Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Franzzz wrote:
https://muse.mu/tour-dates.htm

Muse op 27 juni dus in Goffertpark. (support 30 Seconds to Mars, die kunnen we dus ook wegstrepen)

Correctie: via de VIP packages link staat er een afbeelding van Muse en 30STM. Volgens mij is dat een oude afbeelding. Bij de officiële aankondiging staat niks over de support vermeldt.

Dat zou ook een flink voorprogramma zijn. 30STM vult zelf al een Ziggo Dome.

30STM vult lang geen Ziggo Dome, laatste keer dat ze er stonden was de gehele 2e ring gesloten.

Hierbij een sterk geüpdatete versie van mijn eerste lijstje. Meningen over Travis Scott en Bon Iver op PP zullen verdeeld zijn. Ik geef het toch een kansje. Verder veel acts die zeker op PP zouden passen en waarvan al bekend is dat ze touren in juni.

Fleetwood Mac – Eminem – Coldplay
Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – Travis Scott – Iggy Pop – Within Temptation – Bon Iver – Major Lazer – Maroon 5
The 1975 – Golden Earring – Bastille – Die Antwoord – Foals – Disturbed
Halestorm – Papa Roach – Dropkick Murphys – The Wombats – San Holo – The Kooks – Sigrid – Julia Michaels
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Hèze – Blossoms
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere. – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes
RONDÉ – All Them Witches – Asylums – DeWolff – EUT

Hierbij een sterk geüpdatete versie van mijn eerste lijstje. Meningen over Travis Scott en Bon Iver op PP zullen verdeeld zijn. Ik geef het toch een kansje. Verder veel acts die zeker op PP zouden passen en waarvan al bekend is dat ze touren in juni.

Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – Travis Scott – Iggy Pop – Within Temptation – Bon Iver – Major Lazer – Maroon 5
Halestorm – Papa Roach – Dropkick Murphys – The Wombats – San Holo – The Kooks – Sigrid – Julia Michaels
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Hèze – Blossoms
Against The Current – Hot Water Music – nothing,nowhere. – Welshly Arms – Me First and the Gimme Gimmes – Ska-P – Heideroosjes

Leuke lijst,
Zijn The Killers ook een optie en Manic Street Preachers??

Kans op nieuws morgen is groot, Mad Cool maakt bekend, All Points East ook. Pinkpop en InMusic veranderen sociale media naar de editie van volgend jaar wat meestal wijst op nieuws. We zullen zien he, het wordt weer een interessante week.

Mooi lijstje. Ik mis alleen Doe Maar, Famke Louise en Anouk.

Geloof toch wel dat Mojo namen als Travis Scott (Woo Hah) en Bon Iver (DTRH) wegzet op een van hun andere festivals waar ze met gemak kunnen headlinen.

Hier wil ik maar al te graag voor tekenen. Maar er is te veel rock en te weinig pop voor de programmering van Pinkpop voor de laatste jaren.
Denk dat een aantal van de alternatievere rock namen naar Jera gaan dat 3 weken later is.

PINKPOP.jpg

Voor de lolz.

als we al de helft van de namen op die 2 lijsten krijgen dan ben ik al blij.
maar zoals vermeld: 90 van de gitaarbands eraf halen en dan opvullen
met 1dagsvliegmeuk/ hollandse meuk/ kindermuziekmeuk
dan heb je de line up voor PP 2019

hopen dat ze een aantal van deze bands wel hebben;
Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators – Iggy Pop – Within Temptation
The 1975 – Golden Earring Die Antwoord – Foals – Disturbed
Halestorm – Papa Roach – Dropkick Murphys – The Wombats – The Kooks
Enter Shikari – The Streets – Millencolin – Frank Turner & The Sleeping Souls – Rowwen Hèze – DeWolff

Ik weet ff niet hie ik een foto kan plaatsen... Wat je kunt doen is even de app van de Limburger (krant) downloaden. Zonder te betalen zie je dan de voorpagina van vandaag al.

Ze sluiten de editie af op maandag 10 juni staat op de site van de limburger. Daar kun je het verhaal lezen. https://www.limburger.nl/cnt/dmf20181105_00079570/fleetwood-mac-sluit-vijftigste-editie-van-pinkpop-af

Users who are viewing this thread