Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Gister avond hoorde ik op RTL Boulevard een Primeur van William Rutten... Kiss gaat vanaf volgend jaar 3 jaar op afscheidstournee!! Misschien een optie voor Pinkpop 2019 8-O

Voor diegenen die nog hoopten op Aerosmith, ze zijn vanaf april 3 maanden in Las Vegas met een show. Daar kan dus definitief een streep door.

Voor diegenen die nog hoopten op Aerosmith, ze zijn vanaf april 3 maanden in Las Vegas met een show. Daar kan dus definitief een streep door.
Volgens mij is er een gat in de tour tussen 26 april en 19 juni. Maar de kans is behoorlijk klein idd...

Ze worden al een aantal jaar genoemd maar tot op heden zijn ze nog steeds niet in Europa geweest. Bon Jovi gaat in december naar Australië en voor volgend jaar zijn er weer eens geruchten dat ze naar Europa komen. Aangezien ze dit jaar na vele jaren ook Australië bezoeken zou het zomaar eens kunnen dat ze in 2019 eindelijk Europa bezoeken....
https://www.eatmytickets.com/en/artist/bon-jovi/

Ja, die naam zweeft al een tijd rond. Tour leek idd naar 2019 geschoven en ik denk wel dat er Europese festivals zijn waar Bon Jovi kan staan.

Vind overigens ook voor Pinkpop de geruchten rond Coldplay wel interessant. Lang geen festivals aangedaan.

Geruchten seizoen mag langzaam losbarsten!
Zou zomaar kunnen dat de eerste concrete (grote) naam volgende maand al rond gaat?...

Ja, die naam zweeft al een tijd rond. Tour leek idd naar 2019 geschoven en ik denk wel dat er Europese festivals zijn waar Bon Jovi kan staan.

Vind overigens ook voor Pinkpop de geruchten rond Coldplay wel interessant. Lang geen festivals aangedaan.

Geruchten seizoen mag langzaam losbarsten!
Zou zomaar kunnen dat de eerste concrete (grote) naam volgende maand al rond gaat?…

Is Bon Jovi niet een band die eerder voor een eigen stadiontour gaat?
Coldplay lijkt mij een stuk kansrijker. Volgend jaar is er weer een Glastonbury; zou voor beide festivals een logische headliner zijn.

Grote kans dat Coldplay in Nederland / België een eigen concert geeft. Maar als ze touren en Pinkpop of RW heeft nog een grote naam nodig, wie weet?

Met binnenkort nieuwe cd's aan te komen van Muse en Rammstein horen zij zeker tot de gegadigden voor PP volgend jaar. Verder zou ik zeker een Coldplay, Metallica of een Arctic Monkeys wel waarderen....

The Cure met eerste festivalaankondiging. Nog nooit live gezien dus van mij mogen ze. Denk alleen dat ook BKS ook wel in de running is.

The Cure en Coldplay. Ik teken al! Plus een popster en een lekkere rockband. Dan koop ik een kaartje ondanks Kensington en Bazzie

Hi,
Ik hoop op The Police.
Ik las hier een reactie dat The Police niet meer als headliner kan fungeren !

Laat mij niet lachen. Een van de meest succesvolle groepen aller tijden. Worden nog altijd (en dat zal zo blijven) grijs gedraaid op de radio.
Te veel in de zon gelegen ?

Coldplay als de pop naam teken ik gelijk voor. Heerlijke easy listening!

The Cure kon mij in 2012 totaal niet boeien. Als oldie naam heb ik genoeg andere favorieten. The Police klinkt al veel beter. Helemaal geweldig (en waarschijnlijk totaal onrealistisch) zou Led Zeppelin, Aerosmith, Dire Straits of Iron Maiden zijn. Queen of de Stones mag natuurlijk ook.

En die laatste dag/dagen dan graag aanvullen met Rock. Ik heb Muse en Rammstein voorbij zien komen. Dat zijn wat mij betreft prima namen!

Ik ben helemaal niet zo fan van Coldplay, dan zie ik 100x liever The Police komen.
The cure lijkt me ook wel tof, maar zie die toch eerder naar BKS of LL gaan :-)

Users who are viewing this thread