Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.151
1.184
Ik vind het jammer dat er hier steeds een vergelijking word gemaakt met Rock Werchter .
Elk festival heeft andere line up en de een vind dit leuk da ander wat anders.
Vergeleken met Pinkpop van vorig jaar ben ik superblij.
Ja en het is nooit wat je helemaal wilt, toch?
Maar laten we het nu gewoon leuk over Pinkpop hebben en voor de mensen die gaan de voorpret niet bederven.
Ik verheug me erg op Pearl Jam, Foo fighters, Editors, Triggerfinger , Oscar and the Wolf, snowpatrol, the Offspring.
Gelijk een paar dagen genieten en even de hectiek van mijn werk ontlopen.
Tel de dagen af!

Op een Nederlandstalig muziekforum is het normaal dat de line-ups van het grootste majorfestival van België en het grootste majorfestival van Nederland vergeleken worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Mirjam wrote:
Ik vind het jammer dat er hier steeds een vergelijking word gemaakt met Rock Werchter .
Elk festival heeft andere line up en de een vind dit leuk da ander wat anders.
Vergeleken met Pinkpop van vorig jaar ben ik superblij.
Ja en het is nooit wat je helemaal wilt, toch?
Maar laten we het nu gewoon leuk over Pinkpop hebben en voor de mensen die gaan de voorpret niet bederven.
Ik verheug me erg op Pearl Jam, Foo fighters, Editors, Triggerfinger , Oscar and the Wolf, snowpatrol, the Offspring.
Gelijk een paar dagen genieten en even de hectiek van mijn werk ontlopen.
Tel de dagen af!

Helemaal mee eens, Mirjam.
Iedereen heeft zijn zegje nu wel kunnen doen inmiddels, die discussie hoeft niet eeuwig te blijven herkauwd in het main topic.
Gun mensen gewoon hun voorpret, zoals dat ook in de topics van andere festivals gebeurt.

Wil je toch blijven doordiscussiëren, dan zou ik voorstellen om een nieuw topic aan te maken, ‘Pinkpop vs. Werchter’ of ‘zeiken op Pinkpop’ o.i.d.
Anders wordt het hier vroeger of later net zo’n dooie boel als bij ‘de buren’, waar enkel één zuurpruim nog af en toe negatieve zeikreacties neerplempt..

Helemaal mee eens. Geen discussies op een forum, daar is het niet voor bedoelt. :p
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.662
5.137
limboluus wrote:

Mirjam wrote:
Ik vind het jammer dat er hier steeds een vergelijking word gemaakt met Rock Werchter .
Elk festival heeft andere line up en de een vind dit leuk da ander wat anders.
Vergeleken met Pinkpop van vorig jaar ben ik superblij.
Ja en het is nooit wat je helemaal wilt, toch?
Maar laten we het nu gewoon leuk over Pinkpop hebben en voor de mensen die gaan de voorpret niet bederven.
Ik verheug me erg op Pearl Jam, Foo fighters, Editors, Triggerfinger , Oscar and the Wolf, snowpatrol, the Offspring.
Gelijk een paar dagen genieten en even de hectiek van mijn werk ontlopen.
Tel de dagen af!


Helemaal mee eens, Mirjam.
Iedereen heeft zijn zegje nu wel kunnen doen inmiddels, die discussie hoeft niet eeuwig te blijven herkauwd in het main topic.
Gun mensen gewoon hun voorpret, zoals dat ook in de topics van andere festivals gebeurt.

Wil je toch blijven doordiscussiëren, dan zou ik voorstellen om een nieuw topic aan te maken, ‘Pinkpop vs. Werchter’ of ‘zeiken op Pinkpop’ o.i.d.
Anders wordt het hier vroeger of later net zo’n dooie boel als bij ‘de buren’, waar enkel één zuurpruim nog af en toe negatieve zeikreacties neerplempt..

Helemaal mee eens. Geen discussies op een forum, daar is het niet voor bedoelt.
1f61b.svg
Zie mijn voorlaatste zin.
Ik vind discussie over een nieuwe/aangevulde line-up, en vergelijking met andere line-ups, heel normaal (onder de noemer 'nieuws/geruchten').
Maar na een tijdje is het gewoon niet meer relevant, en zelfs off-topic, naar mijn mening.
Vandaar mijn voorstel om dat in een ander/nieuw, daarvoor bestemd topic te gaan doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ach, die is beter dit, dat is beter dat, die doet slecht dit, dat is goed geregeld daar, daar staat wel die, die heeft dat niet...

Er is een verschil in discussie, mening geven of gewoon een post zetten om te zeiken...


Laten we het beter hebben over de laatste 2 namen en wanneer we het tijdschema verwachten.
Het mooie is, over 96 dagen is het zo ver!
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Schlalip wrote:
Iemand nog tips voor me? In principe houdt ik van gitaarmuziek maar heb best een brede smaak.

elk ander festival met gitaarmuziek
Ik zou zeggen, zoek de kleinere bandjes eens op. Op mijn must see list staan bands als Marmozets, Slydigs, Greta Van Fleet, Call It Off en The Last Internationale. En verder de bekende, maar denk niet dat ik dat hoef aan te geven. Offspring, Foo Fighters etc etc
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Er is een verschil in discussie, mening geven of gewoon een post zetten om te zeiken…

Laten we het beter hebben over de laatste 2 namen en wanneer we het tijdschema verwachten.
Het mooie is, over 96 dagen is het zo ver!

Al dan niet terechte onvrede uiten en zeiken zijn twee verschillende dingen. :wink:
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.556
3.129
Over de uitspraak van Smeets over drie maanden dat hij The Police zo goed als zeker heeft vastgelegd. Terwijl het een reünie van Krezip blijkt te zijn.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Black Lies wrote:

Schlalip wrote:
Iemand nog tips voor me? In principe houdt ik van gitaarmuziek maar heb best een brede smaak.


elk ander festival met gitaarmuziek

Ik zou zeggen, zoek de kleinere bandjes eens op. Op mijn must see list staan bands als Marmozets, Slydigs, Greta Van Fleet, Call It Off en The Last Internationale. En verder de bekende, maar denk niet dat ik dat hoef aan te geven. Offspring, Foo Fighters etc etc

Call It Off ? ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Pim wrote:

Black Lies wrote:

Schlalip wrote:
Iemand nog tips voor me? In principe houdt ik van gitaarmuziek maar heb best een brede smaak.


elk ander festival met gitaarmuziek


Ik zou zeggen, zoek de kleinere bandjes eens op. Op mijn must see list staan bands als Marmozets, Slydigs, Greta Van Fleet, Call It Off en The Last Internationale. En verder de bekende, maar denk niet dat ik dat hoef aan te geven. Offspring, Foo Fighters etc etc

Call It Off ?
1f609.svg

wow, maak je nu één van de laatste namen bekend? :-o
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Call it Off lijkt me niet eens onlogisch voor de laatste 2 namen.
Ik denk dat Pim zich een beetje wishfull thinking vergist heeft ;)
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Volbeat was dus toch nog mogelijk ondanks dat ze al een NL data hadden. Nu bij Guns 'n Roses als support act.
MOJO maakt er daar wel een flinke bill van
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ze moeten wel, die vvk loopt niet zó geweldig, waar het vorig jaar met 24u compleet uitverkocht was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ze moeten wel, die vvk loopt niet zó geweldig, waar het vorig jaar met 24u compleet uitverkocht was.
vvk niet geweldig?

volgens mij valt dat mee.
nog niet uitverkocht wil niet zeggen dat het niet goed gaat met de voorverkoop.
Was vorig jaar ook enkel de Justin Bieber dag die uitverkocht was in 24 uur. Waar 2 weken later een deel weekendkaarten verschoven werden richting de dagkaarten en er weer dagkaarten beschikbaar waren.
Ik denk verder dat de vvk van dit jaar zelfs beter verloopt tegenover vorig jaar...

edit... of bedoel je de het GnR-Goffert-concert.... die vvk loopt idd stroef, was waarschijnlijk ook geen slimme zet ze weer in Goffertpark te zetten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken