Pinkpop 2018– Nieuws en geruchten

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.197
770
Ik vind dat hij een goede uitzondering maakt

Oh, anders ik wel! Maar ik vond het weer een bijzondere uitspraak van een verwarde Smeets. Ten eerste omdat hij nul invloed op het programma heeft en ten tweede omdat hij eerder uitspraken deed om grote bands weer bij elkaar te krijgen die eerder op Pinkpop stonden. Maar goed, dit is niet voor dit topic. :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Net pas dat interview in AvondGasten teruggeluisterd. Jan zat weer flink te brabbelen. En het was bij vlagen onverstaanbaar en onbegrijpelijk.

Vraag: “Is het denkbaar dat op de 50e editie artiesten komen die er eerder al stonden?”
Jan: “Dat zou ik zelf niet op prijs stellen. Bruce Springsteen uitgezonderd.”

:s
zie hiervoor ook mijn post in het Pinkpop 2019 topic
(inclusief link naar het interview)
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
themachineee wrote:
Nu breekt mijn klomp! Op pinkpop.nl/eerstekeer staat nu dat er geen partytenten mee de camping op mogen???

Dit zou toch wel een hele trieste ontwikkeling zijn, zeker om het 9 dagen voor de start bekend te maken en iedereen zijn partytent al gekocht heeft…

he dat is gek, hier staat bij wel toegestaan? Op die eerste keer pagina bij niet…
https://www.pinkpop.nl/2018/nl/festival-informatie/campings/

Dan is het nu aangepast op allebei de pagina’s naar niet toegestaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Net geappt met Pinkpop en muntenprijs wordt volgende week bekendgemaakt
dat is laat, raar dat dat nog nergens staat?
moeten ze blijkbaar nog echt een ei over leggen, raar maar waar
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Een week voor het festival bekend maken dat partytenten niet mogen is niet netjes. :-o

En die muntprijs zou dan ook wel aan de flinke kant zijn denk ik zo.

Tickets op de Swap blijven dalen in prijs. Voor 70 euro heb je een dagkaartje.
 

TafkaP

Playlistbediener
8 apr 2016
49
4
Antwoord gehad van Bureau Pinkpop

Party tenten zijn idd niet meer toegestaan op de Campings,

Wat enorm kut dit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
En die muntprijs zou dan ook wel aan de flinke kant zijn denk ik zo..
ik denk idd dat ze dat heel laat bekend maken om commentaar te voorkomen...

Maar, van de andere kant, ze kunnen de prijs ook 2,50 laten maar het nog niet willen melden. (in het positieve geval)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Timmetje wrote:
En die muntprijs zou dan ook wel aan de flinke kant zijn denk ik zo..

ik denk idd dat ze dat heel laat bekend maken om commentaar te voorkomen…

Maar, van de andere kant, ze kunnen de prijs ook 2,50 laten maar het nog niet willen melden. (in het positieve geval)

Maar waarom zouden ze het dan nog niet willen melden? Hoe meer positief nieuws, hoe beter toch?
Nu helemaal met de bekendmaking dat partytenten niet meer mogen.
Vind het best schandalig dat ze dat een week voor het festival, terwijl de meesten hun plannen al hebben gemaakt en spullen al hebben ingekocht, tussen neus en lippen vermelden.
 

themachineee

Playlistbediener
19 feb 2018
15
0
Zojuist ook nog een bericht gestuurd naar het whatsapp nummer op opheldering te vragen. De partytent is allang gekocht natuurlijk. Verder is er op de camping lang niet voldoende plek om overdag droog te zitten wanneer het regent. Moet iedereen maar alleen in zijn eigen tent zitten?

Zijn ze bang dat er niet voldoende plek zal zijn wanneer er partytenten worden meegebracht?
 

Dieter98

Gouden Tip
16 mei 2015
490
9
Zojuist ook nog een bericht gestuurd naar het whatsapp nummer op opheldering te vragen. De partytent is allang gekocht natuurlijk. Verder is er op de camping lang niet voldoende plek om overdag droog te zitten wanneer het regent. Moet iedereen maar alleen in zijn eigen tent zitten?

Zijn ze bang dat er niet voldoende plek zal zijn wanneer er partytenten worden meegebracht?

dit slaat inderdaad alles. waarom nu opeens niet meer.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Volgens mij mochten er officieel voorgaande jaren ook geen partytenten maar werden die wél gedoogd. Ik zou de gok wagen en ze gewoon meenemen ?

(Wel weer mee naar huis nemen na afloop aub, want niet normaal hoeveel er nog staan (incl. tenten en overgebleven drankvoorraad) als je masndagmorgen te camping afloopt. Miss is dat ook eel een reden...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
al met al

lijkt er op dat (op de muntprijs na) al info er wel is nu.
zal een dezer dagen de OOR Pinkpopgids wel al online komen, zoals die naar de drukker gaat om volgende week vrijdag te overhandigen aan de eerste bezoekers...

ja, ik zei het goed: volgende week vrijdag

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De grootste vraag is en blijft: Zullen de Foo Fighters gewoon spelen of breekt Grohl's stem aankomende week en wordt het optreden verzet?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.408
601
Pinkpop is trouwens wel erg slim bezig, want op de app staan partytenten bij wel toegestaan... Maar er staat wel bij dat de organisatie deze eventueel af laat breken bij gebrek aan slaapplaatsen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Pinkpop is trouwens wel erg slim bezig, want op de app staan partytenten bij wel toegestaan… Maar er staat wel bij dat de organisatie deze eventueel af laat breken bij gebrek aan slaapplaatsen…
app is volgens mij nog niet geupdate?

staat nog consumptiebonnen en nog geen plattegronden bijvoorbeeld

ben overigens benieuws hoe lang de dagkaarten nog beschikbaar zijn in vvk? Ik heb het vermoeden dat dat komende dagen wel ook op uitverkocht komt te staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken