Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
roze wrote:

roze wrote:
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.


Deze blijft leuk

Storm = Florence
Tijdsmachine = Machine
Sprookje kan ik er moeilijk bijplaatsen.

Beetje laat om nog met Florence & The Machine af te komen, toch?

Tijdmachine. Dio had een hit met het nummer Tijdmachine. Maar Dio was ook de zanger van Rainbow. Dus Rainbow komt?
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Google leert mij dat "Music is my time machine" een stukje tekst is uit het nummer Cinderella Man van Eminem. Maar misschien had iemand dat al gezegd.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
"Misschien wel een liedje over een sprookje" zou kunnen verwijzen naar "wake Me Up" van Ed Sheeran, dat de volgende tekstregel blijkt te bevatten: "But maybe you're hoping for a fairy tale too." Maar zowel Eminem als Ed Sheeran brengt ons wel weer op het terrein van de onrealistisch hoge verwachtingen...
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Oh wacht, "There's a storm coming that the weatherman couldn't predict" komt ook uit Cinderella Man van Eminem, dus waarschijnlijk gaat die gehele hint over Eminem. Vergeet Ed Sheeran dan maar weer.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Dat iedereen uberhaupt nog gelooft in roze z’n hints. Die hints van hem had ik ook kunnen geven, open deuren.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Het is echt weer tijd dat @Dennisvdbr met een leuk opsommings/afstreeplijstje komt zoals alleen Dennis dat kan!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Dat iedereen uberhaupt nog gelooft in roze z’n hints. Die hints van hem had ik ook kunnen geven, open deuren.

Ja precies.

Daarbij: Hoe groot is de kans nog dat Eminem gaat touren? Weinig tot niks meer van gehoord of gelezen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
eloelo wrote:
Dat iedereen uberhaupt nog gelooft in roze z’n hints. Die hints van hem had ik ook kunnen geven, open deuren.

Ja precies.

Daarbij: Hoe groot is de kans nog dat Eminem gaat touren? Weinig tot niks meer van gehoord of gelezen.
Ik heb er ondertussen ook mijn twijfels bij hoor.. maar nog wel wat festivals die met namen moeten komen, vooral in de UK hoek is het nog vrij rustig (Glasto, Bestival, Isle Of Wight, TRNSMT. Maar ook een NOS Alive of een Bilbao BBK missen nog wat namen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Timmetje wrote:

eloelo wrote:
Dat iedereen uberhaupt nog gelooft in roze z’n hints. Die hints van hem had ik ook kunnen geven, open deuren.


Ja precies.

Daarbij: Hoe groot is de kans nog dat Eminem gaat touren? Weinig tot niks meer van gehoord of gelezen.

Ik heb er ondertussen ook mijn twijfels bij hoor.. maar nog wel wat festivals die met namen moeten komen, vooral in de UK hoek is het nog vrij rustig (Glasto, Bestival, Isle Of Wight, TRNSMT. Maar ook een NOS Alive of een Bilbao BBK missen nog wat namen.
Bestival is failliet, dus daar moeten we niks meer van verwachten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Tja, maakt dat uit? Of een hint van weken geleden of dat hij van gisteren niet of wel klopt? :p
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Tja, maakt dat uit? Of een hint van weken geleden of dat hij van gisteren niet of wel klopt?
1f61b.svg

Zeker waar. Maar ergens heb ik er wel alle vertrouwen in :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
pigital wrote:

roze wrote:

roze wrote:
Er komt een storm die de weerman niet had kunnen voorspellen.
Muziek is mijn tijdmachine.
Misschien wel een liedje over een sprookje.


Deze blijft leuk


Storm = Florence
Tijdsmachine = Machine
Sprookje kan ik er moeilijk bijplaatsen.

Beetje laat om nog met Florence & The Machine af te komen, toch?

Tijdmachine. Dio had een hit met het nummer Tijdmachine. Maar Dio was ook de zanger van Rainbow. Dus Rainbow komt?
Je bent er nog niet...

Rainbow slaat op regenboog.
Regenboog kunnen weermensen niet voorspellen.
Regenboog slaat op Foo Fighters op Pinkpop 2011.
Pinkpop 2011 was er ook Coldplay.
:lol:
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Stray Cats 1 juli in de AFAS met hun 40-jarig jubileum tournee. Gaat zaterdag in de verkoop, moet nog aangekondigd worden. Iets voor Pinkpop (of evt. andere festivals)?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken