Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

hmm, ik heb getwijfeld...
Maar ga toch naar Ezra, ik kan de leuke liedjes wel waarderen en ben zijn stem ook nog niet zat.
Ook lekker Shotgun mee zingen ;)

Lijkt er wel op, ook in de rondvraag van Festileaks op het tijdschema clash artikel, dat Lenny Kravitz meer mensen trekt dan Boef.
Is er hier op het forum iemand die naar Boef gaat.

ik vind sommige tracks nog best wel tof van hem om eerlijk te zijn. Maar goed.. niet om daarvoor Lenny Kravitz te laten schieten.

Haha persoonlijk zou ik misschien nog wel eerder bij Boef gaan kijken dan bij Lenny. Maar die laatste heb ik ook al zo vaak gezien.

hmm, ik heb getwijfeld…
Maar ga toch naar Ezra, ik kan de leuke liedjes wel waarderen en ben zijn stem ook nog niet zat.
Ook lekker Shotgun mee zingen
1f609.svg

Lijkt er wel op, ook in de rondvraag van Festileaks op het tijdschema clash artikel, dat Lenny Kravitz meer mensen trekt dan Boef.
Lijkt me logisch.
Je verkiest toch ook geen lauwe Heineken boven een frisse Duvel?

DennisvdBr wrote:
hmm, ik heb getwijfeld…
Ook lekker Shotgun mee zingen
1f609.svg

Lijkt me logisch.
Je verkiest toch ook geen lauwe Heineken boven een frisse Duvel?

Lenny een frisse Duvel noemen is ook wat overdreven. Live is die heel hit or miss.

Hallo forumtoppers,

Ik ben voor jongerenkrant 7Days (www.sevendays.nl) op zoek naar een jonge Pinkpopganger van tussen de 12 en 17 jaar. We zijn namelijk bezig met een groot verhaal over het festival vanwege Pinkpops vijftigste verjaardag en willen daarvoor graag een jong iemand spreken over hoe hij/zij aankijkt tegen het festival. Valt hier op het forum iemand binnen die categorie of ken je iemand? Mail me dan gerust even op [email protected] of stuur hier een berichtje.

Alvast bedankt!

Dit jaar niet naar Pinkpop, maar dit zou mijn spoorboekje zijn:

Zaterdag:
13:30 – 14:15 Mt. Atlas
15:00 – 16:00 Golden Earring (evt Yungblud)
17:00 – 18:00 Cage the Elephant
18:00 – 19:00 Anouk
19:00 – 20:00 Halestorm
22:30 – 0:00 Mumford and Sons

Zondag
13:45 – 14:45 White lies
14:45 – 15:45 The Kooks
15:45 – 16:45 Rowen Hezé
16:45 – 17:45 Krezip of Barns Courtney
18:45 – 20:00 Lenny Kravitz
20:00 – 21:00 Mark Ronson
21:15 – 22:30 The Cure
0:00 - 1:30 Armin van Buuren (behalve als we bij the Cure al eerder zijn afgehaakt)

Maandag
14:20 – 15:20 Bring me the horizon
16:20 – 17:20 Tenacious D
17:20 – 18:20 Slash
18:20 – 19:20 Dropkick Murphys
21:20 -23:35 Fleetwood Mac

Conclusie: voor mij is het programma best ok, maar weinig echte must-sees. En de headliners zijn voor mij ook niet echt boeiend.

Indiaantje89 wrote:
ik vind sommige tracks nog best wel tof van hem om eerlijk te zijn. Maar goed.. niet om daarvoor Lenny Kravitz te laten schieten.

Haha persoonlijk zou ik misschien nog wel eerder bij Boef gaan kijken dan bij Lenny. Maar die laatste heb ik ook al zo vaak gezien.

Dat kan ik me eigenlijk best wel voorstellen. Ik heb Lenny Kravitz nog nooit live gezien, dus ik denk dat ik van die kans dan wel even gebruik wil maken. Als ik hem als één of twee keer eerder had gezien, zou ik Boef wellicht eens een kansje geven.

Helaas voor mij geen Pinkpop dit jaar, vorige week Mumford & Sons al gezien in de Ziggodome (bijzonder sterk optreden!) en daarnaast zijn The Cure, Armin en Fleetwood Mac niet echt mijn ding. Dat betekent niet dat ik geen spoorboekje heb... Zaterdag 8-6 : Navarone, Vandenberg's Moonkings, Bløf, Gavin James, Milow/Kraantje Pappie (ligt aan 't vrouwke), Lenny Kravitz (2 uur optreden). Zondag 9-6 : Van Dik Hout, Miss Montreal, Bowie Collective, Paul Carrack, Midge Ure / Rumours, Little Steven and the diciples of soul (!), Golden Earring en Keane. Inderdaad, het Hello Festival in Emmen. (Beetje vreemde naam, maar wel een leuke line-up) Daarna een weekje Gerlos, einde vakantiegeld. 20-6, Phil Collins Goffertpark, 23-6 Ed Sheeran Hockenheim, 5-6 Juli Breda Live, 7-7 Live op paleis Soestdijk, 11-8 Pink op 't Malieveld, einde vakantiegeld en salaris. Ik hoop volgend jaar weer erbij te zijn in Landgraaf maar wens iedereen voor nu alvast een geweldig festivalseizoen, mooi weer en heel veel bier toe!

...
Ik hoop volgend jaar weer erbij te zijn in Landgraaf maar wens iedereen voor nu alvast een geweldig festivalseizoen, mooi weer en heel veel bier toe!
Veel plezier op Hello.
en bedankt, zal vast een mooi festival seizoen worden!

dat weer, dat gaan we in de gaten moeten houden langzaam.

Hierbij ook mijn spoorboekje. Het zal een hoop heen en week lopen. Dikgedrukt is mustsee.

Zaterdag:

13:30 – 14:15 Mt. Atlas
15:00 – 16:00 Golden Earring of Yungblud (ik gok op de laatste GE al vaker gezien)
16:00 – 17:00 George Ezra
17:00 – 18:00 Cage the Elephant
18:00 – 19:00 Anouk
19:00 – 20:00 Halestorm
21:15 – 22:15 San Holo of Elbow (waarschijnlijk het eerste maar ik kijk even het moment af)
22:30 – 0:00 Mumford and Sons

Zondag

12:45 - 13:45 Kraantje Pappie
13:45 – 14:45 Blood Red Shoes of White Lies (waarschijnlijk de eerste, valt het tegen ga ik naar WL)
14:45 – 15:45 The Kooks
15:45 – 16:45 Rowen Hezé
16:45 – 17:45 Krezip
17:45 - 18:45 Miles Kane of J Balvin (waarschijnlijk het eerste, behalve als ik me soepel in de heupen voel :-P)
18:45 – 20:00 Lenny Kravitz
20:00 – 21:00 Die Antwoord
21:15 – 23:30 The Cure
00:00 - 01:30 Armin van Buuren

Maandag

12:45 – 13:30 The Bosshoss
13:30 – 14:20 Coldrain
14:20 – 15:20 Bring me the Horizon
15:20 - 16:20 The 1975 (tegen het einde richting de IBA-Stage voor een mooi plekje)
16:20 - 17:20 Tenacious D
17:20 – 18:20 Slash
18:20 – 19:20 Dropkick Murphys
19:20 – 20:20 Bastille
20:20 - 21:20 Major Lazer
21:30 -23:35 Fleetwood Mac

Verder ga ik nog kijken bij de campingtainment en dan vooral de Dirty Daddies. Wat een feest is dat!!!

Ik heb niet heel veel "echte" clashes, maar wel veel acts die ik graag wil zien die vlak na elkaar spelen. Ik sta graag goed en wel in het publiek en het liefst zo ver mogelijk vooraan en dat is dan redelijk moeilijk. Vooral zaterdag wordt rennen voor mij. Dikgedrukt is waar ik echt vooraan wil staan, wat dus betekent dat ik bij andere acts wat eerder weg zal gaan. Hierbij mijn spoorboekje:

Zaterdag
14.15 - 15.00 Bazart
15.00 - 16.00 Yungblud
16.00 - 17.00 George Ezra
17.00 - 18.00 Cage the Elephant
18.00 - 19.00 Anouk
21.15 - 22.15 Elbow
22.30 - 00.00 Mumford & Sons - hiervoor ga ik echt al veel eerder weg bij Elbow want groot M&S fan, Ziggo Dome show was ook heel gaaf!

Zondag
13.00 - 13.45 Kraantje Pappie
13.45 - 14.45 White Lies - snap de negativiteit van mensen hier rond deze band echt niet, is echt een van mijn must see's ookal heb ik ze al heel vaak gezien!
14.45 - 15.45 The Kooks
15.45 - 16.45 Rowwen Heze
16.45 - 17.45 Krezip
20.00 - 21.00 Mark Ronson

Maandag
12.45 - 13.30 Indian Askin
13.30 - 14.20 Jett Rebel
15.20 - 16.30 The 1975
19.20 - 20.20 Bastille
20.20 - 21.20 Major Lazer

Ik ga me wel vermaken iig!

Op maandag wel denk ik. Ik heb niks met Fleetwood Mac en mijn vriendin en ik worden door het thuisfront opgehaald, dus prima mogelijkheid om het tentje af te breken en te gaan. Op zondag sta ik gewoon ergens achterin het veld met wat te drinken en een loempia, of we gaan al eerder naar de camping voor t feestje daar; ook The Cure vind ik niet zo interessant :)

Ieder zijn mening hoor...

Maar waarom zou je naar Pinkpop gaan als je de 2 grote headliners niet meepakt? Dan zijn er genoeg andere goedkopere alternatieven waar je die andere acts kan zien?

Omdat ik 18 acts ga zien die ik wel heel leuk vind en omdat ik graag naar Pinkpop ga haha. Ik heb 3 leuke dagen op de planning staan en dat er 2 headliners zijn die me niet zo veel interesseren maakt me weinig uit. Heb t natuurlijk ook liever dat ik alle headliners gaaf vind, maar dat is mij nog nooit gebeurd.

Ik pak trouwens ook Armin van Buuren mee, die was ik nog vergeten.

Omdat ik 18 acts ga zien die ik wel heel leuk vind en omdat ik graag naar Pinkpop ga haha. Ik heb 3 leuke dagen op de planning staan en dat er 2 headliners zijn die me niet zo veel interesseren maakt me weinig uit. Heb t natuurlijk ook liever dat ik alle headliners gaaf vind, maar dat is mij nog nooit gebeurd.

Maar als je Van Buuren meepakt, dan ook automatisch The Cure lijkt me. Tenzij je op dat moment 2 uur en een kwart op de parking gaat staan met je vingers in de oren.

Ik zei ook: "op zondag sta ik gewoon ergens achterin het veld met wat te drinken en een loempia"

lau24 wrote:

Maar als je Van Buuren meepakt, dan ook automatisch The Cure lijkt me. Tenzij je op dat moment 2 uur en een kwart op de parking gaat staan met je vingers in de oren.

Haha, huh. Ik zie het nu pas, maar het reguliere programma op die dag is om 21:00 klaar. Dan een kwartier niks, dan speelt The Cure, dan een half uur niks, en dan komt Armin van Buren nog. Wat is dat voor rare programmering, waarom speelt die dan niet tijdens The Cure op stage 4? Dat er vroeger bij de headliners niks anders te doen was op Pinkpop kon ik nog begrijpen omdat ze tegelijk de dag afsloten (nu nog steeds op die andere twee dagen trouwens), dan kon je dus gewoon eerder naar huis/tent als je daar geen zin meer in had, maar dit ziet er wel raar uit op de tijdtabel.

Users who are viewing this thread