Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Geen wachtrijen meer.
En niets uitverkocht.

Ik verwacht ook niet meer dat dat gelijk gebeurt. De vrijdag misschien nog wel. Het gaat echt minder hard dan ik had verwacht. Ik hou swap wel in de gaten. Als ik goedkoop 2 weekendkaarten kan scoren en mijn vrijdagkaarten dan kan verkopen doe ik dat wel.
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Kaartjes voor de vrijdag had ik binnen no time binnen. :)
Geld wat we nu hebben bespaard door niet naar het hele weekend te gaan gaan we nu lekker een paar dagen andere leuke dingen van doen, haha!
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Gezien het gemak waarmee de hele vriendengroep meerdere tickets heeft gekocht valt het met de drukte wel mee. Nu kom je er zo doorheen.

Eerste keer online tickets voor Pinkpop besteld.....andere jaren altijd in Landgraaf gekocht, uren in de rij gestaan. Vanmorgen om 10:02 stond daar niemand meer. De mensen die er de hele nacht hebben gelegen hebber er maar met een paar man gelegen. ??
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Alle kaarten zijn er nog en er is geen wachtrij meer te bekennen.... dan zou je maar de hele nacht voor de Primera hebben gelegen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik denk dat Mojo een inschattingsfout heeft gemaakt mbt de undercard van Pinkpop en de prijsverhoging. Er zijn echt mpoie headliners en leuke subs. Op een uitzondering na is de undercard tegenvallend. Dat merk je in de vvk. Ook op Twitter is PP18/Pinkpop na een uurtje al niet meer trending. Ik vind het niet erg hoor. Geen gestress bij de verkoop en ik kijk wel of ik via swap kaarten ga verkopen voor weekendkaarten. Opkopers zijn in ieder geval het haasje. Mooi zo.
 

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
Voor de sport zojuist gekeken. Maar voor vrijdag zijn er nog gewoon tickets te koop. Denk dat de kaartverkoop erg tegen gaat vallen dit jaar.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
om 10,40 wakker geschrokken ,snel ingelogd,moeiteloos 2 kaartjes voor de pearl jam dag kunnen kopen,,terwijl ik dacht dat die meteen zou uitverkopen.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
20.000 dagkaarten voor Pearl Jam niet uitverkocht.
Zeer opvallend..!!!
17.000 ziggo dome was in 9 min weg.!!
Ben benieuwd wanneer een tweede show ziggo dome wordt aangekondigd.
Zal nog even duren....
€25,- prijs verhoging wordt niet gepruimd volgens mij...
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Hier ook met de hele groep om 10:05 alle gewenste tickets binnen. Prima keuze geweest om niet bij buro Pinkpop op de stoep te gaan liggen..

Zou het nog van enige betekenis kunnen zijn dat de resterende 2 a 3 namen wat "beter" worden ingekocht, mocht de ticketverkoop erg tegenvallen?

Nu kwart over 12 nog geen dag uitverkocht, dat wordt heerlijk rustig over megaland struinen met Pinkpop :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Ik denk dat Mojo een inschattingsfout heeft gemaakt mbt de undercard van Pinkpop en de prijsverhoging. Er zijn echt mpoie headliners en leuke subs. Op een uitzondering na is de undercard tegenvallend. Dat merk je in de vvk. Ook op Twitter is PP18/Pinkpop na een uurtje al niet meer trending. Ik vind het niet erg hoor. Geen gestress bij de verkoop en ik kijk wel of ik via swap kaarten ga verkopen voor weekendkaarten. Opkopers zijn in ieder geval het haasje. Mooi zo.
Lekker ouderwetse verkoop...
Stones effect definitief over.
Mooi, weten we dat voor komende jaren...

Vraag me af wat de cijfers zijn nu.
Wat er over is per dag en weekend.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
20.000 dagkaarten voor Pearl Jam niet uitverkocht.
Zeer opvallend..!!!
17.000 ziggo dome was in 9 min weg.!!
Ben benieuwd wanneer een tweede show ziggo dome wordt aangekondigd.
Zal nog even duren….
€25,- prijs verhoging wordt niet gepruimd volgens mij…

Ik hoop ook nog op een 2e ziggo show.
Bij Rock Werchter heeft het ook nog een tijdje geduurd totdat de PJ dag uitverkocht was (en daar krijg je er nog Jack White ipv Snow Patrol of Blof bij). Ben benieuwd of ze een 2e show pas mogen aankondigen zodra de Pinkpop dag uitverkocht is, of misschien komt er wel helemaal geen 2e show meer als de Pinkpop dag niet uitverkoopt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
Ik ga er van uit dat er toch per dag minstens 15k dagkaarten verkocht zijn en minimaal 30k weekend na vandaag?
Wachten op de eerste reactie van Jan Smeets...
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Ze zullen weer gaan zeggen , dat ze tevreden zijn en dat er nog maar een aantal kaarten over zijn , maar daar geloof ik niets van. Ik hoop weer dat ze hiervan leren, maar dat zei ik vorig jaar ook, maar waarschijnlijk zijn ze hardleers. Als je ziet hoevaak ze achteraf zeggen dat het een uitverkochte editie was, terwijl er nog genoeg plek was.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Wauw. Zelfs de vrijdagkaarten zijn nog niet weg. Die zullen bij Buro Pinkpop wel met de handen in het haar zitten nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken