Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
Denk niet alleen dat jeugd kaarten heeft gekocht hoor….

Maar goed. Die kunnen we wel op een hoge spot op PP opschrijven denk ik zo.
Grote kans dat 60% de fans zijn en 40% de ouders van de fans. :lol:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Hahaha ja kan ook natuurlijk.
Iig hoop respect voor. Knap gedaan.

Volbeat mag idd wel komen!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
los van het feit of het je muziek is of niet.
muzikaal gezien was Lil kleine toch echt wel het slechtste dat ik in jaren op pinkpop gezien heb.

Dat hij te laat kwam, daar kan hij natuurlijk niet echt veel aan doen, hooguit een dag eerder komen!
Maar het feit dat hij 100x zegt "in 1, in 2, in 3,2,1" , daar word k zenuwachtig van(dat is nog debiel tellen ook!, of je telt op!! of je telt af!! , niet door elkaar!!)
en hij schreeuwt echt alleen maar over een bandje heen.

ik ben ook geen liehebber van ronnie flex, maar voor zijn show heb ik dan nog respect, dat was muzikaal prima
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
los van het feit of het je muziek is of niet.
muzikaal gezien was Lil kleine toch echt wel het slechtste dat ik in jaren op pinkpop gezien heb.

Dat hij te laat kwam, daar kan hij natuurlijk niet echt veel aan doen, hooguit een dag eerder komen!
Maar het feit dat hij 100x zegt “in 1, in 2, in 3,2,1” , daar word k zenuwachtig van(dat is nog debiel tellen ook!, of je telt op!! of je telt af!! , niet door elkaar!!)
en hij schreeuwt echt alleen maar over een bandje heen.

ik ben ook geen liehebber van ronnie flex, maar voor zijn show heb ik dan nog respect, dat was muzikaal prima

Weet je wat ik dan nog erger vind? Je hebt blijkbaar dus beide shows gezien. Ik wist toch wel iets beters te doen op die momenten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
DennisvdBr wrote:
Volbeat speelt 29 juni een thuiswedstrijd in Aarhus.
Ontbreekt nog op enkele affiches.
Mag van mij best terug op Pinkpop.

Nu ook als headliner op Tons of Rock in Oslo op 28 juni. Ze gaan dus zeker weer touren en ’t is niet alleen een thuiswedstrijd. Kom op Pinkpop. Zet Volbeat gewoon neer
imo nog best een "grote" naam voor Fleetwood (sub / second-headliner)? Met na Volbeat nog Tenacious D op IBA/Noord. Wat mij betreft volstrekt logisch, maar ja...

Van de Mad Cool lineup valt mij Wolfmother op, mogen absoluut terug op Pinkpop imo!!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Weet je wat ik dan nog erger vind? Je hebt blijkbaar dus beide shows gezien. Ik wist toch wel iets beters te doen op die momenten.
Slydigs en Tom Walker in Stage 4 was het voor mij.


Straks eens afwachten waar we Robbie Williams gaan zien.
Persoonlijk hoop ik niet op Pinkpop, niet mijn ding vorige keer. Sterker nog, terrein eerder verlaten na een paar nummers. Zullen zien...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Gaat Robbie weer touren?
Waar heb je dat gelezen?

Hoop op Ziggo dan al zou Pinkpop ook vet zijn. Dam ga ik een dagje. Terrein eerder verlaten bij Robbie is bijna heiligschennis Dennis! :lol: :p
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Rolo wrote:
Weet je wat ik dan nog erger vind? Je hebt blijkbaar dus beide shows gezien. Ik wist toch wel iets beters te doen op die momenten.

Slydigs en Tom Walker in Stage 4 was het voor mij.

Straks eens afwachten waar we Robbie Williams gaan zien.
Persoonlijk hoop ik niet op Pinkpop, niet mijn ding vorige keer. Sterker nog, terrein eerder verlaten na een paar nummers. Zullen zien…

Die staat in mei en juni in Las Vegas... Helaas..
 

Mirjam

Campingartiest
6 nov 2015
83
1
Nou Dennis was niet alleen die het terrein eerder verliet.
Ik kon het echt niet aan en meer mensen met mij gingen snel weg.
Hoop toch op wat leuke namen erbij.
Kan eigenlijk niet wachten.....Ik ben toe aan wat fijn nieuws!



Gaat Robbie weer touren?
Waar heb je dat gelezen?

Hoop op Ziggo dan al zou Pinkpop ook vet zijn. Dam ga ik een dagje. Terrein eerder verlaten bij Robbie is bijna heiligschennis Dennis!
1f606.svg
:p
 

chuckofalltrades

Playlistbediener
16 sep 2018
39
0
(Hello again from India, been following this thread almost hourly!)

I noticed that A Perfect Circle's Facebook page has been 'liked' by Pinkpop. No other bands apart from the already announced names (FM, TD, M&S, George Ezra) have been liked, so I'm guessing that might be a clue? :)

See here.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.505
Timmetje wrote:
Lil Kleine lijktin zijn presale in een halfuurtje ring 1 en golden circle van de Ziggo uit te verkopen. De Dome is deze week wel uitverkocht. Verwacht die ook wel op een iets hogere spot in herhaling.

Uurtje later: de show van 1830 is uitverkocht. Er is nu ook een tweede concert op dezelfde dag om 1300

Ik zie nu dat je geen grapje maakt. K3 op mainstage is geen grote stap meer als deze flapdrol er al heeft gestaan .
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik zie nu dat je geen grapje maakt. K3 op mainstage is geen grote stap meer als deze flapdrol er al heeft gestaan .

Plus daar kijk ik dan wel graag naar...
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
(Hello again from India, been following this thread almost hourly!)

I noticed that A Perfect Circle’s Facebook page has been ‘liked’ by Pinkpop. No other bands apart from the already announced names (FM, TD, M&S, George Ezra) have been liked, so I’m guessing that might be a clue?
1f642.svg


See here.

A perfect circle played on pinkpop last year, so I don't think they will book them for this year as well. And maynard will be touring with Tool, so I think the chance of booking Tool will be larger then APC
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
Als Lil Kleine weer komt is komend jaar mijn laatste Pinkpop. Dat soort troep trek ik niet.

Wat een angsten voor Lil Kleine over zijn populariteit!
De kleine jongen van André Hazes zingt nu ook al jaren elk halfjaar in een uitverkocht Ahoy en andere vele successen met enkel zijn vaders succes exploiteren en die heeft nog niet op Pinkpop gestaan!
Niet zo pessimistisch.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Maandag ochtend headliner bij NovaRock...
Misschien één nieuwe naam tussen de festivals?
(kan ook zijn dat NovaRock met Foo Fighters of Kiss komt als headliner)

Al met al maandag daar een (misschien interessante) headliner er bij.
Dag er na een reeks namen, wellicht een paar voor Pinkpop er in??
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Kesselman wrote:
los van het feit of het je muziek is of niet.
muzikaal gezien was Lil kleine toch echt wel het slechtste dat ik in jaren op pinkpop gezien heb.

Dat hij te laat kwam, daar kan hij natuurlijk niet echt veel aan doen, hooguit een dag eerder komen!
Maar het feit dat hij 100x zegt “in 1, in 2, in 3,2,1” , daar word k zenuwachtig van(dat is nog debiel tellen ook!, of je telt op!! of je telt af!! , niet door elkaar!!)
en hij schreeuwt echt alleen maar over een bandje heen.

ik ben ook geen liehebber van ronnie flex, maar voor zijn show heb ik dan nog respect, dat was muzikaal prima

Weet je wat ik dan nog erger vind? Je hebt blijkbaar dus beide shows gezien. Ik wist toch wel iets beters te doen op die momenten.

en daar sla je nou precies de spijker op zn kop
Als het op het probleem van Pinkpop aankomt!

ik was naar walden geweest, wilde daarna een stukje van lil kleine meepikken,maar hij kwam te laat, daarna naar slydigs op stage 4, maar dat was te druk.
dus terug naar de main en daar een stuk van Lil kleine gezien, en dat was ronduit kut.
Ronnie flex heb ik live niets van gezien, maar wel op tv .

Wat ik wil zeggen; als er op het hoofdpodium een act staat die je niet bevalt ( en dat komt enorm vaak voor tegenwoordig op pinkpop) , dan heb je gewoon geen fatsoenlijk alternatief. Stage 4 is leuk, maar dan moet je er wel heel vroeg naar toe.
Op een festival als lowlands is er op ieder moment wel wat interessants, al is t theater, dans , eten of straattheater.
Pinkpop is gewoon hopeloos verouderd,
er is 1 groot veld met 2 grote podia.
en tegenwoordig dan nog 2 kleine podia waar je echt een half uur van te voren moet zijn, wil je wat kunnen zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken