Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Status Quo nog altijd geen NL datum.
Wel weer extra data bij de 2019 tour.
imo echt een Pinkpop-Classic voor het jubileum.
Zondag de 9de juni nog beschikbaar volgens het tourschema.

Maar, meer persoonlijke wens uiteraard.
Al zie ik ze wel een middagspot op Main of IBA pakken.

Heemstock wrote:

Chef wrote:
Tame Impala alternatief… Alleen op het pinkpop forum

Niet overdrijven. Ik denk dat niemand in mijn vriendengroep Tame Impala kent. En dat zijn de doorsnee radio luisteraars. Tame Impala is dus wel beetje alternatief. Het gros van hun nummers is namelijk niet echt radio geschikt.

Als je “The Less I Know the Better” of “Let it Happen” of “The Moment” niet kent heb je echt wel onder een steen geleefd hahahah. Werden constant op de radio gedraaid

Jij leest niet goed. Tuurlijk ken ik die nummers. Ik zei “het gros” van hun nummers, dus een deel van de nummers zijn radio vriendelijker, waaronder die drie hits die jij noemt. Verder krijgt Tame Impala niet veel airtime op de grote radiostations (af en toe op 3FM, maar dan houdt het wel op). Ondanks dat het in de festivalwereld een grote naam is. Kortom, zij neigen naar het alternatieve.

Verwacht die eigenlijk eerder op Bospop ?

DennisvdBr wrote:

Verwacht die eigenlijk eerder op Bospop ?
Bospop is later...

:P

Pjotrm1998 wrote:

Heemstock wrote:

Chef wrote:
Tame Impala alternatief… Alleen op het pinkpop forum

Niet overdrijven. Ik denk dat niemand in mijn vriendengroep Tame Impala kent. En dat zijn de doorsnee radio luisteraars. Tame Impala is dus wel beetje alternatief. Het gros van hun nummers is namelijk niet echt radio geschikt.

Als je “The Less I Know the Better” of “Let it Happen” of “The Moment” niet kent heb je echt wel onder een steen geleefd hahahah. Werden constant op de radio gedraaid

Jij leest niet goed. Tuurlijk ken ik die nummers. Ik zei “het gros” van hun nummers, dus een deel van de nummers zijn radio vriendelijker, waaronder die drie hits die jij noemt. Verder krijgt Tame Impala niet veel airtime op de grote radiostations (af en toe op 3FM, maar dan houdt het wel op). Ondanks dat het in de festivalwereld een grote naam is. Kortom, zij neigen naar het alternatieve.

Bij deze mijn excuses Heemstock

The Prodigy in de gaten houden. Gisteren ook toegevoegd op Deichbrand in Duitsland in juli.

Vind ik ook wel een act voor het jubileum, eerlijk gezegd…

The Prodigy doet het tegenwoordig voor niet minder dan een headliner positie. Vraag mij af of Pinkpop voor deze editie de gok zal wagen.

Roger Hodgson ( Supertramp) zit twee dagen daarvoor in Noorwegen. Kunnen we ook in de gaten houden. Anders zie ik hem naar Emmen gaan als sub voor Kravitz.

Kensington wint 3voor12 Song van het Jaar, met de beschrijving “een gigantische rockband met fantastische live optredens”. Schrijf ze maar op als headliner hoor jongens :wink:

The Prodigy doet het tegenwoordig voor niet minder dan een headliner positie. Vraag mij af of Pinkpop voor deze editie de gok zal wagen.
Fout. Volgend jaar staan ze op Sonic Temple in Amerika als sub. Afgelopen jaar Nova Rock stonden ze op de 2e rij. Dus ze zouden best Noord stage afsluiter kunnen zijn!

Kensington wint 3voor12 Song van het Jaar, met de beschrijving “een gigantische rockband met fantastische live optredens”. Schrijf ze maar op als headliner hoor jongens ?
Nee

bassie1978 wrote:

Fout. Volgend jaar staan ze op Sonic Temple in Amerika als sub. Afgelopen jaar Nova Rock stonden ze op de 2e rij. Dus ze zouden best Noord stage afsluiter kunnen zijn!
Volgens mij staan ze vrijwel nergens meer als headliners, toch? Kan makkelijk als sub Mainstage of IBA afsluiter. Eigenlijk zouden ze het goed doen NA een Mainstage headliner, zoals Garrix na Bieber.

Pim wrote:

bassie1978 wrote:

Volgens mij staan ze vrijwel nergens meer als headliners, toch? Kan makkelijk als sub Mainstage of IBA afsluiter. Eigenlijk zouden ze het goed doen NA een Mainstage headliner, zoals Garrix na Bieber.

The Prodigy na Mumford & Sons?

The Prodigy na Mumford & Sons?
Lijkt mij een mooie redding van de afsluiting van de dag. Heel anders qua stijl maar samen kunnen ze wel een dag uitverkopen in mijn ogen.

Winnaar Nu of Nooit:
Mt. Atlas opent Pinkpop 2019 op zaterdag 8 juni!

Dt70ppVW4AIpif_.jpg:large

Mooi detail, vrijdagavond speelde zanger en drummer ook nog album presentatie van The Ten Bells. De band waar ze in 2017 Pinkpop mee opende.
Goed bezig gasten! Ben trots op jullie, GeFeLiCiTeErD!!

The Ten Bells, Recession Youth en Sugar Plum Fairy in één? Het kan! Mt. Atlas smelt deze drie bands samen tot een ‘Parkstad All-Star’ team. Stoner, grunge en garage-rock in een trauma-verwekkende beerput van dood en verderf. Hoe dat precies klinkt? “Denk aan Queens of the Stone Age, System of a Down, Nirvana en een mand pas geboren puppies die in de fik staat.

Mt. Atlas is tevens woensdag 13 maart 2019 tijdens de Pinkpop Perspresentatie op het podium van Paradiso te zien.

I love the smell of burning puppies in the morning. Klinkt als een prima start van een popfestival!

Goedemorgen, weer een nieuwe week. Weet er iemand wat we deze week kunnen verwachten met aankondigingen?

Robert Plant staat op 15 juni op Bergenfest. Stond een paar jaar geleden nog op Pinkpop; lijkt mij een kanshebber voor dit jaar.

Users who are viewing this thread