Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

pinkpop28

Playlistbediener
21 feb 2018
18
0
Kaartje binnen voor vrijdag! Waarschijnlijk koop ik tzt los nog een kaart voor zaterdag. Is nu gewoon even veel geld, heb ook pas kaarten voor Eminem gekocht.

De haters snap ik niet zo, ze hebben écht wel hun best gedaan om een goed programma in elkaar te zetten.

Nu al zin in!
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Dit zijn geen haters, dit zijn muziekliefhebbers, die voor een bepaald hoog bedrag een bepaald goed overall programma willen zien. En niet alleen maar zes goed Headliners/subheadliners. Deze "haters" zullen er misschien toch gewoon bij zijn, maar het moet wel eens naar de organisatie duidelijk gemaakt worden , dat ze misschien niet maar alles kunnen permitteren, je word op een gegeven moment er toch op afgerekend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.162
Dat is natuurlijk natte vinger werk Dennis? Of heb je een bron?
alhoewel een natte vinger ook wel lekker is...
nee, was een gok van cijfers die ik wel zou kunnen verwachten.

overigens heb ik het idee dat er op het moment nog kaartjes verkocht worden, ook hier in Landgraaf lopen mensen af en toe binnen zag ik zojuist...
 

bassie1978

Campingartiest
10 jan 2018
74
0
Na een jaar afwezigheid weer een drie dagen ticket aangeschaft. Ik ga mij binnenkort meer verdiepen in de "kleinere"bands.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
838
Het goede nieuws is natuurlijk dat swap nu al vol staat. Dus voor iedereen die boos is over de prijsstijging. Nergens voor nodig, je kunt nog steeds voor een mooi prijsje naar pinkpop. Ik verwacht wel nog steeds dat die vrijdag op termijn gaat uitverkopen.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.446
673
Het goede nieuws is natuurlijk dat swap nu al vol staat. Dus voor iedereen die boos is over de prijsstijging. Nergens voor nodig, je kunt nog steeds voor een mooi prijsje naar pinkpop. Ik verwacht wel nog steeds dat die vrijdag op termijn gaat uitverkopen.
Het mooie is. Er staan dus tickets van 100+ boven de normale prijs, maar ook van goedkoper dan normaal op. Dus genoeg tickets tegen de oude prijs!
 

kobusje76

Playlistbediener
20 mei 2017
12
2
vraag me af hoe de verkoop gaat zelf gewoon lekker me weekend kaartje gehaald hoor gewoon weer zin in
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Ook hier zijn de weekendtickets binnen! Ging, zoals iedereen al aangeeft, lekker vlot. Lijkt me stiekem wel lekker als het niet helemaal uitverkoopt, snel bier/eten halen en grotere kans om een beetje vooraan. De vrijdag zal nog wel uitverkopen vermoed ik.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
563
Kaartje binnen voor vrijdag! Waarschijnlijk koop ik tzt los nog een kaart voor zaterdag. Is nu gewoon even veel geld, heb ook pas kaarten voor Eminem gekocht.

De haters snap ik niet zo, ze hebben écht wel hun best gedaan om een goed programma in elkaar te zetten.

Nu al zin in!

fuk de haters!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.552
838
Zou ook kunnen dat ze na de matige weekendverkoop gelijk weer 10.000 extra dagkaarten op de markt hebben gegooid... en dan 10.000 weekend kaarten minder.

Maar als dat zo is komt er zeker geen extra ziggo show van pearl jam. Die waren daar natuurlijk nooit akkoord mee gegaan in zoon geval.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Kaartje binnen voor vrijdag! Waarschijnlijk koop ik tzt los nog een kaart voor zaterdag. Is nu gewoon even veel geld, heb ook pas kaarten voor Eminem gekocht.

De haters snap ik niet zo, ze hebben écht wel hun best gedaan om een goed programma in elkaar te zetten.

Nu al zin in!

Het heeft niks met haters te maken. Jan Smeets geeft, jaar in jaar uit, altijd weer hoog op over het programma, ze spelen “ champions leauge”. Met deze uitspraken schept hij bepaalde verwachtingen die ze bijna nooit waarmaken. Hij doet dat nu ook weer bij de 50ste editie, mensen willen dan wel €300 of €400 betalen om hierbij aanwezig te zijn. Zorg eerst dat je een topprogramma hebt voordat je bepaalde verwachtingen schept. Is het een keer wat minder, maak dan pas op de plaats.
Dit jaar wordt mijn 20ste keer dat ik naar Pinkpop ga. voor mij maakt het programma niet heel veel uit. Pinkpop is naast de deur en voor alle andere festivals/ grotere concerten moeten wij een stukkie rijden. Wij gaan sowieso altijd naar pinkpop en daarna kijken we wat we er verder nog bij gaan pakken kwa concerten of festivals. Voor mij is vooral belangrijk dat we met de hele vriendengroep een top weekend hebben.
Wel kan ik mij ergeren aan het niet nakomen van de hoge verwachtingen. Ik vraag mij dan ook af of er niemand in zijn omgeving is die hem hier op wijst, familie of Mojo/ live nationale moet dit toch ook opvallen. Hij zal zelf ook niet meer al teveel te vertellen hebben en denk dat het tijd wordt om, na de 50ste editie, afscheid te nemen en alles over te dragen aan Live Nation. Pinkpop is een uniek festival in Nederland en in Europa. Het zou jammer zijn wanneer dit kapot wordt gemaakt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.083
6.162
Het blokkenschema dat via Pinkpop fans te vinden is is wel vrij accuraat weer...

Zoals eerder gezegd, zal er waarschijnlijk nog geschoven worden in de zondag programmering.
Vooral Brightlands en Stage 4, is nog niet bekend waar Sigrid staat en zal De Jeugd en Roxeanne er hoogstwaarschijnlijk in komen...

(hoop niet dat Pinkpop fans het erg vind dat ik de afbeelding hier er bij in plak)
28238912_1628601387187402_8915770488477538205_o.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken