Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Betwijfel of 30STM komt. Maar wordt sowieso geen headliner. Misschien slaan ze NL ook wel een keertje over omdat de Ziggo Dome idd lange na niet uitverkocht was
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Ik hoop nog op Herbert Grönemeier net als in 2012 op Pinkpop (zou hij tussen zijn arena-tour en openair-tour voor een try-out naar Landgraaf komen ondanks zijn optreden 1-4 Amsterdam? https://tumult.groenemeyer.de/#section-idx-15, maar wellicht komt hij eerder samen met Chris Martin (Los Unidadis of Coldplay) naar Global Citizen Festival dat dit jaar in Nederland (open-air) zal plaatsvinden
 

Bram1617899561

Playlistbediener
10 nov 2016
27
0
Iemand trouwens enig idee wanneer we ongeveer de actie voor de perspresentatie kunnen verwachten? Wil daar ook dit jaar graag weer naartoe, maar het duurt voor mijn gevoel erg lang dat de prijsvraag online komt.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Iemand trouwens enig idee wanneer we ongeveer de actie voor de perspresentatie kunnen verwachten? Wil daar ook dit jaar graag weer naartoe, maar het duurt voor mijn gevoel erg lang dat de prijsvraag online komt.

Zal wel eind februari worden denk ik.

Begin toch het vermoeden te krijgen dat Ed Sheeran de headliner voor zondag gaat worden...
Top headliners voor Firenze Rocks trouwens, hadden er van mij wel meer naar Landgraaf mogen komen..
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Begin toch het vermoeden te krijgen dat Ed Sheeran de headliner voor zondag gaat worden…
Top headliners voor Firenze Rocks trouwens, hadden er van mij wel meer naar Landgraaf mogen komen..[/quote]

Waarrrr baseer je dat op ? :)
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Eddie Vedder op Firenze Rocks. Glen Hansard ook (op diezelfde dag). Schrijf Eddie & Glen maar op voor Pinkpop, niet? Hoewel... Eddie kennende zal-ie met eigen shows naar NL komen (met Glen als voorprogramma).

Ik begin toch ineens ook te geloven in Ed Sheeran als headliner...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Ed Sheeran geen optreden in Nederland. En 8, 9 en 10 juni niks op de planning.
1+1= een potlood pakken en noteren voor 9 juni.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Die headliner van Firenze Rocks is dus Eddie Vedder. Ik snap de hints niet zo goed, maar bon. Is Vedder niet iets té niche voor een doorsnee Pinkpopper, of heb ik dat verkeerd voor?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Eddie Vedder op Firenze Rocks. Glen Hansard ook (op diezelfde dag). Schrijf Eddie & Glen maar op voor Pinkpop, niet? Hoewel… Eddie kennende zal-ie met eigen shows naar NL komen (met Glen als voorprogramma).

Ik begin toch ineens ook te geloven in Ed Sheeran als headliner…
hmm, Eddie Vedder, die zie ik niet Pinkpop headlinen...
(Ik snap de hints ook niet)

Blijft een mysterie die zondag headliner van Pinkpop.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Dat waren ook geen hints. Dat waren gewoon "ludieke" vragen die de mensheid zich stelt, en ze plaatsen het mysterie rond de headliner op hetzelfde niveau.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Eddie Vedder als headliner op pinkpop het jaar nadat Pearl Jam er heeft gestaan? Lijkt me stug. Ik zou hem sws eerder als sub zien dan als headliner.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Is Vedder niet iets té niche voor een doorsnee Pinkpopper, of heb ik dat verkeerd voor?

Toen Pearl Jam werd aangekondigd haalde dat de NOS, denk niet dat Eddie Vedder een nichestatus heeft in Nederland. De man verkocht solo drie keer de AFAS uit, voor €100,- per kaartje.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
925
Eddie Vedder op Firenze Rocks. Glen Hansard ook (op diezelfde dag). Schrijf Eddie & Glen maar op voor Pinkpop, niet? Hoewel… Eddie kennende zal-ie met eigen shows naar NL komen (met Glen als voorprogramma).

Eddie Vedder in de AFAS was by far een van de beste concerten die ik gezien heb. Toch zie ik hem ook niet een festival als Pinkpop headlinen, daar zit het "dagjespubliek" in Landgraaf niet helemaal op te wachten, vrees ik. Onterecht overigens. En voor minder als headliner zal hij ook niet komen, denk ik. Glen Hansard staat in maart/april al 3x in Nederland. Maar een hoge spot in de tent-stage zou hem zeker niet misstaan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Firenze Rocks toont naar mijn mening wel aan dat een goede line-up mogelijk is in deze periode. Keurige bovenkant van het affiche. Met Tool, Sheeran, Vedder en The Cure bedien je een breed publiek. En ook de subs zijn heel degelijk.

Wat dat betreft is er nog hoop voor Pinkpop, zou je zeggen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Firenze Rocks toont naar mijn mening wel aan dat een goede line-up mogelijk is in deze periode. Keurige bovenkant van het affiche. Met Tool, Sheeran, Vedder en The Cure bedien je een breed publiek. En ook de subs zijn heel degelijk.

Wat dat betreft is er nog hoop voor Pinkpop, zou je zeggen.

Volgens mij toont dit dat er idd in juni n goed programma met grote headliners te maken valt en dat pinkpop daar dus niet in slaat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken