Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Oke, aangezien hier blijkbaar best veel elbow fans zijn, dan maar tijdens bazart? Ga dan wel een beetje op tijd richting Golden Earring.
Tijdens Golden Earring is een absolute No Go voor mij!! 100% bij, ookal is het de zoveelste keer dat ik ze zie... Die sla ik zeker niet over!!

Wat mij betreft was tijdens Elbow/Solo prima, zo'n DJ en "de Valium act van het weekend" trekken mij persoonlijk überhaupt niet...

Misschien tijdens Bazart, dat is imo nog een aantrekkelijk tijdvak.

Maar in principe zit ik sowieso lastig met plannen, te veel wat ik wil zien.
Eigenlijk alleen vòôr aanvang programma elke dag, tijdens Bazart, Elbow op zaterdag of Kraan op zondag.
Dus ik laat de planning maar aan jullie denk ik...
;)
 

Bianca

Randprogramma
1 mrt 2017
131
0
Bianca wrote:
Meeting tijdens Elbow / San Holo is een no go voor mij.
1 van deze 2 ga ik zien.
Waarvan ik gok op Elbow voorste vak….

Bij IBA is geen voorste vak

Hahaha das waar. Stond in 2015 voorste vak bij Elbow. Maar ik bedoel dus dat ik Elbow goed wil meemaken en dan op dat moment geen interesse heb in een meeting ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Ciska01 wrote:
Oke, aangezien hier blijkbaar best veel elbow fans zijn, dan maar tijdens bazart? Ga dan wel een beetje op tijd richting Golden Earring.

Tijdens Golden Earring is een absolute No Go voor mij!! 100% bij, ookal is het de zoveelste keer dat ik ze zie… Die sla ik zeker niet over!!

Wat mij betreft was tijdens Elbow/Solo prima, zo’n DJ en “de Valium act van het weekend” trekken mij persoonlijk überhaupt niet…

Misschien tijdens Bazart, dat is imo nog een aantrekkelijk tijdvak.

Maar in principe zit ik sowieso lastig met plannen, te veel wat ik wil zien.
Eigenlijk alleen vòôr aanvang programma elke dag, tijdens Bazart, Elbow op zaterdag of Kraan op zondag.
Dus ik laat de planning maar aan jullie denk ik…
1f609.svg

1 van de beste acts van het hele Pinkpopweekend de valiumact van het weekend noemen terwijl 1 van de headliners nota bene Fleetwood Mac is.... dat vind ik humor!!!! :p :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
1 van de beste acts van het hele Pinkpopweekend de valiumact van het weekend noemen terwijl 1 van de headliners nota bene Fleetwood Mac is…. dat vind ik humor!!!!
Zo zie je maar, daar verschillen onze meningen ENORM...

en één van de beste acts... Nou, kots kots... Laat me niet lachen! Ben ik het persoonlijk sowieso niet mee eens... Ik denk dat Slash de beste act van het weekend gaat worden, gevolgd door The Cure...

Mijn programma, dik gedrukt "must see's" en tussen haakjes de twijfelaars. Maar, dit is wel mijn definitief plan.

Zaterdag:
Mt Atlas – (Bazart) – Golden EarringGeorge Ezra – Cage The Elephant – Anouk – Jacob Banks – jemieraaikwaai – eten – Mumford

Zondag:
(Kraan) – White Lies – The Kooks – Rowwen Hèze – Krezip – Miles Kane – Lenny Kravitz – Die Antwoord (gedeeltelijk, optijd richting main) – The Curebeginstukje van Van Buuren uit nieuwsgierigheid of David Lee Roth of andere gast zangers mee doen...

Maandag:
Indian Askin – Jett Rebel – Bring Me The HorizonThe 1975The PretendersSLASH!!! met Kennedy!!!! – Dropkick Murphys – Bastille (proberen ver vooraan te pakken) – (proberen voorvak in te komen) – Fleetwood Mac
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Trouwens ik zit nog te twijfelen tussen camping A en B. Vorige keer stond ik op A, maar hoor over B ook veel enthousiaste mensen. Kan iemand mij uitleggen wat de voor-/nadelen zijn van beide?

Ik ben al jaren niet meer op camping A geweest maar het was er altijd best luidruchtig in de nacht. Camping B was wat stiller. Is camping A nog steeds voor de wat jongere bezoekers en luidruchtig?

Die 20 minuten lopen is niet geweldig, daarom leggen wij wat warmere kleding in een kluisje bij het festivalterrein.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.678
Kots kots over Elbow roepen (ik vind het ook niks, maar voor Pinkpop een prima boeking) maar tegelijkertijd wel naar Anouk en Ezra gaan. Slash beste act van het weekend? Hou op. Als dat de beste act moet zijn op ‘Nederlands grootste festival’ moet de stekker er langzaam echt uit. Er staan 2 goede acts: Jamiroquai en The Cure. The 1975 is super relevant dus ook een topboeking. Verder vind ik Elbow, Jacob Banks, Cage The Elephan, San Holo, Miles Kane en Mark Ronson ook prima boekingen, en afijn, Fleetwood Mac kan ook prima.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.678
O en Indian Askin is 1 van de beste Nederlandse bands, ga dat zien.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
602
250
Vanavond om 21.15u de top 50 optredens van 50 jaar Pinkpop op NPO3! Om alvast in de stemming te komen
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.163
Vanavond om 21.15u de top 50 optredens van 50 jaar Pinkpop op NPO3! Om alvast in de stemming te komen

Bedankt voor de tip! Op de Belgische tv-zenders is toch niets interessants geprogrammeerd, dus ik ben aan het kijken naar de Nederlandse TV. Mooie oude beelden van K's Choice en Lenny Kravitz momenteel.

btw: Elbow is weldegelijk meer dan goed hoor :p
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.279
Kots kots over Elbow roepen (ik vind het ook niks, maar voor Pinkpop een prima boeking) maar tegelijkertijd wel naar Anouk en Ezra gaan. Slash beste act van het weekend? Hou op. Als dat de beste act moet zijn op ‘Nederlands grootste festival’ moet de stekker er langzaam echt uit. Er staan 2 goede acts: Jamiroquai en The Cure. The 1975 is super relevant dus ook een topboeking. Verder vind ik Elbow, Jacob Banks, Cage The Elephan, San Holo, Miles Kane en Mark Ronson ook prima boekingen, en afijn, Fleetwood Mac kan ook prima.

Je eigen mening als feit zien. Slash één van de beste en meest legendarische gitarist en het dan raar vinden, dat iemand dat als hoogtepunt beschouwt.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.996
3.678
Ik suggereer nergens dat het feiten zijn die ik verkondig. Slash 1 van de beste gitaristen aller tijden noemen is in ieder geval geen feit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Denk wel dat het een goed punt is om te zeggen dat Slash één van de beste gitaristen is, al flink wat jaren...
ik neem het als feit aan, met gemak!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.419
617
Nu laten ze opnames zien van de Green Day shows van afgelopen jaren. Ik hoor hier wel eens dat ze echt zwakke headliner zijn. Maar als je ziet hoe zij een publiek meekrijgen.
Publiek participatie, meezingen, en dan de show eromheen. Actief op het podium en een grote setlist met veel nummers die toch een groot deel van de Pinkpop gangers kent.

Ik vind ze een geweldige headliner die toch wel bij de topbands van nu horen!
Zou er geen probleem mee hebben om ze een van de komende jaren weer op het Pinkpop podium te zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Vanavond om 21.15u de top 50 optredens van 50 jaar Pinkpop op NPO3! Om alvast in de stemming te komen
Die top 5...
Metallica, Rammstein, Foo Fighters, RATM en Pearl Jam
Laat het een wijze les zijn voor de dovemansoren van Mijo, Pinkpopgangers willen (over algemeen) gitaren.
ik blijf het zeggen, gitaren en Pinkpop blijft een goed huwelijk.
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Misschien was ik niet duidelijk, maar ik was dus ook niet van plan tijdens Earring te gaan meeten, maar daarvoor, maar ik wil ook wel voor het programma afspreken, zaterdag om 12 uur bijvoorbeeld.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
tom93 wrote:
Vanavond om 21.15u de top 50 optredens van 50 jaar Pinkpop op NPO3! Om alvast in de stemming te komen

Die top 5…
Metallica, Rammstein, Foo Fighters, RATM en Pearl Jam
Laat het een wijze les zijn voor de dovemansoren van Mijo, Pinkpopgangers willen (over algemeen) gitaren.
ik blijf het zeggen, gitaren en Pinkpop blijft een goed huwelijk.

Behoorlijk veel gitaren in het programma dit jaar (met name de maandag) maar de kaartverkoop valt tegen.

Zou het juist een interessante en slimme zet vinden volgend jaar wat meer in te zetten op pop en hiphop. Headliners als Kendrick Lamar, Eminem, Post Malone, Ariane Grande, 21 Pilots en Beyonce en Jay-Z bijvoorbeeld. Met daaronder het gebruikelijke mengelmoesje van genres als dagprogramma. Dan zijn ze zo door hun kaarten heen.

Neemt niet weg dat dat idd een dikke top 5 is. Hoop prachtige optredens op PP geweest in al die mooie jaren!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken