet heen. Vindt t allemaal maar wat bijmekaar gezocht. Op FM na , maar die zie ik liever ineen sfeervolle zaal.
 

basgitaar

Campingartiest
14 jan 2019
71
0
KC Staan ook al op pop on top in mei in Valkenburg a/d geul of all places. En Krezip , met alle respect voor de prachtige muziek die jaqueline govaert nu maakt. Dit heeft toch totaal geen enkele relevantie meer. Daar gaan mijn 200 euro vooralsnog niet heen. Vindt t allemaal maar wat bijmekaar gezocht. Op FM na , maar die zie ik liever ineen sfeervolle zaal.
Ook nog Dauwpop KC zijn dit jaar moeilijk te ontlopen in Nederland
 

eh

Randprogramma
27 nov 2013
139
0
Heb het paar maand geleden al voorspeld, Eddie Vedder op Pinkpop

Zo groot is dat gat niet toch ? Hij komt echt niet voor 2 optredens deze kant op ...... komen meerdere aankondigingen.

Th Who zou wel wat zijn .... past wel een beetje in de sfeer van Pinkpo9 2019
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Krezip... *Facepalm*
Voor The Who loop ik ook niet warm.
Ik vind het tenenkrommend wat er tot nu toe is aangekondigd, gelekt en gerucht is..

Ik heb stiekem de hoop verloren dat pp19 een waardige 50e editie wordt. Ook terugdenkend aan de woorden van Smeets na PP18 "verwacht nou maar niet teveel".. zelfs dat was nog een overstatement..
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
556
DennisvdBr wrote:

Oasiss wrote:
Wat betekent dit volgens jou voor wat betreft de kans dat ze op Pinkpop staan?
Ik zou zelf geneigd zijn te zeggen dat de kans kleiner is geworden.


Gat is groot. Moeten we meer data afwachten in juni. Denk wel dat de extra dag Mad Cool met potlood ingevuld kan worden? Zit vast nog wat qua festivals in voor Who en Vedder.

Vanwaar komt eigenlijk het idee dat Mad Cool een extra dag toevoegt? Dat ging om kleinschalige pre-shows die niet op het festivalterrein zelf plaatsvinden. Vorig jaar deed MGMT zo een los concert in Madrid met de sticker Mad Cool erop.
Dat schijnt de organisatie gezegd te hebben in een festivalpanel op ESNS.

https://www.festivalinfo.nl/news/45169/Mad_Cool_Festival_2019_krijgt_een_extra_festivaldag/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
jppp wrote:
Een UK aankondiging heeft niets met Pinkpop of Europees vasteland te maken. Clutching at straws.

Correct… Maar wel kan te zien zijn of het dicht bij Pinkpop is de datum, of misschien zelfs clasht.
Als de data van UK aansluiten rond 9 juni. Dan is dat zeer gunstig.

Wembley stadium heeft nu in juni:
13, 14, 15 Spice Girls
16 en 18 Fleetwood Mac
21 Bon Jovi
22 Billy Joel
23 Eagles
29, 30 Pink

Kans dat de data voor 13 juni zijn is aanwezig, ook tussen 23 en 29 juni mooie plek relatief kort op Pinkpop. Maar, in juli of nog later augustus kom je al verder van Pinkpop vandaan. Dan is het afwachten wat de verdere EU data laten zien?
Voordat "de Krezip storm" begint, even resumé...

Het is dus 6 juli geworden. 4 weken na Pinkpop.
Het zal nog even afwachten zijn of er nog data in juni bij komen. Dat verwacht ik althans wel. Ook 9 juni een dikke week na de laatste gig in Amerika (Canada) is gunstig nog.
Ik denk wel dat we hier nog altijd een groot kanshebber tot headliner hebben.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Krezip naar Ziggo en Pinkpop


ZIGGO DOME
ZATERDAG 26 OKTOBER

PINKPOP 2019
We staan dit jaar op Pinkpop! We kijken er ontzettend naar uit om terug te keren naar het festival waar we al zoveel bijzondere momenten hebben meegemaakt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.163
Krezip en Bring Me The Horizon.

Maar nog geen bevestiging van Earring en Rowwen Hezze.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.215
797
"Zowel Krezip als BRING ME THE HORIZON zijn bevestigd voor de 50ste editie van Pinkpop. Het optreden van Krezip zal hun eerste en enige festivaloptreden zijn sinds hun afscheidsconcert in 2009. Bring Me The Horizon kwam tijdens de Gouden Tip actie naar voren als een van de meest genoemde namen."

BMTH veelgenoemd. Kan best. Maar nooit top 10, lijkt me?!
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Ben blij met deze twee namen. Al ben ik nog steeds zo ontzettend benieuwd naar de namen die hoger op het affiche komen te staan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken