Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Ik zie op t werchter forum U2 langskomen, die waren toch al afgeschreven voor n festivaltour ? Wat is waarheid.

Ik zie op t werchter forum U2 langskomen, die waren toch al afgeschreven voor n festivaltour ? Wat is waarheid.

Meer wens dan dat dat inderdaad zal gebeuren.

Nu Slash en ook Ghost zaal shows voor begin 2019 hebben staan, zou het mij niet verbazen dat ze festivals doen in de zomer. Beide nieuwe cd's te promoten. Mooi duo voor Pinkpop. Zie de Kooks overigens ook wel komen, na gecanceld optreden en met nieuwe cd

Ik pak vast een potlood voor Lenny Kravitz.
Nieuwe album is uit.
2 dagen voor Pinkpop optreden in België.

Mooie sub / second headliner als Pinkpop-Classic.

Ik geloof dus niet dat hij voor een dergelijke spot naar Landgraaf afreist, verwacht hem in de Ziggodome.

Stond 24 juni nog in Ziggo Dome, geef een festival wel een kans.
imo, een perfecte voor het jubileum op Pinkpop.

Duurt pinkpop 2019 3 of 4 dagen?

Dat staat nog niet vast. Wanneer de kans zich aan bied met een goede lineup en headliners voor 4 dagen gaan ze het misschien proberen. Ik verwacht echter dat het er gewoon weer 3 gaan worden.

Dat staat nog niet vast. Wanneer de kans zich aan bied met een goede lineup en headliners voor 4 dagen gaan ze het misschien proberen. Ik verwacht echter dat het er gewoon weer 3 gaan worden.

Gezien het ego van Jan en het extra geld denk ik voor 90% 4 dadagen

Afgelopen zaterdag was ik in het Gelredome bij Helene Fischer.

Ik snap dondersgoed dat die helemaal niks op Pinkpop te zoeken heeft, maar man man wat een wereldwijf is dat zeg. Die kan echt alles, en is ook nog eens moorddadig lekker. Mogen ze van mij gewoon boeken. Als Urbanus mag, dan mag Helene ook!

Er hebben namen gestaan die dubieuzer waren dan Helene Fischer. Zeker in Zuid-Limburg slaat het waarschijnlijk wel aan.

Ach... Met een slokje op "atemlos durch die nacht" mee schreeuwen...

leuk, maar Pinkpop lijkt me niet de plek ;)

vorige week dinsdag ,Jan Smeets op vliegveld Rotterdam gezien, hij zag er erg vermoeid uit, hoop dat hij van zijn vakantie heeft genoten!

The Cure bevestigd voor Firenze Rocks. Potlood erbij voor Pinkpop of gaan ze naar BKS..?
Ik durf de gok niet bij Pinkpop te leggen...

Onderbuikgevoel dat BKS deze mooie headliner heeft.

Morgen zullen we weten of Ed Sheeran op Pinkpop staat. Dan word zijn Europese tour voor 2019 bekend gemaakt.
Lijkt me sterk dat als een artiest een hele tour bekend maakt een enkel festival nog buiten zal blijven. Dus we zien 't morgen!

Dus vandaag 11:00 alert zijn.
Ik verwacht inderdaad niet dat Ed Sheeran dan enekele festivals niet bekend gaat maken, als hij zijn tour aankondigt.
Had eigenlijk wel ergens een gelekt lijstje verwacht, maar houdt hij goed geheim. Alleen Sziget lijkt dan een zekerheid.

Zo maar even een golden oldie dag op de maandag, het is immers 50 jarig bestaan.

Voor de maandag Fleetwood Mac als hoofdact en Rod Steward ervoor. Rod is 9, 10 en 11 juni vrij tijdens zijn korte tour door Engeland. Ze zouden samen ook niet misstaan op Glastonbury.

Ed Sheeran dag er voor en als rockact Metallica op de zaterdag.

Lijkt mij een aardige afwisselende main line-up.

Users who are viewing this thread