Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.395
5.096
Indiaantje89 wrote:

Bram wrote:
Courtney Bartnett woensdag voor pinkpop in Keulen.
Kan erbij denk ik


Staan exclusief in Utrecht

Heel relatief begrip vaker gebleken dat exclusieve. Vaak bedoelt men clubshows.
Een festival optreden wordt wel vaker toegevoegd.
Meestal klopt het wel, het is vorig jaar toevallig een keer voorgekomen met Five Finger Death Punch maar 9 van de 10 gevallen staan ze wel daadwerkelijk exclusief dan in die zaal.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
Mooie poster Dennis!
Mijn aangepaste versie:
nl.tinypic.com
[/URL][/img]
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Maar ik hoop wel dat Marco o.a. Binnen. De Meeste Dromen Zijn Bedrog, Zij, De Bestemming, Ik Leef Niet Voor Jou, De Waarheid, Rood en Afscheid Nemen Bestaat Niet doet.

Zijn laatste album Evenwicht vond ik een stuk minder dan zijn eerste paar albums… wat jullie?
ik gok in deze richting https://www.setlist.fm/setlist/marco-borsato/2017/bevegemse-vijvers-zottegem-belgium-13e401e9.html
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
71
1
Triggerfinger vraag ik me toch af... Staan al op Paaspop, Dauwpop en Zwarte Cross.. Daarnaast staan ze op zaterdag 16 juni op Stone Free Festival in Londen. Zal wel niet voor Pinkpop toch?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.395
5.096

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Namens All Things Loud een line-up voorspelling met ongeveer 60 namen: http://www.allthingsloud.com/pinkpop-2018-things-loud-predicts-line/

Voor degene die geen hele artikel willen lezen, is dit onze voorspelling:

20170605_pinkpop_43.jpg
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
ZjanZjak wrote:

Indiaantje89 wrote:

Bram wrote:
Courtney Bartnett woensdag voor pinkpop in Keulen.
Kan erbij denk ik


Staan exclusief in Utrecht


Dat ze in Tivoli (en de AB in Brussel) staat, dat weet ik, maar waar haal jij dat exclusief vandaan?

Twitter:


Courtney Barnett @courtneymelba geeft 31 mei <strong class="d4pbbc-bold">haar enige NL concert in Utrecht! Na debuutalbum Sometimes I Sit And Think, And Sometimes I Just Sit en een Kurt Vile-samenwerking komt in mei haar tweede eigen album Tell Me How You Really Feel uit! http://tiv.re/31meicourtneybarnett
[/quote]

Las het net ook op Twitter, maar dan weer niet zichtbaar op de website van Tivoli, lekker consistent....
Hoe dan ook, dan wordt het mijn 2de bezoek aan Tivoli dit jaar.

Voor de rest... ZO benieuwd naar morgen en vooral hoeveel mensen hier gelijk hadden, of stiekem toch ook leuk, ongelijk hadden.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.441
666
Namens All Things Loud een line-up voorspelling met ongeveer 60 namen: http://www.allthingsloud.com/pinkpop-2018-things-loud-predicts-line/

Voor degene die geen hele artikel willen lezen, is dit onze voorspelling:

20170605_pinkpop_43.jpg
Mooie poster. Ik sta als eerste in de rij voor Buro Pinkpop als dit zou kloppen.
Maar onderschat Lil Kleine niet. Je hebt ze nu onder Marmozets staan (heerlijke band trouwens) maar ik zie hem toch echt op een Nederlands festival in de bovenste rijen staan. Kijk naar Paaspop. Hier staat hij op de 3e rij (helaas)
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
Als die All Things Loud voorspelling 80% klopt, dan spring ik een gat in de lucht!

Jack wrote:
Namens All Things Loud een line-up voorspelling met ongeveer 60 namen: http://www.allthingsloud.com/pinkpop-2018-things-loud-predicts-line/

Voor degene die geen hele artikel willen lezen, is dit onze voorspelling:

20170605_pinkpop_43.jpg


Mooie poster. Ik sta als eerste in de rij voor Buro Pinkpop als dit zou kloppen.
Maar onderschat Lil Kleine niet. Je hebt ze nu onder Marmozets staan (heerlijke band trouwens) maar ik zie hem toch echt op een Nederlands festival in de bovenste rijen staan. Kijk naar Paaspop. Hier staat hij op de 3e rij (helaas)

Ben wel heel erg benieuwd hoe hard de verkoop zal gaan, vorig jaar ook een hype en uiteindelijk viel het mee. Ik twijfel nog tussen internet of ergens in de rij gaan staan,
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
608
586
Helemaal geweldig die (aangepaste) voorspellingen en reacties zo vlak voor pp-day. ?
Kan er morgen helaas niet bij zijn maar ga het volgen via fl. Iedereen veel plezier morgen met hopelijk niet te veel boeh's ??
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Ik denk dat morgen nadat de ticketprijzen bekend zijn, Borsato even "Rood" komt zingen...
 
20 feb 2018
1
0
Een naam die ik hier niemand hoor noemen maar waarvan ik denk dat die een goede kans maakt: Shame. Hebben wel een lekker album uitgebracht en lijkt me perfect voor een vroege brightlands spot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Een naam die ik hier niemand hoor noemen maar waarvan ik denk dat die een goede kans maakt: Shame. Hebben wel een lekker album uitgebracht en lijkt me perfect voor een vroege brightlands spot.
stage 4 misschien ?
Geen idee...
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Wie denken we dat morgen op de presentatie een liedje komt spelen? Mijn gok gaat uit naar Walden, HAEVN, Marco Borsato en misschien nog een blackwave. of VUUR
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken