Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Mooi nieuws Processierups!!

Meestal pakt hij de Lokerse Feesten of Rock Werchter erbij tijdens een festival tour. Voor mij persoonlijk een topfavoriet om Noord podium opnieuw af te sluiten. In 2014 deed hij dat ook. Miste daardoor de Editors die main stonden daarvoor. Als sub voor Fleetwood Mac lijkt mij onwaarschijnlijk. Hij is groot fan van MaS dus wie weet.....

sigrid tourt met george ezra volgend jaar. en ze heeft dan een nieuw album dus die zie ik zomaar terugkeren eigenlijk.

Vuur gaat blijkbaar toch shows doen in 2019
Komt net een aankondiging voor een festival in augustus voorbij op Facebook

Anneke van Giersbergen ftw. Graag op Pinkpop

sigrid tourt met george ezra volgend jaar. en ze heeft dan een nieuw album dus die zie ik zomaar terugkeren eigenlijk.
Kans dat een Stage 4 act een jaar later terugkeert op Noord / IBA stage is wel aanwezig...
Al had Sigrid als afsluiter Stage 4 al een 'hoge' spot te pakken?

Paar dagen na Pinkpop in VS, Firefly lineup...

Doorstrepers??...

Sx4LJPecM1DZXVcaaN8dJH7OSWihLe91TjhvFSMa.jpeg

Paar dagen na Pinkpop in VS, Firefly lineup…

Doorstrepers??…

Sx4LJPecM1DZXVcaaN8dJH7OSWihLe91TjhvFSMa.jpeg
Ik zou er geen probleem mee hebben om die volledige poster door te moeten strepen. Misschien Courtney Barnett of Awolnation, maar de rest kan ik missen

Vanavond naar mijn nr 1 Gouden Tip, Damian Wilson.

Zal eens opletten of hij iets gaat mompelen over Pinkpop ;)

John Mayer heeft net bekend gemaakt dat hij in Maart en April tourt door Australië en Azië.. Hopelijk daarna Pinkpop?

Whitesnake 12 juni naar 013. Leek me toch ook wel een mooie naam. Hebben wat nummers die iedereen (onbewust) wel kent. En voor hun is het ook een jubileum, hun 40e. Leek me toch een mooi plaatje, maar nee, nog een band met zaalshow naar Nederland...

Whitesnake 12 juni naar 013. Leek me toch ook wel een mooie naam. Hebben wat nummers die iedereen (onbewust) wel kent. En voor hun is het ook een jubileum, hun 40e. Leek me toch een mooi plaatje, maar nee, nog een band met zaalshow naar Nederland…

Zoals ik enkele tientallen pagina's geleden al voorspelde gaat 013 weer een mooie zomer tegemoet. Oa Godsmack,, Alice in Chains en nu ook Whitesnake een plekje daar. Toch zonde dat die bands geen plekje meer vinden op Nederlandse festivals?

Users who are viewing this thread