Indiaantje89 wrote:
roluf wrote:
Dat Armin die naam heeft, heeft hij alleen maar aan zich zelf te danken. Als ik een kaartje koop voor Armin op Ibiza draait hij 2,5 trance nummer. En de rest is lompe stamp muziek waarbij hij 80 % van de tijd met zijn handen in de lucht staat. USB stick erin en daarna op play en pauze drukken en ik 50 eu voor een kaartje betalen. Nou ik ben echt wel een liefhebber van elektronische muziek maar als ik moet kiezen tussen Tool en Armin, doe maar een gokje waar ik voor kies.
Ach de USB cliché die nergens op gebaseerd is. Hij speelt gewoon live als het niet contractueel vast staat. Armin heeft jaren lang vinyl gedraaid en doet dat soms nog. Die mixed menig dj onder tafel die jij wss zo geweldig vind. Maar goed wat is dan wel een goede dj volgens jou?
Ik wil best wel geloven dat de man (heel) goed kan mixen. Ik hoor dat je er meer vanaf weet dan ik en dat hij een heel goede artiest is. Maar het gaat natuurlijk over wat hij op Pinkpop doet. Het kan goed zijn dat de gitarist van Kensington een meester is met de gitaar, maar daar heb ik weinig aan wanneer die op het podium het muzikale equivalent van laxeermiddel staan te wezen. Van Armin verwacht helaas ik een grote, holle DJ show met vuurwerk, pyro en confetti op z’n Tomorrowlands. Met Blah Blah Blah, dat Kensington nummer en andere oorkwellingen in de mix.
Volg je trouwens wel wat het ‘Cure probleem’ betreft. Denk niet dat er veel stoorzenders gaan zijn tijdens hun set. Het grootste stuk van het Armin publiek gaat bestaan uit Cure (en Lenny) fans die nieuwschierig zijn in Van Buuren en een kleiner gedeelte combi kopers. Alleen jammer dat Van Buuren er voor zorgt dat The Cure 3 kwartier in het daglicht moet spelen. Toch een beetje raar voor een band als deze. Maar goed: daarna staan ze nog een anderhalf uur in het donker.