festivalddictsam wrote:
Hey,
Even het volgende. Ik weet dat er op dit forum veel mensen zijn die denken insiders te hebben/ meer informatie hebben.
IK wil met deze informatie niet aandacht vragen/stoer overkomen maar dit wel graag met jullie delen omdat ik denk dat het een realistische leak is.
Ik zelf heb gisteren via goede vrienden (die Jan gisteren tegenkwamen op een familiefeest ) het volgende vernomen.
Ze vroegen hoeveel headliners er nog zouden komen. Waarop jan (te snel) antwoordde nog 3 headliners.
“Huh er moet toch nog maar een komen voor de zaterdag of zondag? ” zeiden die vrienden.
En vervolgens zei hij “sorry dat moet nog allemaal komen.”
Of jullie deze info willen geloven moeten jullie zelf weten maar in het verleden bleek het te kloppen.
De theorie dat Jan pas op de persconferentie bekendmaakt dat er toch een vierde dag komt met een extra headliner zou natuurlijk de grote verrassing zijn en als een bom inslaan.
Als Jan Smeets die uitspraken inderdaad gemaakt heeft, dan lijkt het mij logischer dat hij bedoelt dat op twee van de drie dagen er een tweede “grote” act is, die in de ogen van Smeets ook een “headliner” is. Hij heeft al beweerd dat er voor Fleetwoord Mac op de maandag een act zal spelen die zijns inziens “wellicht groter is dan Fleetwood Mac” en dat zou op de dag dat Mumford And Sons de afsluiter is ook best zo kunnen zijn (of op de dag waarover we nog niets weten qua hoofdact). Ik zie niet direct hoe jij uit zijn uitspraken af kunt leiden dat er een vierde dag zou komen. Om zo’n vierde dag pas half maart aan te kondigen, lijkt mij sowieso vanuit marketingtechnisch oogpunt een grote blunder en daarom zeer onwaarschijnlijk.