Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.162
4.293
Die kun je op Hello gaan zien optreden. Denk niet dat hij twee NL festivals in paar maanden doet.

En Eminem wordt geen sub jongens. Komop.

Noemde jij Queen nou niet een leuke sub?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Queen + Adam Lambert, ja. Prima sub. Niet mainwaardig imo, want Queen is Queen niet meer natuurlijk.
Past ook in het plaatje van grote band voor FM.

Ik zal het iig jammer vinden als Queen + Adam Lambert een main spot krijgt maar vind ze als sub prima.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Wel aardig om te zien dat Sting qua datum steeds dichterbij Pinkpop komt... (Nog zonder NL datum)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Hoezo Queen + AL nou weer? Die starten hun tour pas na het festivalseizoen in Noord-Amerika. Die zie ik echt geen festivalset ontwerpen. https://festileaks.com/2018/12/queen-adam-lambert-vanaf-juli-2019-in-amerika/
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Denk ook dat we die kunnen afschrijven. Samen met Imagine Dragons die exclusief in Firenze staat. Blijft interessant zo. Geen idee meer wie de laatste headliner wordt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.483
2.962
Daarbij komt dat Queen zonder Freddie Mercury het perfecte pendant is van pizza met ananas.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Zowel Eminem als Queen + Adam Lambert zijn gewoon dikke headliners, Queen vooral na de hele hype van de film bohemian rhapsody. Wel zie ik Queen + Adam Lambert op dezelfde dag als Fleetwood Mac spelen als een soort gezamenlijke headline positie. Eminem verkocht het gehele goffertpark concert binnen 14 minuten uit, dus headliner waardig, een co-headline constructie is altijd mogelijk natuurlijk. Grote popnaam zoals Edje + Eminem zie ik ook nog wel gebeuren.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
712
643
roze wrote:
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.

Deze blijft leuk

Storm = Florence
Tijdsmachine = Machine
Sprookje kan ik er moeilijk bijplaatsen.

Beetje laat om nog met Florence & The Machine af te komen, toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken