Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Vandaag precies een jaar geleden werd de derde headliner van 2018 bekend gemaakt!
Pearl Jam, wat was ik blij zeg.
Ik hoop nu ook op een derde headliner snel en dat ik daar net zo blij van word als vorig jaar....
Ik dacht dat ik geduld had en merk dat ik toch wel hard toe ben aan een hele goede naam erbij......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.749
1.911
Vandaag precies een jaar geleden werd de derde headliner van 2018 bekend gemaakt!
Pearl Jam, wat was ik blij zeg.
Ik hoop nu ook op een derde headliner snel en dat ik daar net zo blij van word als vorig jaar….
Ik dacht dat ik geduld had en merk dat ik toch wel hard toe ben aan een hele goede naam erbij……
Ik mag hopen dat we in ieder geval voor de feestdagen de derde headliner weten......
 

sectial

Playlistbediener
26 jan 2017
22
1
Heeft er iemand nog het digitale kaartje van Pinkpop 2018?
Ik wil mijn vriendin 2 kaartjes voor Pinkpop volgend jaar geven met kerst maar de kaarten zijn pas in maart te koop dus ik dacht kaartje van vorig jaar uit te printen, 2018 doorstrepen en 2019 erop schrijven.
Pb aub
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.657
819
Zou het dan toch Bruce worden?

https://pbs.twimg.com/media/DtZTdy7WkAAVdOP.jpg:large

"Will he throw his bandana into the ring for a last-chance power drive? Springsteen laughs. “No, not in any way, in any form,” he says. “I’d be terrible.” In any case, he’ll soon be “back to my day job” — touring with the E Street Band, including venues in the UK. He will also release a new album, his first for five years: “For lack of a better word, it’s a singer-songwriter album — more of a solo record.” His fans would prefer to see “the Boss” on stage than on the stump, he says."
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Hey,

Even het volgende. Ik weet dat er op dit forum veel mensen zijn die denken insiders te hebben/ meer informatie hebben.
IK wil met deze informatie niet aandacht vragen/stoer overkomen maar dit wel graag met jullie delen omdat ik denk dat het een realistische leak is.
Ik zelf heb gisteren via goede vrienden (die Jan gisteren tegenkwamen op een familiefeest ) het volgende vernomen.
Ze vroegen hoeveel headliners er nog zouden komen. Waarop jan (te snel) antwoordde nog 3 headliners.
"Huh er moet toch nog maar een komen voor de zaterdag of zondag? " zeiden die vrienden.
En vervolgens zei hij "sorry dat moet nog allemaal komen."

Of jullie deze info willen geloven moeten jullie zelf weten maar in het verleden bleek het te kloppen.
De theorie dat Jan pas op de persconferentie bekendmaakt dat er toch een vierde dag komt met een extra headliner zou natuurlijk de grote verrassing zijn en als een bom inslaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Of jullie deze info willen geloven moeten jullie zelf weten

bucket


 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Je kan toch niet in Maart aankondigen dat je een extra dag toevoegt joh. En we weten allemaal hoe Jan “3 headliners” definieert, dat kunnen ook gewoon Eminem, Maroon 5 en Sting zijn.
 

sledgehammer

Gouden Tip
24 nov 2017
257
-2
Hey,

Even het volgende. Ik weet dat er op dit forum veel mensen zijn die denken insiders te hebben/ meer informatie hebben.
IK wil met deze informatie niet aandacht vragen/stoer overkomen maar dit wel graag met jullie delen omdat ik denk dat het een realistische leak is.
Ik zelf heb gisteren via goede vrienden (die Jan gisteren tegenkwamen op een familiefeest ) het volgende vernomen.
Ze vroegen hoeveel headliners er nog zouden komen. Waarop jan (te snel) antwoordde nog 3 headliners.
“Huh er moet toch nog maar een komen voor de zaterdag of zondag? ” zeiden die vrienden.
En vervolgens zei hij “sorry dat moet nog allemaal komen.”

Of jullie deze info willen geloven moeten jullie zelf weten maar in het verleden bleek het te kloppen.
De theorie dat Jan pas op de persconferentie bekendmaakt dat er toch een vierde dag komt met een extra headliner zou natuurlijk de grote verrassing zijn en als een bom inslaan.
Als Jan Smeets die uitspraken inderdaad gemaakt heeft, dan lijkt het mij logischer dat hij bedoelt dat op twee van de drie dagen er een tweede "grote" act is, die in de ogen van Smeets ook een "headliner" is. Hij heeft al beweerd dat er voor Fleetwoord Mac op de maandag een act zal spelen die zijns inziens "wellicht groter is dan Fleetwood Mac" en dat zou op de dag dat Mumford And Sons de afsluiter is ook best zo kunnen zijn (of op de dag waarover we nog niets weten qua hoofdact). Ik zie niet direct hoe jij uit zijn uitspraken af kunt leiden dat er een vierde dag zou komen. Om zo'n vierde dag pas half maart aan te kondigen, lijkt mij sowieso vanuit marketingtechnisch oogpunt een grote blunder en daarom zeer onwaarschijnlijk.
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
festivalddictsam wrote:
Hey,

Even het volgende. Ik weet dat er op dit forum veel mensen zijn die denken insiders te hebben/ meer informatie hebben.
IK wil met deze informatie niet aandacht vragen/stoer overkomen maar dit wel graag met jullie delen omdat ik denk dat het een realistische leak is.
Ik zelf heb gisteren via goede vrienden (die Jan gisteren tegenkwamen op een familiefeest ) het volgende vernomen.
Ze vroegen hoeveel headliners er nog zouden komen. Waarop jan (te snel) antwoordde nog 3 headliners.
“Huh er moet toch nog maar een komen voor de zaterdag of zondag? ” zeiden die vrienden.
En vervolgens zei hij “sorry dat moet nog allemaal komen.”

Of jullie deze info willen geloven moeten jullie zelf weten maar in het verleden bleek het te kloppen.
De theorie dat Jan pas op de persconferentie bekendmaakt dat er toch een vierde dag komt met een extra headliner zou natuurlijk de grote verrassing zijn en als een bom inslaan.

Als Jan Smeets die uitspraken inderdaad gemaakt heeft, dan lijkt het mij logischer dat hij bedoelt dat op twee van de drie dagen er een tweede “grote” act is, die in de ogen van Smeets ook een “headliner” is. Hij heeft al beweerd dat er voor Fleetwoord Mac op de maandag een act zal spelen die zijns inziens “wellicht groter is dan Fleetwood Mac” en dat zou op de dag dat Mumford And Sons de afsluiter is ook best zo kunnen zijn (of op de dag waarover we nog niets weten qua hoofdact). Ik zie niet direct hoe jij uit zijn uitspraken af kunt leiden dat er een vierde dag zou komen. Om zo’n vierde dag pas half maart aan te kondigen, lijkt mij sowieso vanuit marketingtechnisch oogpunt een grote blunder en daarom zeer onwaarschijnlijk.

Ja klopt inderdaad ben ik met je eens. Denk dat we het gewoon moeten afwachten. Zou ook niet logisch zijn om op de website nu ook al te zetten dat het festival gewoon op zaterdag begint. Al moeten we wel in ons achterhoofd dat Pinkpop de raarste dingen kan doen... een act als Bieber boeken, Lionel Richie uit de hoge hoed toveren,etc. Maar ik ga er nu ook gewoon vanuit dat het drie dagen zal zijn met twee grote co-headliners (omdat het de vijftigste editie is)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.559
6.238
We hadden toch met z'n allen hiero afgesproken Jan's opmerkingen met een korreltje zout te nemen? :p

In maart pas aankondigen dat het vier dagen duurt zou echt een flater zijn. Zowel voor de mensen die voor langere termijn vrij hebben genomen als een hotel hebben geboekt als marketingtechnisch. Je kunt veel beter dan nu al aan mensen aangeven dat dit zo is. De twijfelaars wachten dan met het kopen van kaartjes voor een ander festival.

Moet er ook niet aan denken hoeveel Pinkpop voor een kaartje zal gaan vragen als er een vierde dag bijkomt....
Heb dan liever dat die eerste dag eindelijk een volwaardige volle festivaldag wordt en om een uur of 13:00u begint.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.077
6.138
Je kan toch niet in Maart aankondigen dat je een extra dag toevoegt joh. En we weten allemaal hoe Jan “3 headliners” definieert, dat kunnen ook gewoon Eminem, Maroon 5 en Sting zijn.
Ja, dat is het "second-headliner" verhaal hè
Kan je Within Temptation misschien ook onder zetten gok ik.

Om daar in maart "pas" mee te komen lijkt me geen punt als je de vvk ook daarna pas gaat starten.
Dat dat laat is, dat is een ander verhaal.
Misschien moeten we het meer zien als losse extra dag. Zoals de XL optie van GMM afgelopen jaar. Als ze zo iets doen, zal dat vast met een act zijn die je ook wel uit de hoge hoed haalt met een "rode telefoon actie" of zo.
Ik noem maar een afslag...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.078
8.722
eloelo wrote:
Je kan toch niet in Maart aankondigen dat je een extra dag toevoegt joh. En we weten allemaal hoe Jan “3 headliners” definieert, dat kunnen ook gewoon Eminem, Maroon 5 en Sting zijn.

Ja, dat is het “second-headliner” verhaal hè
Kan je Within Temptation misschien ook onder zetten gok ik.

Gewoon een sub dus?
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
eloelo wrote:
Je kan toch niet in Maart aankondigen dat je een extra dag toevoegt joh. En we weten allemaal hoe Jan “3 headliners” definieert, dat kunnen ook gewoon Eminem, Maroon 5 en Sting zijn.

Ja, dat is het “second-headliner” verhaal hè
Kan je Within Temptation misschien ook onder zetten gok ik.

Om daar in maart “pas” mee te komen lijkt me geen punt als je de vvk ook daarna pas gaat starten.
Dat dat laat is, dat is een ander verhaal.
Misschien moeten we het meer zien als losse extra dag. Zoals de XL optie van GMM afgelopen jaar. Als ze zo iets doen, zal dat vast met een act zijn die je ook wel uit de hoge hoed haalt met een “rode telefoon actie” of zo.
Ik noem maar een afslag…

Dit is ook een beetje waar Jan gisteren naar toe ging...zover ik het heb begrepen
Ik zie het als een extra dag maar dan met een speciale grote headliner die wat support acts heeft.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Heerlijk. M&S is nog maar net aangekondigd en men heeft al nieuwe redenen gevonden om de lat alsnog onrealistisch hoog te leggen.

Classic Pinkpop topic.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken