Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
En trouwens betreft die derde headliner...Als Pinkpop slim is boeken ze een grote pop naam.
Bieber verkocht als enige de dag uit van de editie van 2017.
En Bruno Mars zette dit jaar een van de beste shows neer.
Een Beyoncé Pinkpop exclusive en Pinkpop verkoopt uit. Maar dit gebeurt wss toch niet
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Toch maar weer een gokje van mijn kant (ik probeer het realistisch te houden ondanks dat sommige dingen niet mijn smaak zijn) :
MUMFORD& SONS - ROBBIE WILLIAMS - FLEETWOOD MAC
Maroon 5 - Within Temptation - Bob Dylan
Major Lazer - Kylie Minogue - Sam Smith - Macklemore
Khalid- Armin van Buuren - Bring Me The Horizon - Lauv- Tenacious D - Bastille- Ellie Goulding- The 1975 - George Ezra
Slash - Ilse De Lange - Golden Earring - Billie Eilish - Nielson -Rowwen Hezze- Julia Michaels
Eenhoorn Joost - NAAZ - Noah Kahan - Alma
 

sjoepsjoep

Playlistbediener
3 dec 2018
6
0
Ik hoor een duidelijk gerucht van dichtbij.

Lenny Kravitz en Eminem zijn subs.

En de laatste headliner ligt nog niet vast.

Klinkt spannend en aannemelijk. Toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.530
6.196
Niet echt helaas. Kravitz staat al op Hello, Eminem zie ik niet snel als sub aantreden en de laatste headliner moet nu wel vast staan anders maken ze er bij Pinkpop echt een potje van.
 

Bezoeker

Playlistbediener
1 mei 2017
33
0
Misschien niet heel aannemelijk, maar zeker niet onmogelijk, zeker als je bron betrouwbaar lijkt
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.530
6.196
Door je username ga ik bijna twijfelen of we Gerard Ekdom ineens op het forum hebben. :p

We zullen zien of je info mbt Eminem en Sting enzo klopt. Interessant is het wel!!!!
 

sjoepsjoep

Playlistbediener
3 dec 2018
6
0
Nee Ekdom ben ik zeker niet hoor. Maar het klinkt ook wel logisch als iemand hierboven zegt dat Jan nog drie headliners in petto heeft.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Nee Ekdom ben ik zeker niet hoor. Maar het klinkt ook wel logisch als iemand hierboven zegt dat Jan nog drie headliners in petto heeft.

Ik kon al niet geloven dat Jan gelogen had :) !! Dan sprak hij toch de waarheid op dat feestje
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Volgensmij ben je niet helemaal sjoepsjoep..

Ach die drie headliners geloof ik zelf ook niet hoor... Het is dat vrienden me het hebben gezegd. Maar wat Jan als een headliner ziet zien andere misschien als regular act
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.530
6.196
Die kun je op Hello gaan zien optreden. Denk niet dat hij twee NL festivals in paar maanden doet.

En Eminem wordt geen sub jongens. Komop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken