Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Hi,
Ik hoop op The Police.
Ik las hier een reactie dat The Police niet meer als headliner kan fungeren !

Laat mij niet lachen. Een van de meest succesvolle groepen aller tijden. Worden nog altijd (en dat zal zo blijven) grijs gedraaid op de radio.
Te veel in de zon gelegen ?
Kunnen ze wel, maar het is geen weekenddrager, dan moeten er 2 andere sterke headliners naast staan.

dirk1965 wrote:
Hi,
Ik hoop op The Police.
Ik las hier een reactie dat The Police niet meer als headliner kan fungeren !

Laat mij niet lachen. Een van de meest succesvolle groepen aller tijden. Worden nog altijd (en dat zal zo blijven) grijs gedraaid op de radio.
Te veel in de zon gelegen ?

Kunnen ze wel, maar het is geen weekenddrager, dan moeten er 2 andere sterke headliners naast staan.

The Police heeft bij de vorige reunie twee keer de Arena uitverkocht. Lijkt mij zeker wel een dragende headliner; maar het zal niet perse hetzelfde publiek trekken als het publiek bij een Bruno Mars of Foo Fighters...

Van zulke uitspraken sta ik nog steeds te kijken. Een The Police reunie op een dag gaat gewoon uitverkopen, easy.

Rockbeer woont onder een steen blijkbaar.

En we weten allemaal wel wat ruckbeer uitvreet onder die steen :-)

Maar natuurlijk is het goede nieuws dat september er aan komt en dat betekend dat we de eerste duidelijke aankondigingen en geruchten tegemoet mogen zien. Graag ZSM.

Indiaantje89 wrote:

Van zulke uitspraken sta ik nog steeds te kijken. Een The Police reunie op een dag gaat gewoon uitverkopen, easy.
Dat is ook weer 12 jaar geleden...

En een ArenA uitverkopen is nog altijd wat anders dan Pinkpop. Van mij mag het hoor... maar ik denk dat Pinkpop het toch echt op safe gaat spelen met een Coldplay of Metallica weer. En die dragen het festival gewoon meer dan een Sting & The Police verwacht ik. Ook een Bon Jovi zie ik niet snel meer gebeuren.

Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Er moeten vier dagen geprogrammeerd worden? Ik denk dat men bij Pinkpop best tevreden zal zijn met een kwartet headliners als The Police / Metallica / Coldplay / Lady Gaga (of Beyonce ofzo).

Uiteraard verkoopt The Police zijn dagkaarten wel uit. En ik denk dat de weekendkaarten met deze headliners ook wel zouden uitverkopen.

Ik heb het idee dat ze een zelfde effect gaan hebben als The Cure in 2012,. Al hadden ze toen met Anouk een matige sub.

maar Metallica in mei dus in Frankrijk volgens Zegut. Zou me niet verbazen dat ze weer Pinkpop doen. Persoonlijk mogen ze van mij een keertje naar Fortarock ofzo.

Ik heb het idee dat ze een zelfde effect gaan hebben als The Cure in 2012,. Al hadden ze toen met Anouk een matige sub.

maar Metallica in mei dus in Frankrijk volgens Zegut. Zou me niet verbazen dat ze weer Pinkpop doen. Persoonlijk mogen ze van mij een keertje naar Fortarock ofzo.

The Police is natuurlijk wel wat exclusiever dan The Cure, die met enige regelmaat wel te zien zijn.

Metallica op Fortarock? Dan zou het wel weer een XL-editie in de Goffert moeten zijn. Ik verwacht ze eerder op Pinkpop.

Indiaantje89 wrote:

The Police is natuurlijk wel wat exclusiever dan The Cure, die met enige regelmaat wel te zien zijn.

Metallica op Fortarock? Dan zou het wel weer een XL-editie in de Goffert moeten zijn. Ik verwacht ze eerder op Pinkpop.
Ik ben geen The Police kenner verder... maar doet Sting solo ook niet een zooi The Police werk? Want die is wel genoeg te zien natuurlijk.

Ik verwacht ook Pinkpop ja. Maar een los buiten concert (of Forta) zou ook weer eens wat anders zijn dan altijd maar weer op Pinkpop.

Ik ben geen The Police kenner verder… maar doet Sting solo ook niet een zooi The Police werk?

https://www.setlist.fm/setlist/sting-and-shaggy/2018/brouwersdam-renesse-netherlands-73ea064d.html

6 nummers van The Police Overigens best een leuk optreden

meest logische namen tot nu toe:
coldplay (Pop), metallica (Hard), the police (Oud), the cure (alternatieve)

Ik ben geen The Police kenner verder… maar doet Sting solo ook niet een zooi The Police werk?

https://www.setlist.fm/setlist/sting-and-shaggy/2018/brouwersdam-renesse-netherlands-73ea064d.html

6 nummers van The Police Overigens best een leuk optreden

Maar da's een setlist van die Sting en Shaggy tour. Tijdens normale Sting shows bestaat het grootste deel van de setlist uit Police nummers. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat die bij een reünie van The Police anders zouden klinken dan tijdens zijn solotours. Is een beetje een gevalletje zoals bij Oasis: iedereen heeft die nummers al vaak kunnen horen op festivals de laatste jaren, maar fans willen gevoelsmatig de complete band nog eens zien.

The Police heeft sowieso geweldige nummers gemaakt. Dus met Copeland en Summers of zonder: live altijd wel leuk om eens mee te pikken vind ik.

Maar da’s een setlist van die Sting en Shaggy tour. Tijdens normale Sting shows bestaat het grootste deel van de setlist uit Police nummers. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat die bij een reünie van The Police anders zouden klinken dan tijdens zijn solotours. Is een beetje een gevalletje zoals bij Oasis: iedereen heeft die nummers al vaak kunnen horen op festivals de laatste jaren, maar fans willen gevoelsmatig de complete band nog eens zien.

The Police heeft sowieso geweldige nummers gemaakt. Dus met Copeland en Summers of zonder: live altijd wel leuk om eens mee te pikken vind ik.

Ik was erbij in AFAS. 8 van de 23 nummers zijn Police nummers. Goed live en The Police zou ik wel erg cool vinden.

Wel ontzettend veel mensen die aan het praten waren tijdens de nummers. Ontzettend fucking Irritant

Er was toch ook nog sprake van een Dire Straits reünie? Of is die weer van de baan?

Volgens mij is daar nooit sprake van geweest. Marc Knopfler heeft daar geen zin in. Gezien het geld wat ie daar voor zou kunnen vangen moet ie er echt heel erg geen zin in hebben.

Users who are viewing this thread