Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Mooi begin van Pinkpop, een unieke afsluiter en mooie headliner. Hoop van harte voor jullie dat ze dit ook blijven volhouden!

Mooie boeking en leuk dat Neil Finn daarmee ook weer op Pinkpop staat.

Als FM maandag afsluit lijkt the Cure afgeschreven voor Pinkpop. Spelen 8 juni in Dublin en spelen tot dusverre niet twee dagen achter elkaar.

Fleetwood, mooi hoor! Ook meteen als afsluiter. Heel lekkere naam. ?

T. Roses wrote:
Ze sluiten de editie af op maandag 10 juni staat op de site van de limburger. Daar kun je het verhaal lezen. https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181105_00079570/fleetwood-mac-sluit-vijftigste-editie-van-pinkpop-af

En geen vermelding van een vierde dag, alee?! Hmm, dat zullen wel nog geheim houden voor de persconferentie zeker? ?
Laatste alinea... Laatste zin...
"Overigens is nog niet duidelijk of aan de vijftigste editie een extra vierde dag wordt toegevoegd. Daarvoor moet eerst een geschikte hoofdact gevonden worden."

dus nog stof tot discussie voor ons voldoende!! ;)

Dat is natuurlijk kolder
Als die er nu nog niet is, komt die headliner er ook niet meer, tenzij het een NL headliner gaat worden, en nee, ik noem de naam niet weer

Mooi dit. Er komt een officiële aankondiging van Pinkpop dat het drie dagen zijn. En binnen enkele uren is iedereen er weer van overtuigd dat het vier of zelfs 5 dagen worden.

Misschien moet je maar blij zijn met drie dagen, dan worden de sterke namen hopelijk wat meer samengebundeld en niet uitgesmeerd over 4 dagen en opgevuld met singer-songwriters die james heten.

Ik zie trouwens wel Mumford & Sons subben voor Fleetwood Mac, a la 2012 met Bruce. Al is het wel weer prachtig dat ze ook gewoon op Boutique staan. Pinkpop heeft wel z’n exclusieve act te pakken hoor.

Hele mooie naam, hebben ze knap gedaan! Jammer dat ze niet meer in de volledige setting zullen spelen, maar hé, prima boeking!
Laten we hopen dat de lat hiermee gelegd is en de rest van het programma zich hieraan gaat spiegelen.

Ik word wel een beetje moe van dat gedoe rondom een eventuele vierde dag. Maak het vier dagen of houd het op drie dagen, beide prima, maar ga niet zo quasi-interessant lopen doen. Er zijn meer dan genoeg bands om vier dagen te vullen, wil je dat, doe het. Wil je het niet, om welke reden dan ook, doe het niet.

In ieder geval 1 goed, heb nu we mijn twijfels over Eminem. Had de Boutique naam moeten zijn, maar goed we wachten rustig af.

Mooi dit. Er komt een officiële aankondiging van Pinkpop dat het drie dagen zijn. En binnen enkele uren is iedereen er weer van overtuigd dat het vier of zelfs 5 dagen worden.

Misschien moet je maar blij zijn met drie dagen, dan worden de sterke namen hopelijk wat meer samengebundeld en niet uitgesmeerd over 4 dagen en opgevuld met singer-songwriters die james heten.
Ja, maar bij de Limburger doen ze wel nog wat mysterieus hoor Jos, je weet nooit wat er "uit de hoge hoed" kan vallen :lol:

Ik zie trouwens wel Mumford & Sons subben voor Fleetwood Mac, a la 2012 met Bruce. Al is het wel weer prachtig dat ze ook gewoon op Boutique staan. Pinkpop heeft wel z’n exclusieve act te pakken hoor.
We hebben het toch over dezelfde groep die al op het Goffertpark staat hè? :lol:

Meh.
Hoop op twee andere sterke namen op vrijdag en zaterdag.

Verkoop is dit jaar wel laat of niet. Dat is normaal in februari toch?

Users who are viewing this thread