Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Krezip. Hahaha.
Niets mis mee toch?

Uiteraard waren ze destijds misplaatst als vervanger. Maar ik vind de muziek van Krezip wel een pak beter dan Lil Kleine, Kensington, Ronnie Flex, Miss Montreal, Gers Pardoel, Maan en dat soort misboekingen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Niets mis mee is inderdaad het beste wat ik erover kan zeggen. Redelijk oninteressant groepje en een beetje een running joke op het forum toch? (Naast Marco en Kensington)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Niets mis mee is inderdaad het beste wat ik erover kan zeggen. Redelijk oninteressant groepje en een beetje een running joke op het forum toch? (Naast Marco en Kensington)
Niet alleen hier, volgens mij is Krezip gewoon de Pinkpop running gag.

Zou ze nog best eens willen zien (was helaas voor mijn tijd dat ik naar dit "soort" festivals ging.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Er is ook niks mis mee, hoor. Het is alleen wel tekenend voor zo’n jubileumeditie, waarin er namen als Lenny Kravitz etc. langskomen. Het is voor mij totaal oninteressant, maar slecht is het (voor pinkpop begrippen) niet. Ik wacht geduldig af of namen als bijvoorbeeld Jungle nog langskomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Er is ook niks mis mee, hoor. Het is alleen wel tekenend voor zo’n jubileumeditie, waarin er namen als Lenny Kravitz etc. langskomen. Het is voor mij totaal oninteressant, maar slecht is het (voor pinkpop begrippen) niet. Ik wacht geduldig af of namen als bijvoorbeeld Jungle nog langskomen.

Dat is het probleem vaak een beetje. Pinkpop mag toch ook eens de namen ontstijgen die goed zijn 'voor Pinkpop begrippen' of dingen waar 'niks mis mee is'.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Krezip is toch helemaal niet bevestigd? Staat nergens wat over.

Krezip is een running gag. Net zoals Kensington als headliner en de discussie over "goede" muziek.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Krezip is toch helemaal niet bevestigd? Staat nergens wat over.

Krezip is een running gag. Net zoals Kensington als headliner en de discussie over “goede” muziek.

Dat, en jouw smakeloze avatars, definiëren voor mij wel zo ongeveer het Pinkpop topic
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
50 paginas kensington, nu toch ook geen 50 paginas krezip.
Nee, alle gekheid op n stokje; Als er 1 Nederlandse band moet worden geboekt dan is het Within Temptation wel !
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
via vrienden uit de VS wordt het steeds duidelijker dat Van Halen in de originele bezetting bij elkaar komt in 2019. Een optreden in het Yankee Stadium NY is nog niet bevestigd maar zal niet lang meer duren. Coachella wordt ook al genoemd. Zou wat zijn zeg als ze exclusief op Pinkpop komen volgend jaar. Zet de wekker alvast....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Dat, en jouw smakeloze avatars, definiëren voor mij wel zo ongeveer het Pinkpop topic

Dank u, ik ontvang graag de kudo's hiervoor. Verstand komt met de jaren Dr. Hannibal. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Blijf hopen op Eminem.

Offtopic: Bcmrmaybe, is die Trump avatar nou echt nodig steeds? Mensen komen hier voor hun plezier, niet om steeds misselijk of aan die mafkees herinnert te worden....
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Offtopic: Bcmrmaybe, is die Trump avatar nou echt nodig steeds? Mensen komen hier voor hun plezier, niet om steeds misselijk of aan die mafkees herinnert te worden….

Zoiets zou ik met een Jesse Klaver of Pechtold ava hebben. Dan nog zou me die ava niet boeien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken