Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Oasiss wrote:
Dus als de verkoop net zo snel was gegaan als in 2014 hadden ze op dit moment ook weekendtickets in combinatie met een abonnement weggegeven voor € 30,00 minder dan een weekendticket in de reguliere verkoop?

afgelopen jaren, 3 jaar abonnement voor 199 euro, passe-partout Pinkpop als welkoms geschenk. idd

Ik heb zelf toegehapt in 2016, maar dat was ruim voor de vvk toen.
Was zelfs nog voor de perspresentatie, kreeg je toen ook nog een uitnodiging voor er bij.

OOR krijgt die kaartjes, zijn promotietickets van 0,00 euro waarde.

Toch vind ik het vreemd dat ze met deze actie komen een paar weken na de start van de vvk. Ik betwijfel of dit ook het geval was geweest als het (nagenoeg) uitverkocht was.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Toch vind ik het vreemd dat ze met deze actie komen een paar weken na de start van de vvk. Ik betwijfel of dit ook het geval was geweest als het (nagenoeg) uitverkocht was.
ja, ik was al op de actie aan het wachten.
die actie kwam er wel.
staat los van het verloop van de vvk
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nuja, als ik moet kiezen tussen een land in vernieling helpen of de planeet mee om zeep helpen, dan ga ik toch ergens voor dat eerste.

De klimaatreligie discussie is erg leuk maar niet voor hier.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Oasiss wrote:
Toch vind ik het vreemd dat ze met deze actie komen een paar weken na de start van de vvk. Ik betwijfel of dit ook het geval was geweest als het (nagenoeg) uitverkocht was.

ja, ik was al op de actie aan het wachten.
die actie kwam er wel.
staat los van het verloop van de vvk

Is er dan wel maar een bepaald aantal tickets wat op deze manier te verkopen is? Want dat kan ik nergens vinden.. Het is toch eigenlijk gewoon dom als je nu nog een normaal ticket koopt als je voor 30 euro minder ook nog een 3 jaars abbonement op een tijdschrift erbij krijgt?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.986
2.026
Pinkpop had Jay-Z en Beyonce kunnen hebben.
1f62f.svg
Dan zou ik net extra blij zijn met de Foo's en Pearl Jam.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.610
5.011
Nuja, als ik moet kiezen tussen een land in vernieling helpen of de planeet mee om zeep helpen, dan ga ik toch ergens voor dat eerste.

De klimaatreligie discussie is erg leuk maar niet voor hier.
Waarom begon je er dan over? :wink:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Is er dan wel maar een bepaald aantal tickets wat op deze manier te verkopen is? Want dat kan ik nergens vinden.. Het is toch eigenlijk gewoon dom als je nu nog een normaal ticket koopt als je voor 30 euro minder ook nog een 3 jaars abbonement op een tijdschrift erbij krijgt?

Wel, Je moet Oor leuk vinden. Dat is 1. Zo ja dan moet het via oor doen maar ik denk niet dat de doelgroep voor PP 2018 nou zo vaak in de Oor zit te bladeren.

En anders zou ik gewoon ticketswap afwachten. De aantal kaartjes gaan gestaag omhoog.....vanaf 210/220 euro maar die gaan nog wel zakken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.938
8.579
Is er dan wel maar een bepaald aantal tickets wat op deze manier te verkopen is? Want dat kan ik nergens vinden.. Het is toch eigenlijk gewoon dom als je nu nog een normaal ticket koopt als je voor 30 euro minder ook nog een 3 jaars abbonement op een tijdschrift erbij krijgt?

Wel, Je moet Oor leuk vinden. Dat is 1. Zo ja dan moet het via oor doen maar ik denk niet dat de doelgroep voor PP 2018 nou zo vaak in de Oor zit te bladeren.

Niet dan? Ik lees Oor nu al een tijdje en is een redelijk 'toegankelijk' toch? Daarnaast geven die vrij veel aandacht aan Pinkpop, zeker het nummer dat vlak voor het festival verschijnt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Concert at Sea zet nieuwe namen er bij.
Guus Meeuwis, Jonathan Jeremiah, Di-Rect, Haevn, Jacqueline Govaert, Broederliefde, Van Dik Hout, Jonna Fraser, TRAUDES, Wulf, Muyayo Rif, The BlueBirds, Jim van der Zee, Michelle David & The Gospel Sessions en The Dirty Daddies zijn toegevoegd aan de line-up.

Misschien zit hier nog een naam bij voor Brightlands tent op zondag?

edit:
bij Haevn, Jacqueline Govaert, Van Dik Hout, Jonna Fraser, TRAUDES, Wulf of The Dirty Daddies leg ik wel een verdenking om in Brightlands tent te kunnen.

 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
van dik hout en jacqueline govaert ik zie er wel een van deze 2 in de tent staan. the dirty daddies is wel vet maar is toch eigenlijk een coverband dus weet niet of mojo ze op pinkpop wil lijkt me meer iets voor op de camping b op de aftherparty ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
van dik hout en jacqueline govaert ik zie er wel een van deze 2 in de tent staan. the dirty daddies is wel vet maar is toch eigenlijk een coverband dus weet niet of mojo ze op pinkpop wil lijkt me meer iets voor op de camping b op de aftherparty
1f609.svg
Eigelijk zouden Van DIk Hout en Jacqueline Govaert ideale NL-inbreng zijn voor volgend jaar...
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
chris knoben wrote:
van dik hout en jacqueline govaert ik zie er wel een van deze 2 in de tent staan. the dirty daddies is wel vet maar is toch eigenlijk een coverband dus weet niet of mojo ze op pinkpop wil lijkt me meer iets voor op de camping b op de aftherparty
1f609.svg


Eigelijk zouden Van DIk Hout en Jacqueline Govaert ideale NL-inbreng zijn voor volgend jaar…


dat zeker. alleen dan nog de golden earing en doe maar erbij en je hebt een dag gevuld
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Nog een opvallent puntje...
3FM-stage is gewijzigd naar North Stage.
Maar ook 3FM is verdwenen bij de mediapartners?
Staan wel naast Studio Brussel en OOR nog wel NTR, BNN/VARA, VPRO en 3voor12.

Ik vraag me af of North Stage een nieuwe "sponsor"-naam gaat krijgen...
Er gaat "iets"veranderen aan het Brand Bier Terras en aan de Brand Krat, zou North Stage de Brand-stage gaan worden bijvoorbeeld?

 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Er gaat “iets”veranderen aan het Brand Bier Terras en aan de Brand Krat, zou North Stage de Brand-stage gaan worden bijvoorbeeld?


dat brand teras ging toch in de krat gebouwd worden en deze werd aangepast ... toch?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Verwacht ook dat ze de krat nu Roze zullen maken. Op de presentatie waren ze bij Brand al flink aan het praten over dat nieuwe biertje van ze deze heeft een roze etiket en dop. Dan verwacht ik dat ze de krat ook wel zoiets maken, plus past dit ook meer bij Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
vandenberg's moonkings oa toegevoegd bij de laatste namen Graspop...
15e juni op Download FR...
Mogelijkheid om de 17e op Pinkpop te staan in Brightlands??
 

Bryan

Playlistbediener
28 okt 2017
14
0
van dik hout en jacqueline govaert ik zie er wel een van deze 2 in de tent staan. the dirty daddies is wel vet maar is toch eigenlijk een coverband dus weet niet of mojo ze op pinkpop wil lijkt me meer iets voor op de camping b op de aftherparty
1f609.svg

Enkele jaren terug stond Walk off the Earth op mainstage. Volgens mij bestond die set voor het grootste gedeelte uit covers.

The dirty Daddies mogen van mij zeker op camping b spelen. In mijn ogen wordt die afterparty steeds minder qua muziek en sfeer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken