Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoezo Queen + AL nou weer? Die starten hun tour pas na het festivalseizoen in Noord-Amerika. Die zie ik echt geen festivalset ontwerpen. https://festileaks.com/2018/12/queen-adam-lambert-vanaf-juli-2019-in-amerika/
Denk ook dat we die kunnen afschrijven. Samen met Imagine Dragons die exclusief in Firenze staat. Blijft interessant zo. Geen idee meer wie de laatste headliner wordt.
Zowel Eminem als Queen + Adam Lambert zijn gewoon dikke headliners, Queen vooral na de hele hype van de film bohemian rhapsody. Wel zie ik Queen + Adam Lambert op dezelfde dag als Fleetwood Mac spelen als een soort gezamenlijke headline positie. Eminem verkocht het gehele goffertpark concert binnen 14 minuten uit, dus headliner waardig, een co-headline constructie is altijd mogelijk natuurlijk. Grote popnaam zoals Edje + Eminem zie ik ook nog wel gebeuren.