Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Daar hebben ze gewoon de fout gemaakt om Fortarock niet omheen te ontwikkelen.
Bijvoorbeeld... ja...

Overigens voorprogramma in Duitsland voor GnR is oa Manic Street Preachers en Greta van Fleet.
Greta van Fleet hebben we op zondag.
Zou Manics een act zijn voor Pinkpop Brightlands tent zondag?
Ze hebben nog geen datum in NL en Belgie.
Enkele festivals staan in de planning al.
Ze spelen de 15e in Finland en de 19e in UK, de 17 past er eigenlijk best goed tussen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
denk dat de verkoop van Pinkpop ook niet geweldig loopt. we zijn bijna een maand na de verkoopdatum en Jan Smeets heeft nog niet één keer geroepen hoeveel kaarten er wel niet verkocht zijn. :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
denk dat de verkoop van Pinkpop ook niet geweldig loopt. we zijn bijna een maand na de verkoopdatum en Jan Smeets heeft nog niet één keer geroepen hoeveel kaarten er wel niet verkocht zijn.
1f61b.svg
fyi,is wel al één keer geroepen.
(na de eerste paar dagen van de 60 duizend dagkaarten waren ca 50 duizend verkocht en van de 50 duizend weekendkaarten weren 42 duizend verkocht)
Lijkt me niet dat dat niet geweldig is, maar juist prima.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Het is dus goedkoper om een driejarig OOR abbonement aan te schaffen op een of ander random adres dan om de tickets via Ticketmaster te kopen. Nice.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Wat ik wel even wil melden dat ik die nieuwe single van PJ best wel kut vind met die obligate pc.
Trump bashen is echt zo gaaaaap. (Daar kan Eminem ook over meepraten)

Maar goed. Single is kut. Verzin eens wat nieuws.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Het is dus goedkoper om een driejarig OOR abbonement aan te schaffen op een of ander random adres dan om de tickets via Ticketmaster te kopen. Nice.

Maar goed...alsof Oor echt wat is.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.794
5.318
Het is dus goedkoper om een driejarig OOR abbonement aan te schaffen op een of ander random adres dan om de tickets via Ticketmaster te kopen. Nice.

Dit is natuurlijk een logische actie als je heel tevreden bent over je kaartverkoop..

Op Trump kan overigens niet genoeg gemekkerd worden, dus daarom al punten voor PJ. Het nummer an sich moet ik nog luisteren ;-).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Op Trump kan overigens niet genoeg gemekkerd worden, dus daarom al punten voor PJ. Het nummer an sich moet ik nog luisteren ;-).

Gezien wat hij bereikt heeft in tegenstelling tot Brack denk ik dat gender lbqt etc gewoon zijn/haar/het muil gewoon eens moet houden en god op de blote knietjes moet bedanken dat Clinton het land niet de vernieling in kan helpen nu.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.794
5.318
Op Trump kan overigens niet genoeg gemekkerd worden, dus daarom al punten voor PJ. Het nummer an sich moet ik nog luisteren ;-).

Gezien wat hij bereikt heeft in tegenstelling tot Brack denk ik dat gender lbqt etc gewoon zijn/haar/het muil gewoon eens moet houden en god op de blote knietjes moet bedanken dat Clinton het land niet de vernieling in kan helpen nu.

Meer leugens in één dan Obama in vier jaar?

herstel: acht
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Joris wrote:
Het is dus goedkoper om een driejarig OOR abbonement aan te schaffen op een of ander random adres dan om de tickets via Ticketmaster te kopen. Nice.

Dit is natuurlijk een logische actie als je heel tevreden bent over je kaartverkoop..
jaarlijkse actie van OOR ;)
een van de officiele media parteners vanaf 1972
de actie heeft niets met het verloop van de vvk te maken fyi
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.794
5.318
Oasiss wrote:

Joris wrote:
Het is dus goedkoper om een driejarig OOR abbonement aan te schaffen op een of ander random adres dan om de tickets via Ticketmaster te kopen. Nice.


Dit is natuurlijk een logische actie als je heel tevreden bent over je kaartverkoop..


jaarlijkse actie van OOR
1f609.svg

een van de officiele media parteners vanaf 1972
de actie heeft niets met het verloop van de vvk te maken fyi

Dus als de verkoop net zo snel was gegaan als in 2014 hadden ze op dit moment ook weekendtickets in combinatie met een abonnement weggegeven voor € 30,00 minder dan een weekendticket in de reguliere verkoop?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Op Trump kan overigens niet genoeg gemekkerd worden, dus daarom al punten voor PJ. Het nummer an sich moet ik nog luisteren ;-).

Gezien wat hij bereikt heeft in tegenstelling tot Brack denk ik dat gender lbqt etc gewoon zijn/haar/het muil gewoon eens moet houden en god op de blote knietjes moet bedanken dat Clinton het land niet de vernieling in kan helpen nu.

Nuja, als ik moet kiezen tussen een land in vernieling helpen of de planeet mee om zeep helpen, dan ga ik toch ergens voor dat eerste. Ofwel: Clinton was verre van een hoogvlieger geweest, maar wat er nu zit is toch wel eerder de pest dan de cholera. Maar dat zal jij ook wel beseffen.

Al vind ik dat PJ nummer ook heel slap. Want inderdaad: dat die Trump een oranje zak stront is weten we nu allemaal wel al.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Dus als de verkoop net zo snel was gegaan als in 2014 hadden ze op dit moment ook weekendtickets in combinatie met een abonnement weggegeven voor € 30,00 minder dan een weekendticket in de reguliere verkoop?
afgelopen jaren, 3 jaar abonnement voor 199 euro, passe-partout Pinkpop als welkoms geschenk. idd

Ik heb zelf toegehapt in 2016, maar dat was ruim voor de vvk toen.
Was zelfs nog voor de perspresentatie, kreeg je toen ook nog een uitnodiging voor er bij.

OOR krijgt die kaartjes, zijn promotietickets van 0,00 euro waarde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken