Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
erik90 wrote:

Loveless wrote:

Pim wrote:
Dit jaar hebben festivals de artiesten echt voor het uitkiezen. Er staat zo veel in Europa in de zomer! Lijkt me dus wel dat we gewoon een hele mooie festival zomer tegemoet gaan!
1f60e.svg



En dan aankomen kakken met Editors, de Live van tegenwoordig. Nee sorry, matige boeking. Zelfs voor PP.


je onderschat de populariteit van Editors. Als je kijk naar de afgelopen jaren is het zeker een goede boeking. Dat het niet je smaak is kan maar dat maakt het geen matige boeking

Het heeft niks met smaak te maken, want ik kan ze prima pruimen. Het is een band die de afgelopen jaren al 20932930x op ieder mogelijk festival en daarnaast ook nog in zalen heeft gestaan. Je verwacht van een subheadliner van Pinkpop wel enige mate van exclusiviteit.

Eeehm, je beseft dat dit het Pinkpop topic is he? ;)
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Loveless wrote:

erik90 wrote:

Loveless wrote:

Pim wrote:
Dit jaar hebben festivals de artiesten echt voor het uitkiezen. Er staat zo veel in Europa in de zomer! Lijkt me dus wel dat we gewoon een hele mooie festival zomer tegemoet gaan!
1f60e.svg




En dan aankomen kakken met Editors, de Live van tegenwoordig. Nee sorry, matige boeking. Zelfs voor PP.


je onderschat de populariteit van Editors. Als je kijk naar de afgelopen jaren is het zeker een goede boeking. Dat het niet je smaak is kan maar dat maakt het geen matige boeking


Het heeft niks met smaak te maken, want ik kan ze prima pruimen. Het is een band die de afgelopen jaren al 20932930x op ieder mogelijk festival en daarnaast ook nog in zalen heeft gestaan. Je verwacht van een subheadliner van Pinkpop wel enige mate van exclusiviteit.

Eeehm, je beseft dat dit het Pinkpop topic is he?
1f609.svg

Daarom ook het 'zelfs voor Pinkpop' :p
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
erik90 wrote:

Loveless wrote:

Pim wrote:
Dit jaar hebben festivals de artiesten echt voor het uitkiezen. Er staat zo veel in Europa in de zomer! Lijkt me dus wel dat we gewoon een hele mooie festival zomer tegemoet gaan!
1f60e.svg



En dan aankomen kakken met Editors, de Live van tegenwoordig. Nee sorry, matige boeking. Zelfs voor PP.


je onderschat de populariteit van Editors. Als je kijk naar de afgelopen jaren is het zeker een goede boeking. Dat het niet je smaak is kan maar dat maakt het geen matige boeking

Het heeft niks met smaak te maken, want ik kan ze prima pruimen. Het is een band die de afgelopen jaren al 20932930x op ieder mogelijk festival en daarnaast ook nog in zalen heeft gestaan. Je verwacht van een subheadliner van Pinkpop wel enige mate van exclusiviteit.

op zich ook de eerste festivalreeks met het nieuwe (nog uit te komen) album. dus op zich voldoet het helemaal om op een festival te staan en er ook te passen
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Dan Within Temptation, opvallend dat die naam nog niet opduikt op affiches, met nieuw album. Of eventueel Sharon den Adel solo.
.
Tour is nu bekend gemaakt. Maar pas voor eind 2018. Dus kanshebbers voor 2019.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Snow Patrol weer een datum erbij. Snow Patrol, Editors, OaTW, The Script, Kasabian en Noel Gallagher dan maar?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
valt deze onder Guitly Pleasure?

#takealookatmenow

Phil Collins speelt in februari / maart in Zuid Amerika.
Heeft in 2017 een flinke EU tour er op zitten met heel veel UK, Duitsland en Frankrijk, verder geen andere landen...
Nou, met die nieuwe tour mag hij best langskomen toch...

Maar, zal toch niet voor minder dan headliner komen, of zal hij in NL "een Lionel Richie rol" accepteren?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
valt deze onder Guitly Pleasure?

#takealookatmenow

Phil Collins speelt in februari / maart in Zuid Amerika.
Heeft in 2017 een flinke EU tour er op zitten met heel veel UK, Duitsland en Frankrijk, verder geen andere landen…
Nou, met die nieuwe tour mag hij best langskomen toch…

Maar, zal toch niet voor minder dan headliner komen, of zal hij in NL “een Lionel Richie rol” accepteren?

Meer dan welkom wat mij betreft alleen heb je z'n laatste concerten bekeken op YouTube? Het is echt een oude man geworden die de hoge noten vermijd en 2 uur lang op een stoel zit op het podium vanwege rugproblemen. Of je dat nu moet willen op een festival?
Is er trouwens sprake van het feit dat hij komende zomer weer gaat optreden??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
valt deze onder Guitly Pleasure?

#takealookatmenow

Phil Collins speelt in februari / maart in Zuid Amerika.
Heeft in 2017 een flinke EU tour er op zitten met heel veel UK, Duitsland en Frankrijk, verder geen andere landen…
Nou, met die nieuwe tour mag hij best langskomen toch…

Maar, zal toch niet voor minder dan headliner komen, of zal hij in NL “een Lionel Richie rol” accepteren?

Die accepteert nooit een Lionel Ritchierol. Weet niet of hij überhaupt festivals zou doen, maar die is zo lang niet geweest en was drie decennia zo populair, die gaat echt niet subben voor Bruno Mars. Los van het ongetwijfeld forse prijskaartje.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
valt deze onder Guitly Pleasure?

#takealookatmenow

Phil Collins speelt in februari / maart in Zuid Amerika.
Heeft in 2017 een flinke EU tour er op zitten met heel veel UK, Duitsland en Frankrijk, verder geen andere landen…
Nou, met die nieuwe tour mag hij best langskomen toch…

Maar, zal toch niet voor minder dan headliner komen, of zal hij in NL “een Lionel Richie rol” accepteren?

Was Lionel Richie ook niet meer uitzondering dan regel, ivm Paul McCartney?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik denk inderdaad dat "de Lionel Richie rol" niet echt een ding is. Denk ook niet dat Phil Collins realistisch is om te verwachten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Veel respect voor Phil Collins, maar tijdens zijn laatste optredens ziet hij er maar een beetje zielig uit. Het gaat niet echt goed met die man vrees ik. Ik denk ook niet dat je daar nog snel een spetterend optreden moet van verwachten.

Hij heeft wel een paar goede nummers op zijn palmares staan. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken