Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
wegens 40e editie
jammer dat je meteen de mist in gaat in je eerste zin...

Zuid:
TOOL – Smashing Pumpkins – Fleedwood Mac
Noord:
Eminem – Mumford & Sons – Slipknot
Tent:
Dance act – Dance act – Dance act
TOOL, Smashing Pumpkins en Slipknot zijn in principe al uitgesloten om te komen.
Mumford zal op zaterdag staan en Fleetwood op maandag, zal niet dezelfde dag zijn.

Heb je meteen grotere capaciteit. Maargoed ik heb weer veels te hoge verwachtingen merk ik.
Ik denk niet dat er veel geschoven zal worden. Meer ruimte bij IBA stage zou wel fijn zijn, zeker bij de populaire acts einde dag. Idd hoge verwachting.
Ik zou voor 2 grote (stadion/wereld) acts op Zuid gaan, 2 iets kleiner (Ziggo/AFAS) acts op Noord. En de tenten afsluiten door populaire nieuwkomers (O13, Parasiso, Tivoli)...

Leuke poging wel, volgende keer iets feitelijke informatie correct hebben en je maakte het zelfs voor mij geloofwaardig ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Waarom zijn TOOL en de Pumpkins uitgesloten?
Van de vier acts die zijn aangekondigd voor Pinkpop staan er twee al in andere zalen in Nederland.... dus alles daarin is mogelijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Waarom blijft iedereen zijn caps lock hier hangen als het over Tool gaat? ?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Waarom blijft iedereen zijn caps lock hier hangen als het over Tool gaat?
1f609.svg

WEET IK VEEL
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
Waarom blijft iedereen zijn caps lock hier hangen als het over Tool gaat?
1f609.svg

Ja dat heb ik ook nooit begrepen hierzo. Als je het strict neemt en hun logo volgt moet het zelfs tool zijn, helemaal zonder hoofdletters...
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
ik lach e iedere keer weer kapot om dit forum.
dat mensen gewoon nog serieus gaan reageren op posts van sommige mensen.

accepeer nou gewoon dat pinkpop 2019 het lachertje van het festivaleizoen gaat worden

fijne feestdagen allemaal, ergens tot in 2019.
hopelijk met beter nieuws!
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
40e editie heeft kennelijk indruk gemaakt op me. Ruis verder.
Wilde moeilijk doordringen dat het al 50e editie is. Lijkt geen 10 jaar geleden dat ik van Bruce en Placebo heb genoten. Placebo was echt onverwacht goed optreden. Hoe kan dat nou 10 jaar zijn? Voelt als '3 jaar terug'.

Ik had de namen lekker lui gewoon van RAR over genomen. Wel ff tourdates gecheckt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
ik lach e iedere keer weer kapot om dit forum.
dat mensen gewoon nog serieus gaan reageren op posts van sommige mensen.

accepeer nou gewoon dat pinkpop 2019 het lachertje van het festivaleizoen gaat worden

fijne feestdagen allemaal, ergens tot in 2019.
hopelijk met beter nieuws!

Das ook een beetje overdreven. Het word matig tot hoogstens oke waarschijnlijk (en voor het mainstream publiek goed tot geweldig) maar vanwege het jubileum verkoopt het sowieso wel uit. En dat is het enige wat er voor Mojo en Pinkpop toe doet.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
707
Das ook een beetje overdreven. Het word matig tot hoogstens oke waarschijnlijk (en voor het mainstream publiek goed tot geweldig) maar vanwege het jubileum verkoopt het sowieso wel uit. En dat is het enige wat er voor Mojo en Pinkpop toe doet.

Ik zou de impact van dat jubileum ook niet overschatten. De enige mensen die daar echt veel om geven zijn de die-hard Pinkpopfans, a.k.a. de mensen die elk jaar blind een ticket kopen. Maar de meerderheid van de bezoekers kijkt toch echt wel naar de lineup, en tenzij ze voor zo'n jubileum uitpakken met enkele uitzonderlijke knallers gaat die 50e editie niet meer betekenen dan de 49e of de 51e.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
mattman wrote:
Waarom blijft iedereen zijn caps lock hier hangen als het over Tool gaat?
1f609.svg


Ja dat heb ik ook nooit begrepen hierzo. Als je het strict neemt en hun logo volgt moet het zelfs tool zijn, helemaal zonder hoofdletters…
Mwa, hun logo verandert met ieder album/EP, dus daar is geen peil op te trekken...

SUXGOl0.jpg
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
ik lach e iedere keer weer kapot om dit forum.
dat mensen gewoon nog serieus gaan reageren op posts van sommige mensen.

accepeer nou gewoon dat pinkpop 2019 het lachertje van het festivaleizoen gaat worden

fijne feestdagen allemaal, ergens tot in 2019.
hopelijk met beter nieuws!
giphy.gif
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.696
6.881
@limboluus ik zie toch duidelijk dat het huidige logo met kleine letters is, en dat daarvoor ook. Maar goed, was een detail, veel bands gebruiken alleen maar hoofdletters in hun logo (Nirvana, Muse, etc) maar worden ook gewoon met 1 hoofdletter geschreven. Zoals gebruikelijk met eigennamen. Laten we dat bij Tool ook aanhouden...
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
@limboluus ik zie toch duidelijk dat het huidige logo met kleine letters is, en dat daarvoor ook. Maar goed, was een detail, veel bands gebruiken alleen maar hoofdletters in hun logo (Nirvana, Muse, etc) maar worden ook gewoon met 1 hoofdletter geschreven. Zoals gebruikelijk met eigennamen. Laten we dat bij Tool ook aanhouden…
Klopt, is maar een stylistisch dingetje (net zoals bv. dEUS of blessthefall) . Zou zomaar kunnen dat ze bij hun volgende album weer een nieuw logo met hoofdletters hebben.
 

PP

Nieuw lid
13 jun 2015
4
0
Ik ben niet nieuw hier, maar heb alleen nog vrijwel niets gepost.

Jan Smeets meldde vanmorgen dat dit de laatste Pinkpop met Pinksteren gaat worden. Dit vanwege de concurrentie in de VS. Hij zei dit in het lokale glazen huis in Geleen.

Volgens mij dekt hij zich al een beetje in voor de laatste headliner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.065
Ik ben niet nieuw hier, maar heb alleen nog vrijwel niets gepost.

Jan Smeets meldde vanmorgen dat dit de laatste Pinkpop met Pinksteren gaat worden. Dit vanwege de concurrentie in de VS. Hij zei dit in het lokale glazen huis in Geleen.

Volgens mij dekt hij zich al een beetje in voor de laatste headliner.

Pinksteren val in 2020 op 31 mei en in 2021 op 23 mei. Dan heb je inderdaad nog te maken met het feit dat veel nog niet op tour is door Europa.
Dus ik kan me dat wel voorstellen. Dat ze nu mogelijk nog een headliner missen heeft met die concurrentie in de VS niks te maken......
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Gezien de feestdagen en het ontbreken van het Glazen Huis verwacht ik niet veel nieuws de komende 2 weken. Ik zal het forum wel in de gaten houden maar ik verwacht niet echt wat dus aan alle forumleden alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Gezien de feestdagen en het ontbreken van het Glazen Huis verwacht ik niet veel nieuws de komende 2 weken. Ik zal het forum wel in de gaten houden maar ik verwacht niet echt wat dus aan alle forumleden alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
2e week januari verwacht ik wat activiteiten...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.440
Winnaar de Gouden Tip komt idd de tweede week van januari. Maart tijdens de perspresentatie zal de laatste headliner wel bekend worden, mits ze die voor die tijd gevonden hebben ;-) :p

Fijne feestdagen allemaal!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken