Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.424
629
Normaal zit ik altijd voor Buro Pinkpop, al vanaf 8 uur savonds. Geloof me, dit is veel leuker dan je zou denken, vorig jaar hadden mensen een party tent meegenomen, stereo installatie. Er is altijd wel iets te drinken, ik had zelf nog een gitaartje bij me. Het is altijd best wel leuk om te doen, zo wachten in de rij, de tijd gaat ook verrassend snel om.
Plus, je hebt niet de (eventuele) stress voor de pc om kaarten te krijgen, als je er al vroeg ligt ben je 100% zeker van kaarten.
Je leert altijd wel nieuwe mensen kennen, dus is ook wel leuk. En als je al een paar jaar gaat, dan zie je elke keer ook weer dezelfde mensen daar.

Ik zou dit jaar eigenlijk ook gaan (zou eigenlijk nu al daar zijn), maar ik lig helaas met de griep op bed. Dus dit keer laat ik anderen eens voor mij camperen ipv ik voor anderen, moet kunnen, toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
COUNTDOWN --- NOG 12 UUR TOT VOORVERKOOP!!!


btw, de Officiële Pinkpop 2018 app is al uit voor IOS en ANDROID
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Ik ben 12 jaren lang naar Pinkpop geweest en fantastische tijden gehad. Mooie acts gezien als PJ in 1992 (de jump), Rage against machine met de schaal op Richter performance, Sinead o Connor die 50.000 man stil kreeg, Tool in de tent waarbij je dacht een buitenaards optreden te zien, Faithless die het terrein omtoverde in een dance-churche. The Cult die ten grote ongenoegen van Smeets een after-party hield en natuurlijk rockgod Bruce die jong en oud in vervoering bracht. Kortom; Pinkpop is een pracht van een festival. Jammer dat ze moeite hebben om het bij te benen met festivals als RW, Down at the rabbithole en Lowlands. Maar ik blijf een Pinkpop fan.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Ik ken mensen uit de catering, hoop dat het niet waar is..
Kun je op voorhand, al dan niet aan een goedkoper tarief, drankbonnen kopen bij Pinkpop? Zie daar niet meteen iets van op de site staan maar bij de meeste grote festivals die ik al bezocht is dat toch wel het geval.
Zodat het enkel duurder is als je bonnen ter plaatse koopt.
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Dit jaar dus niet naar de primera om de hoek. Dus morgen ochtend met een paar man achter de laptops. Hopelijk gaat het gewoon lukken en hebben we morgen onze collector tickets in the pocket ?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.817
Mei 2017:

Ik voorspel dat we hier met z’n allen (incl. ikzelf) tot pakweg december een megasuperdeluxe topeditie voorspellen, waarna we tussen december en februari 2018 elke week geconfronteerd worden met onverklaarbare boekingen en dito mediaoptredens van Jan Smeets zodat we in juni 2018 wel of niet bier staan staan te drinken in Landgraaf met op mainstage dubieuze acts als Guus Meeuwis, Kensington, Chef Special, Imagine Dragons, Gavin James en Birdy. Of haal ik nu de jaren door elkaar?

Ik scrollde toevallig over de eerste pagina van dit forum. Hoewel geen van de bovengenoemde acts er staat, is de strekking van het verhaal wel pijnlijk waar gebleken denk ik. Goed begin met PJ (!) en de Foo's, en vervolgens krijg je Lil Kleine, The Script en Miss Montreal voor je kiezen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
COUNTDOWN ----- NOG 3 UUR


voor iedereen die in de rij staat
brace-yourselves-pinkpop-festival-is-coming.jpg
 

Joey16178995531

Campingartiest
21 okt 2015
83
0
Achter het laptopje klaar voor de verkoop!
Tot verbazing verschijnt de pagina met wachtrij net al op mn beeldscherm... ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
gokje...
dit weekend ca 90 duizend verkochte kaarten in totaal, reële schatting??
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.442
Succes iedereen met de voorverkoop! Hopelijk lukt het iedereen om de gewenste kaartjes te halen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik warm binnen zit nu :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
NOG 1 UUR!!

ik meld mij weer zodra ik nieuws heb....

Succes allemaal!
Benieuwd naar jullie reacties...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken