Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Coldrain is inderdaad een opvallende goede naam hiertussen. Had eerder Papa Roach verwacht in het hardrock nu/metal genre
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Nou nou. Dit is niet heel verkeerd. Dropkick Murphys, Slash, Tenacious D, Coldrain, bring me the Horizon, Fleetwood mac, The Pretenders. En de beste foute Duitse act die je maar kan boeken The Boss Hoss. Wil daar zelfs miskleunen als Bastille voor door de vingers zien.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Waar is de grotere naam voor maandag dan idd. Sowieso geen echte spectaculaire namen in de gehele line up vind ik. Vorig jaar was veel beter.....
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
De gehele line-up

Zaterdag:
Mainstage: Bazart – George Ezra – Anouk – Jamiroquai – Mumford & Sons
Parkstad: SYML – Golden Earring – Cage the Elephant – Jacob Banks – Elbow
Brightlands : Mt. Atlas – Yungblud – Davina Michelle – Halestorm – San Holo
Stage 4: Grace Carter – Badflower – Hippo Campus – Leafs – Jacin Trill
Garden of love: Soham DE

Zondag:
MainStage: Kraantje Pappie – The Kooks – Krezip – Lenny Kravitz – the Cure – Armin van Buuren
Parkstad: White Lies – Rowwen Heze – J Balvin – Die Antwoord
Brightlands: Blood Red Shoes – Jack Savoretti – Miles Kane – Mark Ronson
Stage 4: Au/ra – Confidence man – Barns Courtney – Izzi Bizu
Garden of love: Nana Adjoa (solo)

Maandag:
MainStage: Jett Rebel - the 1975 - Slash & Miles Kennedy - Bastille - Fleetwood Mac
Parkstad: the Boss Hoss - Bring me the horizon - Tenacious D - Dropkick Murphy's - Major Lazer
Bright lands: Indian Askin - Sam Fender - the Pretenders - First Aid Kit - Michael Kiwanuka
Stage 4: Coldrain - Coely - Playe Royale - The marcus King band
Garden of love: David Keenan
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Oasiss wrote:
Zo nog even kijken welke naam groter zou zijn dan Fleetwood, gaat me toch niet gebeuren dat ik niks te zaniken heb..

Begin maar met zaniken

Natuurlijk weer gezwets van Jan Smeets, niet anders gewend. Maar ook de maandag valt mij mee! Mijn verwachtingen konden misschien niet lager zijn, dus dan valt het per definitie mee, maar ik vind het zeker niet slecht.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Welke maandagnaam was nou groter dan Fleetwood Mac?

Slash featuring Myles Kennedy & the Conspirators vind ik wel een hele grote naam op het affiche.
Maar liefst 41 letters !
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Dit is echt niet slecht. Tuurlijk kun je kritiek puntjes noemen. En missen er hier en daar wat namen. Maar dit is gewoon een heel degelijke line up. Met als grote verassing Jamiroquai
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445
Ik vind behalve FM de headliners niet heel spannend voor je 50e editie. En waarom vandaag the cure bekend maken?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Maandag:
MainStage: Jett Rebel – the 1975 – Slash & Miles Kennedy – Bastille – Fleetwood Mac

Hier stonden afgelopen jaren Blof, Sanne Hans, Lil' Kleine. Dan is dit toch een uitstekend gevulde main stage? Wat je er verder ook persoonlijk van vindt.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Er zijn weinig echt grote uitschieters, maar daarentegen wel erg veel grote/middelgrote namen met relatief lage plekken. The 1975 en Bring me the horizon als 2e band op hun podium, George Ezra vroeg op de dag. Zowel Lenny, Armin als The Cure achter elkaar. Daar hebben ze wel echt goed werk mee geleverd. Erg weinig goedkope Nederlandse opvulmeuk op te hoge plekken. Een Kraantje Pappie als mainstage opener kan ik nog overzien bijvoorbeeld.

Al met al mijn complimenten. Het is niet de line-up waar ik tegenwoordig nog erg warm van wordt maar veruit de beste sinds de top editie 2014.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Niet mijn ding, maar niet verkeerd voor Pinkpop dit jaar. Ook niet top. (allemaal mijn mening) Als Slash, Lenny, Jamiroquai, Krezip, Kiwanuka, White lies, Fleetwood Mac (Ik weet dat dit niet echt reeël is) op dezelfde dag gepland stonden had ik een dagkaart overwogen. Offtopic ben ik wel benieuwd hoe de reactie op een line up als deze op het Werchter forum was geweest, gezien de hoeveelheid kritiek die er daar (wel terecht) was. In ieder geval, veel succes met kaartjes bemachtigen en veel plezier voor degenen die gaan!
 

Jerry666

Campingartiest
18 okt 2016
84
0
persoonlijk vind ik dit een heel matige line up
veel middle-off-the-road bands
Geen absolute toppers
heel weinig rock/hardrock/metal/punk (dus gitaren)
gewoon een gemiddeld festival geworden

ik ga definitief niet dit jaar, jammer
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Stukken beter dan ik ooit verwacht had. Vooral the Cure is natuurlijk een hele mooie boeking. Wat dat betreft hebben PP en Mojo het goed gedaan. Maar vind de line up nog steeds een raar samengeraapt zooitje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken