Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Popijn wrote:

Jesper wrote:
Weten jullie nog hoe ik de datum van Pink verklapte?
Ik kan jullie ook de datum van Bon Jovi verklappen: 13 juni
Maar waar? Dat weet ik zelf ook niet. Maar 13 juni zijn ze in Nederland


Dus niet op PP volgens jou?

Durf ik niet te zeggen. Ze hebben op 13 juni in ieder geval een eigen show.
Zou kunnen.. ik weet dat ze op TW Classic zouden spelen in het weekend van Pinkpop, maar dat is verzet naar 6 juli. Nu staat er een andere losse show te wachten tijdens het Pinkpop weekend in Werchter. Het zal er wel kou zijn denk ik :D.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Weten jullie nog hoe ik de datum van Pink verklapte?
Ik kan jullie ook de datum van Bon Jovi verklappen: 13 juni
Maar waar? Dat weet ik zelf ook niet. Maar 13 juni zijn ze in Nederland
Gaat overigens volgende week vrijdag om 11:00u in de verkoop, dus aankondiging zal maandag/dinsdag wel zijn :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Ik hoop trouwens niet dat Slash en Myles Kennedy komt... beetje zonde van de hoge spot. Ik vind Myles een waanzinnig goede vocalist, maar met Slash komt het er nooit goed uit vind ik.
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Jesper wrote:
Weten jullie nog hoe ik de datum van Pink verklapte?
Ik kan jullie ook de datum van Bon Jovi verklappen: 13 juni
Maar waar? Dat weet ik zelf ook niet. Maar 13 juni zijn ze in Nederland

Gaat overigens volgende week vrijdag om 11:00u in de verkoop, dus aankondiging zal maandag/dinsdag wel zijn
1f642.svg

zal dan wel gofferpark zijn
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
Ik hoop trouwens niet dat Slash en Myles Kennedy komt… beetje zonde van de hoge spot. Ik vind Myles een waanzinnig goede vocalist, maar met Slash komt het er nooit goed uit vind ik.

ben ik niet met je eens, paar keer gezien, vette live show
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop trouwens niet dat Slash en Myles Kennedy komt… beetje zonde van de hoge spot. Ik vind Myles een waanzinnig goede vocalist, maar met Slash komt het er nooit goed uit vind ik.

ben ik niet met je eens, paar keer gezien, vette live show
Ik heb ze gezien op RAR toen en vond het echt verrekte saai. Enkel die GnR nummers deden het een beetje leuk. Geef mij maar Alter Bridge dan maar ;).
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop trouwens niet dat Slash en Myles Kennedy komt… beetje zonde van de hoge spot. Ik vind Myles een waanzinnig goede vocalist, maar met Slash komt het er nooit goed uit vind ik.

ben ik niet met je eens, paar keer gezien, vette live show
Zet ze maar op 3fm afsluiter, of North of hoe je dat podium wilt noemen.
Was 2015 een enorm succes, trok veel mensen en zijn live wel echt strak. Staan al op meerdere festivals, dus ik zeg gewoon neerzetten. Er zijn genoeg Guns 'n Roses fans die een dag ticket zouden kopen om alleen Slash te zien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
2015 was er niet zoveel aan. Hoor Alter Bridge liever hun eigen nummers spelen dan die van Guns n Roses en Slash.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
[video]https://www.youtube.com/watch?v=uRcdRlcLagA[/video]

Als ik dit zo zie mag Bon Jovi ver wegblijven van Pinkpop...
Zijn stem is zeer zwak, bijna alle nummers worden in een lagere key gezongen, en de performance is enorm statisch.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Trondheim Rocks komt morgen met een headliner. Die hadden vorig jaar Iron Maiden en Volbeat, dus zou best kunnen dat er morgen weer een grote naam bekend wordt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/uRcdRlcLagA" style="margin: 1em auto; height: 537.75px;" allowfullscreen="" width="100%" height="286" frameborder="0"></iframe>

Als ik dit zo zie mag Bon Jovi ver wegblijven van Pinkpop…
Zijn stem is zeer zwak, bijna alle nummers worden in een lagere key gezongen, en de performance is enorm statisch.
Los van Bon Jovi... dat publiek in Zuid Amerika is echt altijd fantastisch zo te zien. Lijkt me wel tof om daar eens een concert te ervaren.
 

huub28

Playlistbediener
7 feb 2018
33
2
Weten jullie nog hoe ik de datum van Pink verklapte?
Ik kan jullie ook de datum van Bon Jovi verklappen: 13 juni
Maar waar? Dat weet ik zelf ook niet. Maar 13 juni zijn ze in Nederland

Gelredome
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/uRcdRlcLagA" style="margin: 1em auto; height: 169.875px;" width="100%" height="286" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Als ik dit zo zie mag Bon Jovi ver wegblijven van Pinkpop…
Zijn stem is zeer zwak, bijna alle nummers worden in een lagere key gezongen, en de performance is enorm statisch.

Dit zou Justin Bieber kunnen benaderen wat de slechtste headlinerperformance ooit betreft.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ben het niet met je eens Indiaantje. Slash is voor de liefhebber gweldig en gelukkig spelen ze nu haast geen nummers van GnR. We zijn de afgelopen twee jaar genoeg verwend met optredens in de buurt. Een nummer als Anastasia is beter dan Sweet Child o'mine of Paradise City. Uiteraard mogen smaken verschillen. Hoop iig van harte dat ze komen want dan zie ze twee keer jaar. Kijk nu al naar februari in AFAS.

Voor de rest blijf ik genieten van alle cryptische voorspellingen. Ga allemaal zo door!!!

Bastille lag voor de hand maar zeer vindingrijk naar Viva la Vida verwezen en hoop echt dat Coldplat komt. Fleetwood Mac lijk nu wel zeker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken