Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Fleetwood Mac zonder Lindsey Buckingham is geen Fleetwood Mac, of ben ik de enige die zo denkt?

volledig met je eens Baas maar Mike Campell en Neil Finn zijn natuurlijk geen koekenbakkers. Als gitarist van Tom Petty and the Heartbrekers en zanger Crowded House lever je niet zo veel kwaliteit in. Wellicht spelen ze andere nummers dan de gebruikelijke setlist. Na 3 oktober weten daarvan meer als de tour van start gegaan is. Onlangs nog twee nummer gehoord op een Amerikaanse zender en het klonk meer dan redelijk.

Vergelijk het een beetje met Axel Rose die Brian Johnson verving bij ACDC. Iedereen veroordeelde dat en die Rose kon er niks van. Ben toen op Werchter geweest en hij was geweldig. Iedereen was aangenaam verrast en de setlist was ook veel langer dan normaal met eindelijk weer meer nummers van Bon Scott.

Nu wachten op 11 uur en benieuwd wat voor verrassingen er komen.

Ed Sheeran is grote kanshebber voor Pinkpop, hij geeft een optreden op 7 juni en op 11 juni in Spanje. Kan daar tussen in makkelijk op Pinkpop staan. verder volgens mij geen Nederlandse datum bekend gemaakt.

Geen Pinkpop tussen de tourdata van Ed Sheeran. Wel nog ruimte op die dagen... Buiten Sziget ook geen festivals...

Geen Pinkpop tussen de tourdata van Ed Sheeran. Wel nog ruimte op die dagen… Buiten Sziget ook geen festivals…
Firenze Rocks nog wel, al kun je dat niet echt een festival noemen. Staat gek genoeg ook nog niet op de lijst met tourdata op zijn site.

Rolo wrote:
Geen Pinkpop tussen de tourdata van Ed Sheeran. Wel nog ruimte op die dagen… Buiten Sziget ook geen festivals…

Firenze Rocks nog wel, al kun je dat niet echt een festival noemen. Staat gek genoeg ook nog niet op de lijst met tourdata op zijn site.
Nu inderdaad wel toegevoegd op de site.

Ben ik enige die denkt dat de kans dat Ed Sheeran op Pinkpop gaat optreden een stuk kleiner is geworden ? Ik denk eerder dat er ruimte in het schema zit om een extra concert in Spanje toe te voegen mocht het snel uitverkocht raken. Maar dat merken we volgende week snel genoeg als de kaartenverkoop van start is gegaan.

Kan zeker , 3 dagen tussen Barcelona en Madrid. Ze hoeven geen podium op te bouwen, dus als de podiumcrew van Barcelona naar Madrid gaat en de stagecrew even op en neer naar Landgraaf gaat is dat geen probleem. Dit jaar in de arena gestaan en volgend jaar gewoon Pinkpop. Deze kans laten ze niet liggen.

Wil niet zeggen dat ik daar blij van word. Leuke muziek, maar niets voor Pinkpop, of hij moet met een band komen. 2 uur naar een persoon met een gitaar kijken gaat mij snel vervelen.

Ik had hem eigenlijk wel al opgeschreven voor Pinkpop. Qua tijd en planning zou het zeker nog wel passen, maar ik vraag mij af of Pinkpop zo speciaal is dat Ed Sheeran deze nog uit zijn touragenda laat om vervolgens Pinkpop zelf de aankondiging te laten doen. Volgens mij is de man inmiddels zo gewild dat hij voor Pinkpop belangrijker is dan andersom.

Die gaat wel op Pinkpop spelen. Drie dagen vrij tijdens Pinkpop en genoeg ruimte om extra concert Barcelona kan makkelijk ervoor want daar zit 5 dagen tussen. Kan niet missen lijkt mij, dit is de pop-act van dit jaar.

Ongeacht smaak is dit een logische en goede boeking

En waarom denken we dat er nog concerten gaan bijkomen?
Mojo heeft dit jaar gezien dat hij met een enorme eenvoud de Arena kan uitverkopen, die laten de mogelijkheid om hem een jaar later op haar grootste festival te plaatsen echt niet schieten.

Ik denk dat vraag van Mattman (terecht m.i.) is waarom dit nu nog niet bekend zou zijn dan.

Sowieso (nog) geen benelux data, dat is wel vrij verdacht vind ik.

In 2014 had ie best wel een leuke spot op Pinkpop. Misschien is hem dat zo goed bevallen dat PP hem later mag presenteren. Inderdaad is Ed zo een grote vis. MOJO zal em echt niet laten passeren.

Ik zie het later presenteren van een aantal festivalshows niet als problematisch: eerst je eigen stadionshows en dat anderhalve festival dat meer wilt betalen om nu al met het nieuws naar buiten te komen, en dan later dit najaar nog een aantal festivalshows.

De kans op Kiss op Pinkpop schat ik vrij laag in. Denk eerder een eigen concert. GelreDome ofzo.

Verwacht ook niet dat Ed Sheeran tussen zijn optreden in Barcelona en Madrid nog naar Nederland zal komen. Het is niet uitgesloten, maar grote kans dat ie lekker in het zonnige Spanje blijft.

De kans op Kiss op Pinkpop schat ik vrij laag in. Denk eerder een eigen concert. GelreDome ofzo.

Verwacht ook niet dat Ed Sheeran tussen zijn optreden in Barcelona en Madrid nog naar Nederland zal komen. Het is niet uitgesloten, maar grote kans dat ie lekker in het zonnige Spanje blijft.

Ik dacht eigenlijk hetzelfde... Ik hoop stiekem ook hetzelfde :)

Users who are viewing this thread